• Obalem

    BF Januari 2022 ????

    Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!

    Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D

    Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3

  • Svar på tråden BF Januari 2022 ????
  • Enniie
    Annasandra skrev 2021-05-08 23:24:03 följande:

    Japp, har en med snart 30 medlemmar, skicka pm om du vill bli inbjuden


    Skickat pm..
  • kurbitstjejen
    Annasandra skrev 2021-05-08 23:24:03 följande:
    Japp, har en med snart 30 medlemmar, skicka pm om du vill bli inbjuden
    Skickat pm! Jag vill gärna vara med Skrattande
  • Jojjans

    Hej alla. Jag smyger in här också, trots att jag hittils bara fått ett svagt plus. Tror BF 16/1 - min ägglossning var försenad så vet inte exakt och hade endast ett väldigt svagt plus igår på vad som borde vara äl+13.

    Andra försöket för att få andra barnet. Är 35 och har en 1,5-åring sen innan. Innan jag fick sonen så fick jag ett missfall i vecka 16 (för tidig vattenavgång på ett i övrigt friskt barn) och sen ett tidigt missfall i vecka 5. Så jag är väl medveten om att ett plus inte behöver betyda ett barn. Men är glad så länge det varar och det är ju roligare att få dela den glädjen med några andra :)

  • Jojjans

    Jag tycker det är så himla tråkigt att alla BF-trådar på FL bara handlar om att hitta till en facebookgrupp. Sen dör tråden ut när man hittat FB-gruppen.

    Vore ärligare att döpa tråden till nåt sånt då.

    Jag är sugen på att starta en FL-tråd enbart för oss som hellre stannar på FL. vilka skulle vara intresserade?

  • Mn91

    Plussade idag efter två år med utredningar och hormonbehandling pga ofrivillig barnlöshet.

    Men varit utan behandling under de senaste månaderna! Bf 17/1-22 enligt uträkning! :D

  • Jojjans
    Mn91 skrev 2021-05-11 11:11:21 följande:

    Plussade idag efter två år med utredningar och hormonbehandling pga ofrivillig barnlöshet.

    Men varit utan behandling under de senaste månaderna! Bf 17/1-22 enligt uträkning! :D


    Åå grattis! Måste vara otroligt stort efter sån lång kamp <3
  • Link92
    Mn91 skrev 2021-05-11 11:11:21 följande:

    Plussade idag efter två år med utredningar och hormonbehandling pga ofrivillig barnlöshet.

    Men varit utan behandling under de senaste månaderna! Bf 17/1-22 enligt uträkning! :D


    Grattis!! För oss tog det också två år att bli gravida! Gjorde utredning men fick inga behandlingar för "allt såg bra ut"..

    Det typiska är att jag i två år vägrat köpa nya jeans eller andra tighta kläder för att "jag ska ju ändå vara gravid snart", men nu under våren kändes det kört och tänkte invänta IVF i februari 2022 så jag köpte ett par nya jeans inför våren den 7 april. Plussade 30 april, ironin :) har bf 9/1 så får se hur länge jag kan ha de här jeansen haha!
  • Link92
    Jojjans skrev 2021-05-11 06:55:41 följande:

    Jag tycker det är så himla tråkigt att alla BF-trådar på FL bara handlar om att hitta till en facebookgrupp. Sen dör tråden ut när man hittat FB-gruppen.

    Vore ärligare att döpa tråden till nåt sånt då.

    Jag är sugen på att starta en FL-tråd enbart för oss som hellre stannar på FL. vilka skulle vara intresserade?


    Ja lite trist är det, även om jag själv gått med i en fb-grupp. Jag kan absolut tänka mig att iallafall till en början hänga på två ställen :)

    Grattis till plusset! Hur mår du? :)
  • Jojjans
    Link92 skrev 2021-05-11 14:18:02 följande:

    Ja lite trist är det, även om jag själv gått med i en fb-grupp. Jag kan absolut tänka mig att iallafall till en början hänga på två ställen :)

    Grattis till plusset! Hur mår du? :)


    Tack! :)

    Just nu är jag bara pirrig och glad. Inget illamående och ingen trötthet än. Lite mer hungrig bara. Och en svag molvärk i magen, precis lagom för att jag ska bli påmind om det regelbundet och le lite för mig själv.

    Dock har jag inte ont i brösten som förra gången, tack och lov! Tror det handlar om att jag fortfarande ammar och brösten är både ganska mjuka och slappa samt väl härdade av att amma en 1,5-åring :D

    Hur mår du?
Svar på tråden BF Januari 2022 ????