• Anonym (Undra­r)
    Fri 30 Apr 2021 02:48
    3929 visningar
    32 svar
    32
    3929

    Smisk

    Ni som tänder på eller fantiserar om smisk:

    Vad var startskottet för er smisk-fetisch (antingen att dela ut och få smisk eller både och)? Hur introducerades ni för denna böjelse om man kan kalla det så? Hur ofta använder ni begreppet/ordet smisk i er vardag?

  • Svar på tråden Smisk
  • Anonym (Smisk­are)
    Fri 30 Apr 2021 05:36
    #1

    Dom flesta tjejerna jag varit med har velat att jag ska smiska dom. Min nuvarande sambo vill bli riktigt hårt smiskad även örfilad ibland. Hon vet själv inte varför men hon tänder något enormt på det.

  • Fri 30 Apr 2021 08:09
    #2

    Bara en liten grej. Smisk är ingen fetisch.

  • Fri 30 Apr 2021 08:15
    #3
    +1

    För min del har det nog alltid funnits där och kom ganska naturligt redan i mitt första riktiga förhållande jag gick in i när jag var 18. Hon var rejält undergiven och sen dess har det varit lite så. Men visst var det trevande i början. Lite generad var nog hon av att gilla det. Tror själva iden kom av att man sett det i nån film. Men höll på med bondage redan som tonåring, så det fanns med i bilden.

  • Anonym (Q)
    Fri 30 Apr 2021 10:23
    #4

    Började fantisera om det redan som 12-åring efter att en äldre släkting berättade om hur det gick till när hon och hennes syskon fick smisk. Vet inte varför jag gick igång på det istället för att bli förfärad men jag började smiska mig själv med en hårborste och njöt av svedan i skinkorna. Fick smisk av en kille första gången när jag var 17 och det var helt underbart och sedan har det bara fortsatt.

  • Anonym (K specia­l)
    Fri 30 Apr 2021 14:24
    #5

    Min förra kk gillade när jag satt i hennes soffa och hon gick förbi. Tog tag i henne och drog ner henne i mitt knä och slet av henne byxor och trosor. Älskade när jag smiskade hennes skinkor röda och pratade snuskigt om vad jag ville göra med henne för hon visste att jag gjorde det senare också. Hon kom från ett sexlöst förhållande med en man som inte såg henne på något sätt och hon hade ett uppdämt behov av "förbjudna" saker som man bara inte ska göra. Var så galet hett att förverkliga våra drömmar i 40-50 års åldern

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Fri 30 Apr 2021 15:18
    #6
    Anonym (Q) skrev 2021-04-30 10:23:55 följande:

    Började fantisera om det redan som 12-åring efter att en äldre släkting berättade om hur det gick till när hon och hennes syskon fick smisk. Vet inte varför jag gick igång på det istället för att bli förfärad men jag började smiska mig själv med en hårborste och njöt av svedan i skinkorna. Fick smisk av en kille första gången när jag var 17 och det var helt underbart och sedan har det bara fortsatt.


    Oj så tidigt. Vad är det med just smisk som du går igång på? Förutom svedan.
  • Anonym (Q)
    Fri 30 Apr 2021 17:10
    #7
    +1
    Anonym (Undrar) skrev 2021-04-30 15:18:20 följande:

    Oj så tidigt. Vad är det med just smisk som du går igång på? Förutom svedan.


    Ja det är väldigt mångfacetterat. Undergivenheten i att bli lagd över knät och känna trosorna dras ner till knävecken. Hans hand som daskar. Svedan i skinkorna. Allt det emotionella som följer. Trösten och ömheten efteråt. Att få lotion insmort på skinkorna medan de svider är så skönt att jag blir galen av kåthet. Säkert mycket jag inte räknat upp ..
  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Fri 30 Apr 2021 19:38
    #8
    Tukt skrev 2021-04-30 08:09:08 följande:

    Bara en liten grej. Smisk är ingen fetisch.


    Kink då?
  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Fri 30 Apr 2021 19:41
    #9
    Anonym (Q) skrev 2021-04-30 17:10:00 följande:

    Ja det är väldigt mångfacetterat. Undergivenheten i att bli lagd över knät och känna trosorna dras ner till knävecken. Hans hand som daskar. Svedan i skinkorna. Allt det emotionella som följer. Trösten och ömheten efteråt. Att få lotion insmort på skinkorna medan de svider är så skönt att jag blir galen av kåthet. Säkert mycket jag inte räknat upp ..


    Maktförskjutnings-aspekten har en stor del i det hela alltså.

    Är din släkting medveten om att hennes berättelser satte igång din böjelse för smisk?:P
  • Fri 30 Apr 2021 19:48
    #10
    Anonym (Undrar) skrev 2021-04-30 15:18:20 följande:
    Oj så tidigt. Vad är det med just smisk som du går igång på? Förutom svedan.
    Har ofta hört kvinnor (för det är dem jag har erfarenhet av) berätta att de alltid känt så, men att det tar sig olika fysiska uttryck först efter sexuell mognad. En berättade att hon hade en dagdröm när hon var barn som handlade om att man kunde gå igenom en dörr in i en värld där man kunde "få så mkt smisk man ville".
    Att det blir just smisk tror jag är för att det är det som ligger närmast till hands i den åldern. Man har inte mkt andra referenspunkter, Men har oxo träffat kvinnor som upptäckt det i mogen ålder och aldrig reflekterat över sånt innan, Men jag tror inte det är själva smisket ytan som (Q) säger ett sätt att känna sig undergiven och kanske få "skämmas" lite. Vara liten och hjälplös men ändå omhändertagen. Både irl och o smisklek så finns ju iden om att hon gjort sig förtjänt av det. Bara smisk rakt av är nog mer för masochister. Men just att ligga över knät, en fast hand som smiskar inte av ilska utan omtanke, 
    Mysigt är det i alla fall!
Svar på tråden Smisk