• Anonym (Finger först, eller inte??)

    Måste man börja med fingret vid analsex?

    Hej!

    Jag ska åka hem till min pojkvän nu om några dagar. Mitt i samlaget ville jag klämma in analsex helt spontant, utan att han får veta detta i förväg (!!!). Hur ska jag förvåna honom då man är mitt i hettan? Ska jag bara säga åt honom "Put in your finger in my butt" eller "Put in your penis in my butt"?

    Hur säger jag den saken på bästa sätt utan att förstöra stämningen? Är meningarna ovan usla?

    Han är dessutom en blyg person! Ska jag ändå säga att han ska sätta in fingret där först, eller för hans skull (inte för min skull), köra med penis direkt? Han kanske inte vill annars om man säger om finger först, tänker jag..

  • Svar på tråden Måste man börja med fingret vid analsex?
  • helt slut

    måste du prata engelska? Kan du inte bara be honom ta dig i baken/röven/analen på svenska? Annars kan du väl kanske överraska om du sitter på honom och styr upp den där du vill lite snyggt bara?  

  • Anonym (Försiltigt)

    Jo du bör väl värma upp lite om du ej är van, vilket du ej uppenbart är.

    Men det kanske du kan göra i smyg och sen överraska han när du rider och har kommandot.

    Då kan du ju själv bestämma djup och takt på inträngande.

    Se till å ha gömt lite glid och smörjning dig med.

    Lycka till och njut!!

  • Anonym (???)
    helt slut skrev 2021-05-04 21:21:53 följande:

    måste du prata engelska? Kan du inte bara be honom ta dig i baken/röven/analen på svenska? Annars kan du väl kanske överraska om du sitter på honom och styr upp den där du vill lite snyggt bara?  


    Hahahahaha, just så tänkte jag också. Vad är det för fel på : Knulla mig i röven?
    Du kanske borde tänka över det här med analsex en stund ....
    Hur gammal är du??
  • Anonym (???)
    Drottningen1970 skrev 2021-05-04 21:36:25 följande:

    Fuck me in the ass låter väl lämpligast i sagda scenario.


    ....... och alla vill ju ha en rövslampa ...
  • Anonym (!)
    Anonym (Finger först, eller inte??) skrev 2021-05-04 21:02:31 följande:

    Hej!

    Jag ska åka hem till min pojkvän nu om några dagar. Mitt i samlaget ville jag klämma in analsex helt spontant, utan att han får veta detta i förväg (!!!). Hur ska jag förvåna honom då man är mitt i hettan? Ska jag bara säga åt honom "Put in your finger in my butt" eller "Put in your penis in my butt"?

    Hur säger jag den saken på bästa sätt utan att förstöra stämningen? Är meningarna ovan usla?

    Han är dessutom en blyg person! Ska jag ändå säga att han ska sätta in fingret där först, eller för hans skull (inte för min skull), köra med penis direkt? Han kanske inte vill annars om man säger om finger först, tänker jag..


    Säg lite snyggt att du blir kåt av tanken bara. Är han på så blir det nog åka av...Cool
  • Anonym (!)

    Vad gäller "fingret först" så beror det nog på status på röven...Glad

  • Hotelliggaren

    Tänker lite som nån annan här att du kanske inte riktigt är van vid analsex. man är olika, och vissa kan ju ta en åtm inte alltför stor kuk rakt in om man är kåt, uppvärmd och killen har koll. jag tycker det är lite hett om hon liksom ber en att stanna upp lite, ungefär som om hon ligger obekvämt eller så. Ta sen kuken i handen och flytta den till rumpan bara och titta på honom så ska han nog fatta. Rekommenderar att du håller kvar handen för att styra och även stoppa lite, hålla koll på vad som händer. Men smörj lite innan. rikligt med saliv dunkar ok, men blir snart torrt.

  • Anonym (Finger först, eller inte??)

    Ok! Tack snälla för alla tips!

  • Anonym (Finger först, eller inte??)

    Ok! Tack snälla för alla tips!

Svar på tråden Måste man börja med fingret vid analsex?