• Anonym (J)
    Tue 4 May 2021 23:00
    110315 visningar
    218 svar
    -4 +1
    218
    110315

    Ditt mest vågade ligg?

    Berätta om ditt mest vågade ligg! Utomhus, bland folk, intill sovande partner/vän, där ni riskerade att bli upptäckta (eller rentav blev det), på annat otippat ställe osv.

    När, var, hur och med vem?

    För min del är det inte så mycket att skryta med, men sambon började pulla mig när jag var i telefon med min mamma. Medan jag fortsatte prata med henne (och fick kämpa för att låta normal, haha!) slickade han mig till nästan orgasm och började sedan knulla mig. Jag lyckades avsluta samtalet strax innan han kom i mig.

  • Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?
  • Tue 4 May 2021 23:04
    #1

    Inte lika spännande, men blev avrunkad bakom bilen på en parkering efter hon hade sugit mig i bilen strax innan.. :)

  • Anonym (Var börja)
    Wed 5 May 2021 08:51
    #2
    +1

    Ja du, var ska man börja?
    Var på en muskifestival på Debaser, medborgarplatsen i stockholm. Jag o min tjej gick ett par våningar upp för att hämta lite luft o svalka av oss i de folktomma övre våningarna. Då fick vi ett ryck och slet av oss kläderna och körde bakifrån stående mot den stora glasfasaden. Femte våningen kanske, och bara stora fönster utåt medis som hon stod framåtlutad med händerna mot. Fullt med folk nedanför och lite kvällsmörkt så man ser väldigt väl in då. Vet inte om nån uppmärksammade det men hon gick igång väldigt på det. 
    Tycker kvinnor oftare än men gillar sex där man kan bli upptäckt.
    Haft massor av liknande sex särskilt med henne, men oxo med andra.

  • Anonym (Känsl­a)
    Wed 5 May 2021 09:51
    #3
    +2

    Jag är en man på närmare sextio år. Det har hänt mycket som skulle kunna skrivas om under den här rubriken. Men än händelse i övre tonåren tar nog priset för att varit det som kunde fått hemskast konsekvenser om det gått fel.

    Jag blev runkad till utlösning av min föredetta flickväns mamma. Samtidigt som hennes man. Min FD och hennes syster åt frukost i våningen under. Vi kunde tydligt lyssna på deras konversation i köket rakt under oss medan hon lugnt, långsamt och tyst smekte mig.

    Man skulle kunna tro att det var någon sorts ?White trash? familj men det var den verkliga motsatsen.

    Händelsen var startskottet på en lång och konstig affär som sträckte sig många år. Av och till.

  • Anonym (Gilla­r spänna­nde känslo­r)
    Wed 5 May 2021 09:58
    #4
    Anonym (Känsla) skrev 2021-05-05 09:51:53 följande:

    Jag är en man på närmare sextio år. Det har hänt mycket som skulle kunna skrivas om under den här rubriken. Men än händelse i övre tonåren tar nog priset för att varit det som kunde fått hemskast konsekvenser om det gått fel.

    Jag blev runkad till utlösning av min föredetta flickväns mamma. Samtidigt som hennes man. Min FD och hennes syster åt frukost i våningen under. Vi kunde tydligt lyssna på deras konversation i köket rakt under oss medan hon lugnt, långsamt och tyst smekte mig.

    Man skulle kunna tro att det var någon sorts ?White trash? familj men det var den verkliga motsatsen.

    Händelsen var startskottet på en lång och konstig affär som sträckte sig många år. Av och till.


    Spännande
  • Anonym (Regnd­roppar­)
    Wed 5 May 2021 10:24
    #5

    Ligg o ligg vet jag inte, men första gången med en annan kille.
    Hade velat i flera år, men fegade ur varenda gång. Till slut så hände det.
    Han kom hem till mig och jag var så nervös. Började med att jag sög av honom. Jag blev förvånad över att det kändes så naturligt för mig, men samtidigt overkligt. Minns jag tänkte: "jag suger kuk".
    Och jag svalde allt...

  • Anonym (Snäll­a frun)
    Wed 5 May 2021 10:32
    #6
    +2

    Har gjort lite olika saker då min man och jag gillar att vara ute. Vi kan stanna efter någon väg och ta en snabbis. 
    När vi cyklade så hade vi en busskur vi ofta stannade vid och knullade. 
    Men den mest vågade var i vår parkerade bil vid fridhemsplan kl 22 en lördagkväll.
    Jag sög av en kille i baksätet när folk passerade på trottoaren precis intill och min man satt i framsätet.

  • Anonym (Vågat­)
    Wed 5 May 2021 10:41
    #7

    Var på en restaurang i stan med en dejt. Hon hade klänning utan trosor, satte sig bredvid mig och tog tag i min hand och förde den mellan sina ben. Kände hur våt hon var och började pulls henne. Hon stoppade en hand i mina byxor och smekde mig. Försökte behärska oss så fort servitören kom förbi.

    Blev en väldigt trevlig fortsättning hemma sen...

  • Wed 5 May 2021 10:43
    #8

    På en solvarm klippa i skärgården, nära vattnet. Upptäckte att kanoter är väldigt tysta...

  • Anonym (Ljuga­)
    Wed 5 May 2021 11:17
    #9
    +1
    Anonym (Gillar spännande känslor) skrev 2021-05-05 09:58:43 följande:

    Spännande


    Oh ja, så spännande med otrohet och lönger. Tycker det är mycket roligare när saker och ting sker utan att någon blir sårad.
  • Anonym (hurki­eball)
    Wed 5 May 2021 12:29
    #10
    +1

    När jag knullade morbrors nya fru (importbrud), och han hade däckat på fyllan.  Vi smög på sovrummet,medan han låg på soffan. 

Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?