• Anonym (Gumma­n)
    Tue 4 May 2021 23:16
    891 visningar
    13 svar
    13
    891

    Män: smala eller tjocka?

    Män, föredrar ni petite och smala tjejer eller tjocka?

    Ni som gillar smala, vad är det som gör att ni gillar det? Berätta gärna! Och ni som gillar tjocka, vad gillar ni med en tjock tjej?

  • Svar på tråden Män: smala eller tjocka?
  • Anonym (Mikae­l)
    Tue 4 May 2021 23:31
    #1
    +1

    Föredrar små nätta tjejer. De får inte vara för smala bara

  • Anonym (Min kille)
    Tue 4 May 2021 23:48
    #2

    Min kille gillar smala petite tjejer bäst.

    Långt hår, lite alternativ stil men inte för mycket.

    Men det är inte uteslutande, bara det han föredrar.

    Det han har ärligt svårt för är riktigt kort hår, jättestora bröst och större övervikt. Dvs mer än mullighet.

  • Anonym (Pelle­)
    Wed 5 May 2021 08:53
    #3

    Smala,

    Det är bara så attraktivt. Höftben, smalare midja och slanka ben gör henne oemotståndlig.

    Mulliga/tjocka för ingenting för mig.

  • Wed 5 May 2021 09:02
    #4

    Föredrar vältränade. benig är inte snyggt, inte heller tjocka.

  • Anonym (Mn)
    Wed 5 May 2021 09:06
    #5

    Vältränade tjejer. Skulle aldrig kunna ta i en tjock tjej, och smala tjejer är inte heller kul. Inte kul att vara med nån som inte pallar att hålla igång.
    Sen är det inte bara en fråga om utseende det är hela biten med alla komplex o skit som kommer med kvinnor som inte är nöjda med sig själva.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 5 May 2021 09:27
    #6

    Min sambo gillar också vältränade tjejer. han fick upp ögonen för mig just för att jag var mer vältränad än honom och så gillade han mitt rörelsemönster (när jag gick och så).

    Tjejerna får inte vara för smala så de tappat formerna. Han kommenterar ibland idrottstjejer och andra med lite fett att han ju har större bröst än dem. Samtidigt gillar han inte tjocka heller. Men 5 kg "för mycket" är inget problem.

  • Anonym (!)
    Wed 5 May 2021 09:32
    #7

    Jag gillar stor rumpa kraftiga ben och hårig bullmus...Cool

  • Anonym (Pelle­)
    Wed 5 May 2021 10:33
    #8
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-05-05 09:27:58 följande:

    Min sambo gillar också vältränade tjejer. han fick upp ögonen för mig just för att jag var mer vältränad än honom och så gillade han mitt rörelsemönster (när jag gick och så).

    Tjejerna får inte vara för smala så de tappat formerna. Han kommenterar ibland idrottstjejer och andra med lite fett att han ju har större bröst än dem. Samtidigt gillar han inte tjocka heller. Men 5 kg "för mycket" är inget problem.


    Fast idrottstjejer är ju verkligen vältränade särskilt om hon har lite fett.

    Vad din kille gillar låter mer som mulliga tjejer som tränar.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 5 May 2021 10:54
    #9
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-05 10:33:21 följande:
    Fast idrottstjejer är ju verkligen vältränade särskilt om hon har lite fett.

    Vad din kille gillar låter mer som mulliga tjejer som tränar.
    Så jag som tränade kondition  i snitt 15 timmar i veckan (löpning, cykling, paddling, längdskidåkning) och kunde vara med och slåss om sm medaljer inom min huvudgren och med 22% kroppsfett var en mullig tjej som tränar. Tack för den!
  • Anonym (!)
    Wed 5 May 2021 10:55
    #10
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-05-05 10:54:03 följande:
    Så jag som tränade kondition  i snitt 15 timmar i veckan (löpning, cykling, paddling, längdskidåkning) och kunde vara med och slåss om sm medaljer inom min huvudgren och med 22% kroppsfett var en mullig tjej som tränar. Tack för den!
    Mullig tjej är inget dåligt...Cool
  • Anonym (!)
    Wed 5 May 2021 13:59
    #11

    Inte meningen att sabba tråden, jag menade att jag gillar små rumpor, smala ben och rakad mus.  Glad

  • Anonym (Kiv)
    Sun 9 May 2021 07:58
    #12

    Jag har alltid haft ett förhållningsregler. Att brösten ska stå ut mer än magen.

  • Sun 9 May 2021 08:23
    #13

    Kroppshyddan är då det absolut sista jag tar i beaktar Skrattande


    Admin på Orakad.com
Svar på tråden Män: smala eller tjocka?