• Anonym (lite ledsen faktis­kt)
    Wed 5 May 2021 01:34
    636 visningar
    4 svar
    4
    636

    Vågar inte visa mig naken längre

    Allt för många gånger har man fått höra att man har en liten kuk. Inte hjälper det heller att jag har vitiligo på den heller.


    Ser bra ut annars, får många erbjudanden ändå. 


    Men ärligt talat så har jag blivit rädd för att visa mig.


    Några tjejer har varit supergulliga och gillat den, men desto fler har sagt rakt ut till mig att den är liten, även gått omkring och pratat om den till både deras och mina vänner. Även blivit kallad för salami.


    Har tackat nej till jättesnygga tjejer p ga det här. Dom fattar ju inte vad som är felet utan har blivit lite sårade. 


    Så jag söker enbart tjejkompisar, men varenda en vill ju bara hoppa i säng med mig och jag vågar inte längre.


    Har inte legat nu på lite mer än 5 år nu p ga det här.


    När någon visar intresse så drar jag.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-05-05 01:55
    Närmare 7 år när jag tänker efter. Är mellan 30-35 år.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-05-05 02:10
    Fattar inte varför jag fortsätter att leva för till ingen nytta överhuvudtaget eller lycka.
    Har en familjemedlem, men när den går bort om några år så kastar jag antagligen in handduken.

    Blir ärligt talat rädd när en tjej visar intresse för mig.

    Vet att den är något mindre än medel. Men ser alltid till att tjejerna kommer med hjälp utav fingrar eller tummen eller på annat sätt. O de ska helst få komma flera gånger, åsidosätter mitt egna behov t om. Ändå så är en hel del så elaka fast jag bjuder på allt och är äventyrlig och omtänksam av mig. Jag fattar det inte. Förtjänar man inte att leva för att man har en liten kuk eller ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-05-05 02:14
    Eller rättare sagt, förtjänar man inte att få ha sin värdighet i behåll för att man har en liten?

    För det har jag verkligen inte fått ha. T om när polarna kommer och frågar om det för att vissa ska snacka. Det är fan inte kul någonstans. Förstår om jag hade varit taskig och så, men det är jag aldrig, tvärtom så har jag hjälpt och ställt upp för så många att jag själv har förlorat stort på det.
  • Svar på tråden Vågar inte visa mig naken längre
  • Anonym (Tjej)
    Wed 5 May 2021 02:47
    #1
    +1

    Om man verkligen är kär spelar sådant absolut ingen som helst roll. Penisen är bara en del av hela den människan man älskar. Jag har haft relationer med män som haft små penisar och en annan hade vitiligo på penisen, den var den vackraste jag någonsin sett pga de annorlunda fascinerande fläckarna.

    Undvik one night stand-tjejerna och sikta in dig på ett seriöst förhållande istället. En kvinna som älskar dig kommer att uppskatta dina olikheter. Och storleken är inte det viktigaste för att göra en bra älskare, det låter som att du har allt det andra.

  • Anonym (Anony­m 666)
    Wed 5 May 2021 07:12
    #2
    +1

    Men skaffa nya vänner ffs!! Hur i h-vete kan de hålla på att mobba dig på det där sättet?! Det är DEM det är fel på och inte dig!

    Och när du ändå håller på, satsa på en högre klass av tjej! Inga jävla drama-magneter eller halv-trash som snackar skit om andra, sånt brukar märkas rätt fort.

  • Anonym (Kvinn­a 32 år)
    Wed 5 May 2021 07:18
    #3
    +1

    Hej,

    Jag är ledsen att det är kvinnor som har uttryckt sig så och till och med diskuterat det med andra :/ Jag har själv kroppskomplex som har försvårat för mig att vara intim/visa mig naken.

    Vill bara säga att storleken är verkligen inte allt, och de flesta kvinnor komma inte ens vid penetrering så känner spontant att om du tillfredställer kvinnan ändå borde detta inte vara ett problem? Jag har haft ett par män som har haft lite mindre storleksmässigt men hade aldrig några problem med det, utan det blev mer fokus på exempelvis förspel etc.

    Det som har hjälpt mig med mina komplex är främst att ha sex men män som behandlar mig väl i övrigt, och som jag har fina relationer med. Dessa har aldrig sagt något negativt om min kropp. Däremot fulla män, en lördag efter krogen har sagt ett och annat genom tiderna.

  • Jonnyn­ilsson
    Wed 5 May 2021 07:45
    #4
    +1

    Verkligen trist att läsa om vad du får uppleva. Och jag får väl säga som de andra att storleken inte är allt och avgörande. Så du behöver jobba med din egen självsyn och bli trygg och ta för dig. Jag vet, lättare sagt än gjort. 

    En barndomsvän till mig berättade en sen kväll med mycket alkohol för länge sedan att han kroppskomplex var orsaken till att han inte gjorde lumpen. Han hade tidigare sagt att han fick frisedel på grund av ett medfött hjärtfel.

    Killen var och är kraftig och menade att han har en i jämförelse liten snopp. Och det ställde till det en hel del i hans ungdom. Nu är han sedan länge gift och har två barn och barnbarn.

    Inget är omöjligt. Det krävs lite jävlar anamma och kanske hjälp stöd från någon som kan hjälpa till.

Svar på tråden Vågar inte visa mig naken längre