• Anonym (Rädd)
    Sat 8 May 2021 15:50
    269738 visningar
    6372 svar
    -15 +11
    6372
    269738

    Vågar ni vaccinera er mot covid?

    Jag fick Astras vaccin innan stoppet och blev otroligt sjuk väldigt länge och fick söka akutvård, kan ibland nu tänka att det faktiskt kunde ha gått väldigt illa för mig.

    Är nu så rädd att ta vaccin även av annat märke. Är i 30-årsåldern och helt frisk.

    Vill hjälpa till och stoppa pandemin, vill kunna resa osv. Måste jag verkligen vaccinera mig som frisk och ung?

    Vad tänker ni kring vaccinering?

  • Svar på tråden Vågar ni vaccinera er mot covid?
  • kultur­enskal­eva
    Tue 18 Jan 2022 21:47

    Ja om de kunde vara ärliga med den egentliga orsaken om varför man ska vaccinera sig. Som de visar i denna video.

    www.bitchute.com/video/8aaj6iIuyxd3/

  • Tue 18 Jan 2022 21:58
    kulturenskaleva skrev 2022-01-18 21:47:00 följande:
    Ja om de kunde vara ärliga med den egentliga orsaken om varför man ska vaccinera sig. Som de visar i denna video.

    www.bitchute.com/video/8aaj6iIuyxd3/

    Vad är det du tänker på, biverkningslistan?

    Det är en klassisk sak de gör för slippa stämningar i USA, och lista så många biverkningar de kan hitta, så ingen kan stämma dom.
    Om det inte är det, så får du precisera dig lite mer.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (C)
    Fri 21 Jan 2022 12:32
    kulturenskaleva skrev 2022-01-18 21:47:00 följande:

    Ja om de kunde vara ärliga med den egentliga orsaken om varför man ska vaccinera sig. Som de visar i denna video.

    www.bitchute.com/video/8aaj6iIuyxd3/


    Vilken trovärdighet har videor som tagits bort av Youtube pga att de bryter mot lagen och därför läggs över på andra servrar för att försöka undkomma amerikansk lagstiftning?

    Yttrandefriheten är mer långtgående i USA än i Sverige, de har tex inte de undantag vi har som om diskriminering, rasism eller förtal som vi har.

    Så hur trovärdig är din video på en skala?
  • Anonym (Moa)
    Tue 25 Jan 2022 07:37

    BA.2, undervariant till Omikron, finns nu i Danmark, Skåne och Stockholm.


    en.ssi.dk/news/news/2022/omicron-variant-ba2-accounts-for-almost-half-of-all-danish-omicron-cases

  • Anonym (Syste­rFrida­)
    Thu 27 Jan 2022 08:01
    Anonym (Moa) skrev 2022-01-25 07:37:30 följande:

    BA.2, undervariant till Omikron, finns nu i Danmark, Skåne och Stockholm.


    en.ssi.dk/news/news/2022/omicron-variant-ba2-accounts-for-almost-half-of-all-danish-omicron-cases


    Och den är så svår och jobbig 
  • Thu 27 Jan 2022 12:28
    Anonym (SysterFrida) skrev 2022-01-27 08:01:55 följande:
    Och den är så svår och jobbig 
    Men danskarna avslutar snart sina restriktioner, så den kan inte vara särskilt svår.
  • Anonym (jamen­endone­j)
    Thu 27 Jan 2022 12:30

    Ja men jag tänker inte. Jag gillar inte när Staten försöker tvinga på mig saker specielt när det inte ens funkar. Dom enda som gynnas av detta är dom som redan är rika 

  • Thu 27 Jan 2022 13:01
    Tobben skrev 2022-01-27 12:28:04 följande:
    Men danskarna avslutar snart sina restriktioner, så den kan inte vara särskilt svår.
    Men de ligger några veckor förre oss, dvs. smittspridningen går ner där. 
  • Thu 27 Jan 2022 15:58
    Anonym (jamenendonej) skrev 2022-01-27 12:30:31 följande:
    Ja men jag tänker inte. Jag gillar inte när Staten försöker tvinga på mig saker specielt när det inte ens funkar. Dom enda som gynnas av detta är dom som redan är rika 

    Kolloidalt silver fungerar inte, men det finns inget stat som tvingar på dig detta.
    Och vaccinationens affektivt vet vi redan om är lååååååååååååångt över noll, så det kan omöjligen vara vaccinen du pratar om med tanke på detta är väl kvantifierat och redan före vaccinen ens kom ut för populationerna.
    Svart och vitt är inget argument, hoppas du vet om det, för det är inte noll och inte ens nära, och att det inte är 100%, är inte samma sak som det inte fungerar.


    Hur de rika gynnas och när alla kan få en vaccination, finns ingen logik alls i, och vill man ta del av läkemedelsbolagens vinster, så är ju aktier och fonder ett bra sätt och ha exakt samma möjligheter som den rika.


    AndreaBD skrev 2022-01-27 13:01:33 följande:
    Men de ligger några veckor förre oss, dvs. smittspridningen går ner där. 

    De vill inte tänka på såna saker i sin populism, där handlar det alltid om att vi ska göra det den sekund vi säger, och följa fakta i vårt eget land är av en liten betydelse har jag lärt mig ifrån detta håll sedan länge.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Moa)
    Thu 27 Jan 2022 17:40
    Anonym (SysterFrida) skrev 2022-01-27 08:01:55 följande:
    Och den är så svår och jobbig 

    Varför skriver du det?


    Vad jag vet har WHO inte ens klassat den som variant of concern.

Svar på tråden Vågar ni vaccinera er mot covid?