• Whoknows19191

    Behöver hjääälp

    Hej, det är nämligen så att jag & min pojkvän bråkade för några dagar sen & då vill min pojkvän ta en paus på grund av att vi bråkade, men jag känner inte alls att jag vill ta en paus, vad ska ja göra? Ska ja låta det gå som det är eller ska jag höra av mig till henne?

  • Svar på tråden Behöver hjääälp
  • Whoknows19191
    Whoknows19191 skrev 2021-05-11 08:47:56 följande:

    Hej, det är nämligen så att jag & min pojkvän bråkade för några dagar sen & då vill min pojkvän ta en paus på grund av att vi bråkade, men jag känner inte alls att jag vill ta en paus, vad ska ja göra? Ska ja låta det gå som det är eller ska jag höra av mig till han?


  • Mortiscia80
    Whoknows19191 skrev 2021-05-11 08:47:56 följande:

    Hej, det är nämligen så att jag & min pojkvän bråkade för några dagar sen & då vill min pojkvän ta en paus på grund av att vi bråkade, men jag känner inte alls att jag vill ta en paus, vad ska ja göra? Ska ja låta det gå som det är eller ska jag höra av mig till henne?


    Ta paus. Du kan inte tvinga honom/henne att vara tillsammans med dig. Passa på att fundera på att ni kanske borde gå isär permanent istället. Pauser är bara en dålig ursäkt för de som inte vågar göra slut.
Svar på tråden Behöver hjääälp