• Anonym (Badbollen)

    Badar du ute i sommar?

    Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?

  • Svar på tråden Badar du ute i sommar?
  • Anonym (k)
    Anonym (Badbollen) skrev 2021-06-09 18:56:50 följande:
    Om man badar ute bland folk så har man inget emot att visa upp sig.
    Jag har komplex och är osäker, så jag badar inte ute bland folk.
    Nej, min kärlek till vatten får faen vinna över mina komplex. Inte för att jag väljer en fullpackad strand men det är mer pga oväsen.
  • Anonym (Badbollen)

    Jag vet att jag inte är en modell, för jag har komplex och är osäker.
    Bada naken skulle jag verkligen inte kunna göra bland folk!

  • Anonym (Jag)

    Nej, jag badar inte ute av flera skäl. Jag ser överjävlig ut och vi har småbarn. Förr älskade jag att bada, men det var för just badandets och solandets skull. Jag har aldrig velat "visa upp mig" och jag har aldrig haft nåt att visa upp. Däremot var jag smalare och brunare en gång i tiden och nu skäms jag.

  • Spucks

    Ja, jag badar ute. Nej, jag gillar inte alls att visa upp mig, för jag gillar inte min kropp.

  • Anonym (Va)
    Anonym (Badbollen) skrev 2021-06-09 18:55:37 följande:

    Du badar avskilt alltså?

    För badar man bland folk så ser andra dig.


    Att andra kan se mig och att jag visar upp mig är två helt olika saker dock.
  • flygrl

    Visst gillar jag att bada när det är varmt och soligt väder och dessutom varmt i vattnet MEN jag gör det för det är skönt och inte för visa upp mig. Jag badar i bikini eller baddräkt, inte naken.

    Gillar du att bada, TS? För isf hoppas jag du ska kunna övervinna din rädsla och faktiskt ta ett skönt dopp. Alla möjliga människor badar på en vanlig badstrand du vet gamla, unga, tjejer, killar, män, kvinnor, korta, långa, överviktiga, smala osv och vet du folk har det bra och bryr sig inte hur andra ser ut och så. Det är chill och du kommer ha en fin upplevelse där på stranden. Försök övervinna din rädsla, du har allt att vinna!

  • Anonym (som andra)

    Jag säger som andra, att bada ute och att visa up sig är inte samma sak. Det är som att säga att det är samma sak att lägga krokben för någon och någon snubblar bredvid dig.

    Själv älskar jag att bada, men jag hatar att folk ser mig in kortare än långärmat. Som tur är har jag privat strand på sommarstället, som jag endast delar med mina systrar och våra respektive familjer.

Svar på tråden Badar du ute i sommar?