• Anonym (Badbollen)

    Badar du ute i sommar?

    Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?

  • Svar på tråden Badar du ute i sommar?
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (*) skrev 2021-06-10 15:41:19 följande:
    Vad är ditt syfte med tråden? Att klaga över din dumma släkt?
    Ja, och se om det finns fler som mig. 
    Och kanske att någon får sig en tankeställare och inte anmärker på allt hos barn och ungdomar som växer upp.
  • Anonym (Va)
    Anonym (Badbollen) skrev 2021-06-10 15:52:28 följande:

    Ja, och se om det finns fler som mig. 

    Och kanske att någon får sig en tankeställare och inte anmärker på allt hos barn och ungdomar som växer upp.


    Det din familj gjort mot dig är hemskt, men det är upp till dig vad du gör med resten av ditt liv.
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (Va) skrev 2021-06-10 16:16:53 följande:
    Det din familj gjort mot dig är hemskt, men det är upp till dig vad du gör med resten av ditt liv.
    Ja, jag badar inte bland folk eller tar av mig på överkroppen. Tycker inte att det är roligt längre helt enkelt.
  • Anonym (Badbollen)

    Du måste gå vidare någon gång, sa en bekant, som varit en av dom som anmärkt mest på min kropp.
    Ja, hon har gått vidare, för det är bekvämt att kunna slänga ur sig saker, som man inte behöver ta ansvar för.
    Jag däremot, minns dom sakerna mycket väl.

  • Anonym (Gillar att visa upp mig)

    Jag gillar att visa upp mig, men ganska många år i följd har jag hamnat i obehagliga situationer på stränder/badhusets utepool (innepool med) kanske just för att jag gillar att visa upp mig.

    Så har lagt ner den hobbyn. Inget badande för mig i sommar (eller nästa sommar osv...)

  • Anonym (*)
    Anonym (Badbollen) skrev 2021-06-10 15:52:28 följande:
    Ja, och se om det finns fler som mig. 
    Och kanske att någon får sig en tankeställare och inte anmärker på allt hos barn och ungdomar som växer upp.
    Varför skrev du inte det i trådstarten, då, istället för att fråga om vi gillar att ?visa upp ? oss? Som jag skrev tidigare så lät det som om du undrade om vi gillar att blotta oss. När jag läste trådstarten var jag övertygad om att du var en creepy gubbe som blottade sig på badstränder. Du borde skrivit om vad din släkt utsatt dig för istället och uppmanat oss läsare att inte göra samma sak mot våra barn.

    För övrigt måste du sluta älta om din släkt och, ja, gå vidare.
  • mammabitch

    Älskar att bada.
    Har knappast en modellkropp (om det inte ä reklam för bildäck då) med den är min och ska svalkas i vattnet!

    Om någon ogillar det de ser så får de väl titta på något trevligare...
    Ingen har dock vare sig stirrat eller kommenterat så vitt jag har märkt - de flesta har väl nog med sitt eget.

  • Anonym (Jag)

    Åh, vad jag beundrar er som badar trots extra "fläsk", ärr och skavanker!  {#emotions_dlg.flower}   För egen del känns det som jag hellre skulle dö än visa mig i bikini för folk. Jag ogillar att ens vara fullt påklädd bland folk- så mycket skäms jag! Och då är jag ändå en som helt struntar i hur andra ser ut. Varför skulle då folk bry sig om mig? Men det slår slint i huvet helt enkelt. Synd för vi har en egen badstrand och 2 småbarn som nog skulle uppskatta att få bada. Finns det baddräkt med extra tyg som hänger ovanpå magen?

  • mammabitch
    Anonym (Jag) skrev 2021-06-10 18:27:03 följande:

    Åh, vad jag beundrar er som badar trots extra "fläsk", ärr och skavanker!  {#emotions_dlg.flower}   För egen del känns det som jag hellre skulle dö än visa mig i bikini för folk. Jag ogillar att ens vara fullt påklädd bland folk- så mycket skäms jag! Och då är jag ändå en som helt struntar i hur andra ser ut. Varför skulle då folk bry sig om mig? Men det slår slint i huvet helt enkelt. Synd för vi har en egen badstrand och 2 småbarn som nog skulle uppskatta att få bada. Finns det baddräkt med extra tyg som hänger ovanpå magen?


    Tja du kan ju alltid köra tankini eller badklänning
  • Anonym (k)
    Anonym (*) skrev 2021-06-10 18:02:46 följande:
    Varför skrev du inte det i trådstarten, då, istället för att fråga om vi gillar att ?visa upp ? oss? Som jag skrev tidigare så lät det som om du undrade om vi gillar att blotta oss. När jag läste trådstarten var jag övertygad om att du var en creepy gubbe som blottade sig på badstränder. Du borde skrivit om vad din släkt utsatt dig för istället och uppmanat oss läsare att inte göra samma sak mot våra barn.

    För övrigt måste du sluta älta om din släkt och, ja, gå vidare.
    Som han ältar den 25 år yngre tjejen...
Svar på tråden Badar du ute i sommar?