• Anonym (Badbo­llen)
    Wed 9 Jun 2021 18:36
    15250 visningar
    170 svar
    -1 +1
    170
    15250

    Badar du ute i sommar?

    Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?

  • Svar på tråden Badar du ute i sommar?
  • Anonym (Badbo­llen) Trådstartaren
    Sat 24 Jul 2021 16:54
    #91
    Anonym (*) skrev 2021-07-24 15:55:09 följande:
    Håller med ovanstående. Jag har faktiskt svårt att tro på att du får negativa kommentarer om din kropp på stranden. SÅ ohyfsade är inte folk. Du säger ju själv att du ser många som är mer överviktiga än du. Tror du att de får en massa elaka kommentarer? Knappast. Och då lär inte du få det heller. Jag är för övrigt själv överviktig, men har aldrig fått en enda negativ kommentar på stranden. Folk är för upptagna med sitt eget.
    Det är inom familjen och släktingar, kommentarer sen jag var liten.
  • Anonym (B)
    Sat 24 Jul 2021 17:28
    #92
    Anonym (Badbollen) skrev 2021-07-24 16:54:11 följande:

    Det är inom familjen och släktingar, kommentarer sen jag var liten.


    Vad för slags kommentarer?
  • Anonym (Hanna­)
    Sat 24 Jul 2021 19:30
    #93
    Anonym (Badbollen) skrev 2021-07-24 16:54:11 följande:

    Det är inom familjen och släktingar, kommentarer sen jag var liten.


    Bada inte med dem då utan med vänner eller själv. Om du med familjen menar syskon, föräldrar och övrig släkt så begöver du ju som vuxen inte bada just med släkten.
  • Anonym (*)
    Sat 24 Jul 2021 19:40
    #94
    Anonym (Badbollen) skrev 2021-07-24 16:54:11 följande:

    Det är inom familjen och släktingar, kommentarer sen jag var liten.


    Men gå inte till stranden med familjen och släkten då. Det verkar dumt att undvika stranden helt bara för att din familj säger negativa saker om din kropp OM de följer med. Du får väl gå själv till stranden?
  • Anonym (Solkl­art)
    Tue 22 Mar 2022 08:26
    #95

    att man visar upp sig, när man tar av sig på stranden.
    Det är båg när folk säger att man inte blir granskad.

  • Fri 25 Mar 2022 20:16
    #96
    +1
    Anonym (Solklart) skrev 2022-03-22 08:26:08 följande:

    att man visar upp sig, när man tar av sig på stranden.
    Det är båg när folk säger att man inte blir granskad.


    Klart jag inte har nåt emot om andra tycker jag ser bra ut men i absolut första hand besöker jag stranden för det är så skönt med sol och värme och att svalka sig lite i vattnet emellanåt. Och visst tittar jag också på andra som är där men dömer absolut inte människor för dom kanske har typ övervikt eller så. Tycker tvärtom det är skönt att olika typer av människor besöker stranden. Solig


    Dom absolut enda jag stör mig på är såna som saknar folkvett och saknar hänsyn till andra. Dom kan jag fan va utan! {#emotions_dlg.djavulsk}


    Nu längtar iaf jag till sommaren som jag hoppas blir varm och solig och med många tillfällen till bad!

  • Anonym (Kfkf)
    Fri 25 Mar 2022 20:29
    #97

    Visa upp vet jag inte. Men jag gillar att bada och struntar i vad folk tycker. 

  • Fri 25 Mar 2022 20:35
    #98
    Anonym (Kfkf) skrev 2022-03-25 20:29:26 följande:

    Visa upp vet jag inte. Men jag gillar att bada och struntar i vad folk tycker. 


    Du struntar i alla beundrande blickar och uppskattande busvisslingar menar du?!  :P
  • Fri 25 Mar 2022 21:27
    #99

    Jag badar för att det är skönt och för att jag knappast kan släppa barnen (kommer vara 8 resp 11 år i sommar) till stranden själva, speciellt inte som närmaste stranden är 9km cykling bort.

    Vad folk tycker om min kropp skiter jag högaktningsfullt i. Vill någon titta får de väl göra det. Tycker de om vad de ser? Grattis till dem. Tycker de inte om vad de ser? Not my problem. Så länge JAG tycker om min kropp bryr jag mig inte om vad omgivningen anser.

  • Sat 26 Mar 2022 02:40
    asdfgh skrev 2022-03-25 21:27:14 följande:

    Jag badar för att det är skönt och för att jag knappast kan släppa barnen (kommer vara 8 resp 11 år i sommar) till stranden själva, speciellt inte som närmaste stranden är 9km cykling bort.

    Vad folk tycker om min kropp skiter jag högaktningsfullt i. Vill någon titta får de väl göra det. Tycker de om vad de ser? Grattis till dem. Tycker de inte om vad de ser? Not my problem. Så länge JAG tycker om min kropp bryr jag mig inte om vad omgivningen anser.


    Min kommentar till dig va enbart skämtsamt menad.
    Jag tänker väl typ ungefär som du kring mitt strandliv.
Svar på tråden Badar du ute i sommar?