• Julgri­sen
    Thu 10 Jun 2021 01:46
    19241 visningar
    97 svar
    97
    19241

    Träffa äldre kvinnor

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?

  • Svar på tråden Träffa äldre kvinnor
  • Thu 10 Jun 2021 02:42
    #1
    +2

    Som 48-åring som ofta får uppmärksamhet av yngre män kan jag säga att det är inte många kvinnor i min ålder som både är sugna på renodlad kk, gillar yngre män, har tillfälle och känner sig bekväma med det samtidigt. Själv vill jag ha en hållbar relation, då lockar definitivt inte en 30-åring som ser en som nåt att bocka av på sin sexgrejer-att-testa-lista. Dessutom, när killar pratar om ?uthållighet? så ringer i alla fall min varningsklocka, eftersom det oftast betyder att de tror att det är genom att pumpa på så länge som möjligt som en kvinna blir tillfredsställd (= dålig i sängen). Sen räcker sällan ungdom för att vara fysiskt attraktiv, han måste fortfarande vara ens typ. Jag kan dock tänka mig en seriös relation med en 10-15 år yngre man om han redan fått de barn han vill ha och och vi klickar både intellektuellt och fysiskt. Kk-relationer är jag däremot klar med sedan länge.

  • Anonym (Julia­)
    Thu 10 Jun 2021 05:23
    #2
    Julgrisen skrev 2021-06-10 01:46:18 följande:

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?


    Det finns kvinnor som vill ha yngre män som jag tex men det beror ju på så många olika saker...Jag har haft 10 år yngre kk...

    En är nu 15 år yngre och vi har träffats ngr ggr och han vill träffas igen utan att ha sex, men jag tvekar då det är lite för ungt för mig...
    vi har t.o.m  pratat i 2 år om det...

    Men sen är det ju corona nu också så det får nog en del att tveka ocksåFlört
  • Anonym (Näe)
    Thu 10 Jun 2021 06:19
    #3
    Julgrisen skrev 2021-06-10 01:46:18 följande:

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga?  Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?


    De finns så klart kvinnor som tänder på unga män men du måste ju förstå att de flesta inte gör det. Själv vill jag har en trygg och erfaren man, det är viktigare än att han kan banka på länge?
  • Thu 10 Jun 2021 06:55
    #4

    Jag har träffat ett flerat äldre kvinnor redan när jag var 20-30. Ta kontakt med någon du är intesserad av och börja uppvakta dem. Är de inte intresserad så låt dem vara och leta någon ny. Det finns massor av kvinnor där ute som vill ha uppvaktning.

  • Anonym (ååå)
    Thu 10 Jun 2021 07:34
    #5
    Julgrisen skrev 2021-06-10 01:46:18 följande:

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?


    Ursäkta men lite smått fånig text va? Du är själv 30, inte purung precis. Du räknas snart själv som den gyllene medelåldern så jag tycker spontant att då skriva "'äldre kvinnor" är lite avtändande bara det Drömmer 

    Jag vet inte vilket utbud du har sett men när jag nätdejtade fanns det mängder med folk runt 40, oftast sådana som jag själv, som skilt mig efter en längre relation, och hade barn. Personligen har jag aldrig varit intresserad av yngre (eller för den delen  äldre män heller). De män jag träffat har varit fullkomligt nog på uthållighetsfronten. Varför tror du att just 30-åringar skulle vara mer uthålliga? 
  • Anonym (Kvinn­a 42)
    Thu 10 Jun 2021 07:38
    #6

    Majoriteten av de +42-åringarna är fullt upptagen med barn hemma. Många har småbarn och skolbarn och även om de är singlar så är väl inte en kk på 30 det första dom tänker på..

    Bra sex handlar inte heller om uthållighet eller en snygg bringa. Att kunna tillfredsställa en kvinna har inget att göra med uthållighet.

    Och få kvinnor vill vara någon mans runkfantasi.

  • Thu 10 Jun 2021 07:41
    #7
    +1

    De kvinnor över 40 som jag träffat har oftast varit duktiga på att uttrycka sig i text. Att inte kunna skilja på de och dem tror jag knappast skulle vara något de blev imponerade av. Om ts lär sig att skriva ordentligt skulle han nog lyckas bättre.

  • Julgri­sen
    Thu 10 Jun 2021 20:33
    #8
    Tobben skrev 2021-06-10 07:41:20 följande:

    De kvinnor över 40 som jag träffat har oftast varit duktiga på att uttrycka sig i text. Att inte kunna skilja på de och dem tror jag knappast skulle vara något de blev imponerade av. Om ts lär sig att skriva ordentligt skulle han nog lyckas bättre.


    gäsp på märker-ord-tobben .. gäsp Äpple
        
  • Anonym (Smart­E)
    Thu 10 Jun 2021 20:39
    #9

    Hur gammal får hon max vara då? Vad är det som lockar dig till äldre kvinnor?

  • Anonym (Julia­)
    Thu 10 Jun 2021 22:19
    #10
    Anonym (SmartE) skrev 2021-06-10 20:39:59 följande:

    Hur gammal får hon max vara då? Vad är det som lockar dig till äldre kvinnor?


    Vi är mer erfarna i sängen...rent ut sagtSkrattande

    Jag gillar yngre män, men man måste ju matcha också- det är inte bara hur mycket en kille/man kan "pumpa" det beror på många olika saker..
    Tycker man om varandra alls eller är det bara fem minuters pumpning - nej tack!!

    Om mannen som är yngre än mig..vilket ibland kan bli lite tröttsamt när det kommer fram en 25 åring som vill "ha" mig fast jag är 50 år ha ha
    Jag ser väl lite yngre ut,men ändå..

    Gillar man någon så har ju ålder lite mindre betydelse...vare sig kvinnan är äldre eller tvärtom..men gränsen för mig går vid ca 15 år yngre män...
Svar på tråden Träffa äldre kvinnor