• Julgri­sen
    Thu 10 Jun 2021 01:46
    19232 visningar
    97 svar
    97
    19232

    Träffa äldre kvinnor

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?

  • Svar på tråden Träffa äldre kvinnor
  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Thu 10 Jun 2021 23:10
    #11
    Anonym (Julia) skrev 2021-06-10 05:23:34 följande:
    Men sen är det ju corona nu också så det får nog en del att tveka ocksåFlört
    Ja, fler borde tänka på det. Och inte bara tänka med en kroppsdel.
  • Anonym (probl­emet är att du är 30)
    Thu 10 Jun 2021 23:56
    #12

    Kvinnor som gillar unga män, gillar inte 30åringar. En 30 åring är vuxen, fullt vuxen. Du kunde lika gärna vart 45 som 30. Hennes ålder är inte avhängig på det, bara din.

    Så du skulle passat på med den typen av kärringar tidigare när du var ca 18-22, 18-25 i bästa fall om du ser pojkaktig ut. Så tyvärr är det kört. Visst du kan hitta en äldre tjej som vill vara med dig, men några bonuspoäng för att du är ung det får du inte. Du är för gammal.

  • Anonym (...)
    Fri 11 Jun 2021 00:02
    #13

    Krogen är ju en klassiker:) låg med en 44 åring en gång ja, sen dess har jag typ bara gått igång på äldre kvinnor. Själv var jag 22 då.

  • Anonym (Kvinn­a46)
    Fri 11 Jun 2021 00:10
    #14

    Just att du riktar in dig på åldern gör att jag som singel blir äcklad. Jag vill inte känna mig gammal i ditt sällskap, men kommer helt säkert göra det då du ser min ålder och inte mig som person.

    Jag har provat att ha sex med yngre män och nej dom är inte mer uthålliga än män i min ålder.

  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 01:27
    #15
    Anonym (problemet är att du är 30) skrev 2021-06-10 23:56:27 följande:

    Kvinnor som gillar unga män, gillar inte 30åringar. En 30 åring är vuxen, fullt vuxen. Du kunde lika gärna vart 45 som 30. Hennes ålder är inte avhängig på det, bara din.

    Så du skulle passat på med den typen av kärringar tidigare när du var ca 18-22, 18-25 i bästa fall om du ser pojkaktig ut. Så tyvärr är det kört. Visst du kan hitta en äldre tjej som vill vara med dig, men några bonuspoäng för att du är ung det får du inte. Du är för gammal.


    Du kan ju inte prata för ALLA kvinnor....
    Jag skulle INTE varit med en som var 18-25 år, men däremot lite äldre killar som är yngre än mig..ca 10- 15 år yngre - vilket jag varit med om flera ggr och dom har inte sett eller ser inte mig som en kärring...

    Det är inte kört för TS han är absolut inte FÖR gammal!! Vilken tråkig syn eller erfarenhet du måste varit med om med en ?18 åring? det kan jag förstå-dom är för unga för kvinnor över 40+ - jag har bara positiva erfarenheter av yngre, men inte FÖR unga killar .och han kanske vill lära sig hur man ska ge en kvinna njutning..
    Det finns många som gillar att läraSkrattande
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 01:39
    #16
    Anonym (...) skrev 2021-06-11 00:02:09 följande:

    Krogen är ju en klassiker:) låg med en 44 åring en gång ja, sen dess har jag typ bara gått igång på äldre kvinnor. Själv var jag 22 då.


    Japp..innan corona då...

    Vad var det som gjorde att du gillar äldre kvinnor??

    Nyfiken då alltid yngre killar är intresserade av mig av ngr anledningar...som jag inte vill skriva här..förutom att dom alltid velat träffas igen och igenSkrattande
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 02:01
    #17
    Tobben skrev 2021-06-10 07:41:20 följande:

    De kvinnor över 40 som jag träffat har oftast varit duktiga på att uttrycka sig i text. Att inte kunna skilja på de och dem tror jag knappast skulle vara något de blev imponerade av. Om ts lär sig att skriva ordentligt skulle han nog lyckas bättre.


    Ja en bra text är ju ett STORT +
    Fast just de och dem- om någon skrivit fel och allt annat stämmer tar ju inte jag bort dem=dom är bättre att skriva för då blir det aldrig riktigt fel iaf, eller??
  • Anonym (Ungtj­ääj)
    Fri 11 Jun 2021 04:03
    #18
    Anonym (ååå) skrev 2021-06-10 07:34:31 följande:

    Ursäkta men lite smått fånig text va? Du är själv 30, inte purung precis. Du räknas snart själv som den gyllene medelåldern så jag tycker spontant att då skriva "'äldre kvinnor" är lite avtändande bara det  

    Jag vet inte vilket utbud du har sett men när jag nätdejtade fanns det mängder med folk runt 40, oftast sådana som jag själv, som skilt mig efter en längre relation, och hade barn. Personligen har jag aldrig varit intresserad av yngre (eller för den delen  äldre män heller). De män jag träffat har varit fullkomligt nog på uthållighetsfronten. Varför tror du att just 30-åringar skulle vara mer uthålliga? 


    Han skrev ju enbart att han var 30 och vill ha äldre kvinnor ~ + 42. Det är per definition äldre än vad han är oberoende av om han varit purung eller inte. Han påstår ingenstans att han är det heller.

    Finns massa sådana kvinnor vet flera stycken. Leta på kanske mer seriösa dejtingsidor än tinder.
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 05:26
    #19
    Anonym (Ungtjääj) skrev 2021-06-11 04:03:52 följande:
    Han skrev ju enbart att han var 30 och vill ha äldre kvinnor ~ + 42. Det är per definition äldre än vad han är oberoende av om han varit purung eller inte. Han påstår ingenstans att han är det heller.

    Finns massa sådana kvinnor vet flera stycken. Leta på kanske mer seriösa dejtingsidor än tinder.
    Japp.. håller med!!

    Vem vill ha en purung som är 30 år yngre ...Ja det finns säkert sådana personer, men att kalla TS för gammal låter ju bara löjligt...när han frågade efter äldre kvinnor...

    Hade det varit tvärtom en kvinna på 30 som sökte någon på + 42 DÅ hade det låtit annorlunda minsann..för det är tydligen ok av någon anledning?
  • Anonym (Smart­E)
    Fri 11 Jun 2021 08:05
    #20
    +1
    Anonym (problemet är att du är 30) skrev 2021-06-10 23:56:27 följande:

    Kvinnor som gillar unga män, gillar inte 30åringar. En 30 åring är vuxen, fullt vuxen. Du kunde lika gärna vart 45 som 30. Hennes ålder är inte avhängig på det, bara din.

    Så du skulle passat på med den typen av kärringar tidigare när du var ca 18-22, 18-25 i bästa fall om du ser pojkaktig ut. Så tyvärr är det kört. Visst du kan hitta en äldre tjej som vill vara med dig, men några bonuspoäng för att du är ung det får du inte. Du är för gammal.


    Va? Det är nog snarare att äldre kvinnor tycker att killar i 20-årsåldern är FÖR unga. Jag hade inte kunnat vara med en kille som inte är äldre än mina egna barn. Över 30 känns mer ok.
Svar på tråden Träffa äldre kvinnor