• Julgri­sen
    Thu 10 Jun 2021 01:46
    19606 visningar
    97 svar
    97
    19606

    Träffa äldre kvinnor

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?

  • Svar på tråden Träffa äldre kvinnor
  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Fri 11 Jun 2021 08:17
    #21
    Anonym (Julia) skrev 2021-06-11 05:26:07 följande:
    Japp.. håller med!!

    Vem vill ha en purung som är 30 år yngre ...Ja det finns säkert sådana personer, men att kalla TS för gammal låter ju bara löjligt...när han frågade efter äldre kvinnor...

    Hade det varit tvärtom en kvinna på 30 som sökte någon på + 42 DÅ hade det låtit annorlunda minsann..för det är tydligen ok av någon anledning?
    Ja, det finns många regler som man bör kunna.

    Jag träffade en tjej på 22 när jag var 47.
    INTE ok. Hon var inte vuxen.

    Hade jag däremot varit en Kändis, då hade det varit ok. Då hade tjejen varit vuxen.

    Hon vill fortfarande ses, och nu är hon 24. Men det är inte heller vuxet.
    Jag var kär i en tjej på 24, och hon var inte vuxen. Hon hade nyss gått ur gymnasiet skrev några här.
    Fast hade jag varit en Känd Man (man får inte nämna namn här, då blir man spärrad i ett par dar), då hade tjejen varit vuxen.

    Svårt med alla regler tycker jag.
  • Anonym (Klari­ce)
    Fri 11 Jun 2021 08:39
    #22
    +1

    Fast det faktum att du vill ha "en äldre kvinna" är lite avtändande. Jag vill hitta någon som gillar MIG för den jag inte är. Jag vill inte bara vara en fetisch för någon som gillar MILFporr, utan att någon ska se min personlighet.

    Sedan håller jag med andra - du vill ha 42åringar, som är ca 10 år äldre - det är helt vanlig åldersskillnad. Jag har dejtat 10 år äldre män utan att se det som en "grej" som jag gått igång på, utan för det var trevliga. Om du säger till en 40 åring "så spännande att du är så mycket äldre!" går det nog inte hem så bra.

  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Fri 11 Jun 2021 08:43
    #23
    Anonym (Klarice) skrev 2021-06-11 08:39:20 följande:

    Fast det faktum att du vill ha "en äldre kvinna" är lite avtändande. Jag vill hitta någon som gillar MIG för den jag inte är. Jag vill inte bara vara en fetisch för någon som gillar MILFporr, utan att någon ska se min personlighet.

    Sedan håller jag med andra - du vill ha 42åringar, som är ca 10 år äldre - det är helt vanlig åldersskillnad. Jag har dejtat 10 år äldre män utan att se det som en "grej" som jag gått igång på, utan för det var trevliga. Om du säger till en 40 åring "så spännande att du är så mycket äldre!" går det nog inte hem så bra.


    Jag brukade också tända på äldre kvinnor. Jag har förstått att det är fel, och äckligt.
    Nu har det vänt lite, och jag tänder på yngre tjejer. Det är också fel, och äckligt.
    Den yngre tjejen (24) som vill träffa mig, sa att hon tänder på åldersskillnaden.
    Så hon har nog också fel, och det är äckligt.
  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Fri 11 Jun 2021 08:52
    #24
    Anonym (Klarice) skrev 2021-06-11 08:39:20 följande:

    Fast det faktum att du vill ha "en äldre kvinna" är lite avtändande. Jag vill hitta någon som gillar MIG för den jag inte är. Jag vill inte bara vara en fetisch för någon som gillar MILFporr, utan att någon ska se min personlighet.


    Du tar upp nåt viktigt här, som bör klargöras.

    Män ser inte kvinnor som personer, utan det är bara en kropp.
    När jag skrev om en tjej jag var kär i (24 år) så var jag inte kär, jag var bara kåt.
  • Anonym (M)
    Fri 11 Jun 2021 09:12
    #25
    Anonym (ååå) skrev 2021-06-10 07:34:31 följande:
    Ursäkta men lite smått fånig text va? Du är själv 30, inte purung precis. Du räknas snart själv som den gyllene medelåldern så jag tycker spontant att då skriva "'äldre kvinnor" är lite avtändande bara det Drömmer 

    Jag vet inte vilket utbud du har sett men när jag nätdejtade fanns det mängder med folk runt 40, oftast sådana som jag själv, som skilt mig efter en längre relation, och hade barn. Personligen har jag aldrig varit intresserad av yngre (eller för den delen  äldre män heller). De män jag träffat har varit fullkomligt nog på uthållighetsfronten. Varför tror du att just 30-åringar skulle vara mer uthålliga? 
    Snart medelålder var väl att ta i. Det är väl typ 40. 10 år är inte snart.
  • moaguu­un
    Fri 11 Jun 2021 09:15
    #26
    Anonym (Klarice) skrev 2021-06-11 08:39:20 följande:

    Fast det faktum att du vill ha "en äldre kvinna" är lite avtändande. Jag vill hitta någon som gillar MIG för den jag inte är. Jag vill inte bara vara en fetisch för någon som gillar MILFporr, utan att någon ska se min personlighet.

    Sedan håller jag med andra - du vill ha 42åringar, som är ca 10 år äldre - det är helt vanlig åldersskillnad. Jag har dejtat 10 år äldre män utan att se det som en "grej" som jag gått igång på, utan för det var trevliga. Om du säger till en 40 åring "så spännande att du är så mycket äldre!" går det nog inte hem så bra.


    Fast är 10 år verkligen normal åldersskillnad. Jag skulle aldrig vara med någon 10 år äldre eller yngre..
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 09:41
    #27
    Anonym (M) skrev 2021-06-11 09:12:32 följande:
    Snart medelålder var väl att ta i. Det är väl typ 40. 10 år är inte snart.
    Jaha är inte medel åldern 45´+ ca idag, men jag kan ha fel--
    Det gör mig ingenting är själv 50 och 25-50 åringar stöter på mig hela tiden!!

    Men det kanske beror på var man bor kanske
    I Stockholm kan du ju hitta ett ligg på en kvart-det vet väl allaSkrattande

    Sen skulle jag aldrig säga ja till en som var 25 år - det kunde vara mitt barn!!
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 09:49
    #28
    moaguuun skrev 2021-06-11 09:15:30 följande:
    Fast är 10 år verkligen normal åldersskillnad. Jag skulle aldrig vara med någon 10 år äldre eller yngre..
    JA det är en normal ålders skillnad...
    Så om du tex blev riktigt kär i någon som var 10 år äldre eller yngre så skulle du bara nä han/hon var för ung eller för gammal??

    Man tänker inte så om man blir riktigt kär!!
  • moaguu­un
    Fri 11 Jun 2021 10:20
    #29
    Anonym (Julia) skrev 2021-06-11 09:49:39 följande:
    JA det är en normal ålders skillnad...
    Så om du tex blev riktigt kär i någon som var 10 år äldre eller yngre så skulle du bara nä han/hon var för ung eller för gammal??

    Man tänker inte så om man blir riktigt kär!!
    Fast om jag skulle vara med någon 10 år yngre skulle det vara en tonåring, och det stadiet har jag passerat. Och en 10 år äldre har så pass mkt mer erfarenhet än mig då jag själv knappt haft någon relation. Så nä inget för mig iaf.
  • Anonym (Äldre­)
    Fri 11 Jun 2021 10:41
    #30
    Anonym (Julia) skrev 2021-06-11 01:27:45 följande:
    Det är inte kört för TS han är absolut inte FÖR gammal!! Vilken tråkig syn eller erfarenhet du måste varit med om med en ?18 åring? det kan jag förstå-dom är för unga för kvinnor över 40+ - jag har bara positiva erfarenheter av yngre, men inte FÖR unga killar .och han kanske vill lära sig hur man ska ge en kvinna njutning..
    Det finns många som gillar att läraSkrattande
    För en kille som är 30 är det inte omöjligt att träffa 10 år äldre kvinnor .
    Men för en kille på 20 är det nästan omöjligt 
Svar på tråden Träffa äldre kvinnor