• Julgrisen

    Träffa äldre kvinnor

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?

  • Svar på tråden Träffa äldre kvinnor
  • Anonym (Julia)
    Anonym (42 år) skrev 2021-06-11 17:29:31 följande:

    Kan ju bara svara för mig själv, men jag är inte alls intresserad av 30 åringar. filtrerar bort dem på Tinder. Det är avtändande med någon som bara ?jagar milfs? och de som är seriösa i den åldern känns för oerfarna av livet för att det ska locka mig. 


    Om du är 42 och killen 30 det är ju bara 12 års skillnad...hade det varit skillnad tror du om mannen var 12 år äldre- bara nyfiken??

    Sen är inte alla yngre bara intresserade av 1 ligg med en milf..
    , men alla får självklart tycka vad dom vill..Glad

    Jag har träffat en kille flera ggr och pratat med honom på senare tid (pga corona) han är ca 14 år yngre och sen dess har vi chattat eller pratat i princip varje dag-sen dess!!
    (Väntar bara på vaccin)
  • Miss Sunny
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-11 12:29:40 följande:
    Ändå ser jag många runt 60 som söker så mycket yngre. Är det fejkprofiler menar du?
    Njaaa... svårt för mig att sega, några kanske. Jag har inte sett många. Var ser du dom, BC ?
  • Anonym (51 år)

    Har haft flera unga kks och den bästa träffade jag när jag var 47 år och han 24. Vi höll ihop i 2.5 år. Vi slutade ses för han blev kär i en jämnårig tjej. Dock hör han fortfarande av sig ibland även om det är långt mellan gångerna. En 30 åring kan funka, men åldersmässigt lite för nära att vilja bilda familj osv. Mellan 25-30 bäst.

  • Anonym (kaffedraken2)
    Miss Sunny skrev 2021-06-13 19:03:14 följande:
    Njaaa... svårt för mig att sega, några kanske. Jag har inte sett många. Var ser du dom, BC ?
    Nej, på vanliga dejtappar.
  • Anonym (Vilka är gränserna)

    Har ni inte gränser, hur stor åldersskillnaden ska vara, blir inte huden för skrynkligt ju äldre kvinan blir?

  • Anonym (Julia)
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-14 01:37:30 följande:

    Har ni inte gränser, hur stor åldersskillnaden ska vara, blir inte huden för skrynkligt ju äldre kvinan blir?


    Ha ha det beror väl på från kvinna till kvinna och gener, hur mycket man har solat osv, osv....Jag har inte en rynka ens!!.

    Min farmor tex hade inte ens ngr rynkor alls när hon var 75+ år så det beror nog på från person till person...
  • Anonym (Julia)
    Anonym (51 år) skrev 2021-06-13 20:36:54 följande:

    Har haft flera unga kks och den bästa träffade jag när jag var 47 år och han 24. Vi höll ihop i 2.5 år. Vi slutade ses för han blev kär i en jämnårig tjej. Dock hör han fortfarande av sig ibland även om det är långt mellan gångerna. En 30 åring kan funka, men åldersmässigt lite för nära att vilja bilda familj osv. Mellan 25-30 bäst.


    Du är liknande mig som också haft kks som varit yngre, men gränsen för mig går nog vid 35Skrattande eller tänkte du bara på kk så går det kanske bra även med en på 30...
  • Nutid

    Enligt ett tinder-experiment som jag gjort så får en 62-årig kvinna med normalt utseende och en profiltext som innehåller söker seriöst.

    Hon får dubbelt så många likes från män under 30 än män över 50.

    Det vill säga, om hon är intresserad av en ung älskare så är överskottet enormt.

  • Anonym (Julia)
    Nutid skrev 2021-06-14 05:06:14 följande:

    Enligt ett tinder-experiment som jag gjort så får en 62-årig kvinna med normalt utseende och en profiltext som innehåller söker seriöst.

    Hon får dubbelt så många likes från män under 30 än män över 50.

    Det vill säga, om hon är intresserad av en ung älskare så är överskottet enormt.


    Precis- jag håller med nu är jag inte så gammal än iaf Skrattande, men det förvånar mig inte att yngre killar vill ha en äldre kvinna..

    Jag har varit med om det så många ggr så jag har fått tacka nej till många!!
Svar på tråden Träffa äldre kvinnor