• Julgrisen

    Träffa äldre kvinnor

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?

  • Svar på tråden Träffa äldre kvinnor
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Julia) skrev 2021-06-14 06:03:49 följande:
    Precis- jag håller med nu är jag inte så gammal än iaf Skrattande, men det förvånar mig inte att yngre killar vill ha en äldre kvinna..

    Jag har varit med om det så många ggr så jag har fått tacka nej till många!!
    Jag stötte själv på mycket äldre kvinnor när jag var ung.
    Och jag tror att några spanade in mig. Detta var innan dejtappar, nu har kvinnor det lättare om de vill träffa yngre.
  • Miss Sunny
    Nutid skrev 2021-06-14 05:06:14 följande:

    Enligt ett tinder-experiment som jag gjort så får en 62-årig kvinna med normalt utseende och en profiltext som innehåller söker seriöst.

    Hon får dubbelt så många likes från män under 30 än män över 50.

    Det vill säga, om hon är intresserad av en ung älskare så är överskottet enormt.


    Jag är 62, och kan intyga att du har alldeles rätt.

    Har varit ganska öppen här på FL om vad jag gillar, och min inkorg är ständigt full. Jag kunne ha åkt runt i Sverige och knullat 24/7 om jag velat.  Men jag har inget interesse av oerfarna ynglingar. 

    Det jag ofte får höra är att vi äldre är mycket mer feminina och kvinliga, mera "äkta" kvinnor än dom yngre. Sexighet är inte bara det vackra och bildsköna.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Miss Sunny skrev 2021-06-14 11:30:55 följande:
    Jag är 62, och kan intyga att du har alldeles rätt.

    Har varit ganska öppen här på FL om vad jag gillar, och min inkorg är ständigt full. Jag kunne ha åkt runt i Sverige och knullat 24/7 om jag velat.  Men jag har inget interesse av oerfarna ynglingar. 

    Det jag ofte får höra är att vi äldre är mycket mer feminina och kvinliga, mera "äkta" kvinnor än dom yngre. Sexighet är inte bara det vackra och bildsköna.
    För mig var det så att jag kände mer trygghet med äldre kvinnor. Kan nog fortfarande känna så.
    Så jag ska nog undvika dom mycket yngre i fortsättningen Glad
  • Snoggen

    Min erfarenhet är att kvinnor mognar mentalt tidigare än män. Men kvinnor tar mer tid på sig att mogna i sin feminitet och bli trygga i den. Unga kvinnor, speciellt i dagens samhälle, är extremt osäkra.

    Uppe på det är kvinnor över 50 lite mer av den "gamla" skolan vilket för något erotiskt med sig.

    Sen tror jag att en stor del av unga män som tyr sig till äldre kvinnor lider lite av ett oidipuskomplex.

    Varje sexuell fetisch statuerar ett problemet. Ett känslomässiga sår vi försöker läka och fantasin erbjuder lösningen.

  • Anonym (Julia)
    BjornLoddbrok skrev 2021-06-14 08:12:42 följande:

    Äldre kvinnor är sköna: mjukt å skönt, de vet vad de vill, inget menstrams å man kan spruta i dem.


    Nu vet jag inte hur gamla kvinnor du pratar om, men vad jag fått höra som 45 är att typ 30-35åriga killar sagt att dom tänder på att vi vet vad vi vill och är mer erfarna i sängen och kan mer - alltså inga blyga violerSkrattande

    Sen ser jag yngre ut samtidigt 
  • Anonym (Julia)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-14 08:20:43 följande:
    Jag stötte själv på mycket äldre kvinnor när jag var ung.
    Och jag tror att några spanade in mig. Detta var innan dejtappar, nu har kvinnor det lättare om de vill träffa yngre.
    Jag är 45 och varit med i dejting appar som svämmat över av meddelanden från runt 25 - 50 åringar efter ngr foton och en text av mig- jag ser yngre ut än vad jag är så det kanske var därför jag fick mess från 25 åringar ha ha
  • Anonym (Vilka är gränserna)
    Anonym (Julia) skrev 2021-06-15 07:08:17 följande:

    Jag är 45 och varit med i dejting appar som svämmat över av meddelanden från runt 25 - 50 åringar efter ngr foton och en text av mig- jag ser yngre ut än vad jag är så det kanske var därför jag fick mess från 25 åringar ha ha


    När jag bläddrar på Tinder ser jag att de som är i min ålder och yngre är oftast vältränade enligt bilderna eller typ bergsklättrare, men var finns de typ normala eftersom de kräver oftast också att man ska gå ofta på gym, enligt profil texten, jag har inget emot att de är starka eller starkare men oftast är de för krävande och behöver alltid vara igång, de vill aldrig koppla av, jag är en man och 33 år, även när man kollar de som är äldre så har de bilder på sånt eller ännu fler, och det är samma sak med andra appar, det måste finnas andra med tanke på att många är dåliga på sånt?
  • Anonym (Vilka är gränserna)
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-15 08:49:46 följande:

    När jag bläddrar på Tinder ser jag att de som är i min ålder och yngre är oftast vältränade enligt bilderna eller typ bergsklättrare, men var finns de typ normala eftersom de kräver oftast också att man ska gå ofta på gym, enligt profil texten, jag har inget emot att de är starka eller starkare men oftast är de för krävande och behöver alltid vara igång, de vill aldrig koppla av, jag är en man och 33 år, även när man kollar de som är äldre så har de bilder på sånt eller ännu fler, och det är samma sak med andra appar, det måste finnas andra med tanke på att många är dåliga på sånt?


    Okej nu är det min tur att skicka tusentals meddelande till dig lol.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-15 08:49:46 följande:
    När jag bläddrar på Tinder ser jag att de som är i min ålder och yngre är oftast vältränade enligt bilderna eller typ bergsklättrare, men var finns de typ normala eftersom de kräver oftast också att man ska gå ofta på gym, enligt profil texten, jag har inget emot att de är starka eller starkare men oftast är de för krävande och behöver alltid vara igång, de vill aldrig koppla av, jag är en man och 33 år, även när man kollar de som är äldre så har de bilder på sånt eller ännu fler, och det är samma sak med andra appar, det måste finnas andra med tanke på att många är dåliga på sånt?
    Jag tycker jag ser alla typer, många som inte är gymtypen.

    Norskar är ett undantag dock: där verkar alla gå på tur eller vara i skidspåret!
    Skrattande
  • Fuskandeman

    Haha du borde kanske söka dig till rena sidor för sexdejt?

    Det du söker är en kk och då tror jag BC är en bra plats eller alla andra appar. Bara du är öppen med vad du söker så finns det alltid någon för dig därute.

    Men jag håller med en del insändare, att man ?outar? ordet uthållig och yngre tyder ofta på dålig i sängen haha

    Jag hade en kortare kk relation med en 41åring, vi fann varandra på Victoria Milan men den sidan är bara massa fejkprofiler på?

    AW och vara social och rolig är nog det bästa sättet ärligt talat.

Svar på tråden Träffa äldre kvinnor