• Julgrisen

    Träffa äldre kvinnor

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?

  • Svar på tråden Träffa äldre kvinnor
  • Anonym (Vilka är gränserna)
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-16 11:04:33 följande:

    Nej, jag menar Badoo sökmotorn motsvarigheten av Google i Kina, eftersom i Kina är det blockerat.


    Eller vänta nu jag måste ha blandat ihop det med sökmotorn Baidu.
  • Anonym (Vilka är gränserna)
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-16 11:04:33 följande:

    Nej, jag menar Badoo sökmotorn motsvarigheten av Google i Kina, eftersom i Kina är det blockerat.


    Snacka om att vara knäpp, jag hade aldrig avinstallerat det annars, Baidu stavas annorlunda.
  • Anonym (Julia)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-16 10:41:48 följande:
    Vissa måste man gilla för att kunna skriva till.
    Har sett många fejk på både Tinder och Badoo.
    Men även många seriösa.
    Måste man gilla någon först..
    Jag har fått massor med mess från killar som inte gillat via ett tryck först och har kunnat skriva tillbaka utan att gilla någon av dom först...

    Sen kan man få förslag från själva Badoo och då får man svajpa.
  • Anonym (Julia)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-16 10:41:48 följande:
    Vissa måste man gilla för att kunna skriva till.
    Har sett många fejk på både Tinder och Badoo.
    Men även många seriösa.
    Måste man gilla någon först..
    Jag har fått massor med mess från killar som inte gillat via ett tryck först och har kunnat skriva tillbaka utan att gilla någon av dom först...

    Sen kan man få förslag från själva Badoo och då får man svajpa.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Julia) skrev 2021-06-17 00:52:21 följande:
    Måste man gilla någon först..
    Jag har fått massor med mess från killar som inte gillat via ett tryck först och har kunnat skriva tillbaka utan att gilla någon av dom först...

    Sen kan man få förslag från själva Badoo och då får man svajpa.
    Ja, många kan man skriva till direkt, sen är det många som man måste klicka på hjärtat (gilla) för att kunna skriva.
  • Anonym (Liv)

    Jag är 40 och har slutat svajpa höger på killarna i 25-30-års åldern. Svajpar höger ibland de som är galet snygga, men tycker alltid det finns så mycket osäkerhet och någon tro om att det är bara att boka in en tid för ett knull. Finns liksom ingen finess hos de jag har pratat med så nu orkar jag inte ge fler chansen.

  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Liv) skrev 2021-06-17 20:11:29 följande:

    Jag är 40 och har slutat svajpa höger på killarna i 25-30-års åldern. Svajpar höger ibland de som är galet snygga, men tycker alltid det finns så mycket osäkerhet och någon tro om att det är bara att boka in en tid för ett knull. Finns liksom ingen finess hos de jag har pratat med så nu orkar jag inte ge fler chansen.


    Samma skrev många i mina trådar, fast om äldre män.
    Varför skulle unga tjejer vilja ha en lönnfet impotent gubbe, som bara är ute efter hennes unga kropp, när hon har en massa vältränade hunks att välja på?
  • Sk007
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-17 21:43:40 följande:

    Samma skrev många i mina trådar, fast om äldre män.

    Varför skulle unga tjejer vilja ha en lönnfet impotent gubbe, som bara är ute efter hennes unga kropp, när hon har en massa vältränade hunks att välja på?


    "Många" och "några" är inte samma sak.
  • Anonym (Vilka är gränserna)
    Anonym (Liv) skrev 2021-06-17 20:11:29 följande:

    Jag är 40 och har slutat svajpa höger på killarna i 25-30-års åldern. Svajpar höger ibland de som är galet snygga, men tycker alltid det finns så mycket osäkerhet och någon tro om att det är bara att boka in en tid för ett knull. Finns liksom ingen finess hos de jag har pratat med så nu orkar jag inte ge fler chansen.


    Ibland är kvinnor bara ute efter sex men säger att de inte vill det, det kan jag förstå, men hur vet man om de bara vill exempelvis hångla, eller som jag har förstått det vill vissa att man slickar eller suger på deras bröst och sånt, hur vet man sånt här och hur vanligt är det?
Svar på tråden Träffa äldre kvinnor