• Sara101010

    Tom Tits i Södertälje-värt ett besök?

    Hej! Undrar om någon har varit på Tom Tits i Södertälje? Värt att köpa årskort? Barnen är 5 och 7 år

  • Svar på tråden Tom Tits i Södertälje-värt ett besök?
  • Friger

    Det är absolut både lärorikt och roligt för ungar i den åldern. Men årskort vette tusan. Jag brukar försöka variera mina besök på olika sevärdheter.

  • Aniiee

    Årskorten är så billiga att det kan det vara värt  Går ni mer än en gång i kvartalet så är det absolut värt och en gång i kvartalet bårde väl gå att klämma in och de har något nytt.


    -Are you the prey? -No, we are the hunters!
  • TotteE
    Sophie88olofsson skrev 2021-07-18 09:00:17 följande:

    Tom tits är alldeles för dyrt mot vad man får anser jag


    Väldigt dyrt mot vad man får!

    Inte mitt ställe riktigt. Tycke det är okej men kunde va bättre. Inte dåligt men lätt lite överskattat ställe faktiskt.

    Vissa besöker stället och är helt lyriska dock så det är väl lite från person till person vad man gillar? Dock tycker jag man ska göra i alla fall ett besök med sina barn där under uppväxten. Kan ju va lite kul.
  • Sophie88olofsson
    TotteE skrev 2021-07-18 09:45:21 följande:

    Väldigt dyrt mot vad man får!

    Inte mitt ställe riktigt. Tycke det är okej men kunde va bättre. Inte dåligt men lätt lite överskattat ställe faktiskt.

    Vissa besöker stället och är helt lyriska dock så det är väl lite från person till person vad man gillar? Dock tycker jag man ska göra i alla fall ett besök med sina barn där under uppväxten. Kan ju va lite kul.


    Ja de lever väl på att tom tits är något alla besöker :)

    Men?vi kommer inte gå dit igen. Galna pengar för vad man får, lägger hellre de pengarna på grönan eller något annat roligt
  • TotteE
    Sophie88olofsson skrev 2021-07-18 09:52:36 följande:

    Ja de lever väl på att tom tits är något alla besöker :)

    Men?vi kommer inte gå dit igen. Galna pengar för vad man får, lägger hellre de pengarna på grönan eller något annat roligt


    Nu var det länge sedan jag var där men irriterade mig på att det var lite nedgånget och slitet. Vissa grejer trasiga.. Håll stället i skick så blir det mer motiverat att betala inträde.

    Sen är delar av stället mysigt och bra.
  • Sophie88olofsson
    TotteE skrev 2021-07-18 10:04:30 följande:

    Nu var det länge sedan jag var där men irriterade mig på att det var lite nedgånget och slitet. Vissa grejer trasiga.. Håll stället i skick så blir det mer motiverat att betala inträde.

    Sen är delar av stället mysigt och bra.


    Jaa, för det priset borde de hålla sakerna i skick. Vi var där för ca ett år sedan
  • TotteE
    Sophie88olofsson skrev 2021-07-18 10:09:54 följande:

    Jaa, för det priset borde de hålla sakerna i skick. Vi var där för ca ett år sedan


    Jäkligt märkligt att de inte bryr sig, det är ända kommunens absolut främsta besöksmål. Men nej..
Svar på tråden Tom Tits i Södertälje-värt ett besök?