• Fri 11 Jun 2021 11:25
    2270 visningar
    46 svar
    46
    2270

    Onani

    Hej. Har en fundering kring onani. Jag är 35 år, gift och barn. Min fru och jag har det bra med något sämre sexliv. Det går i omgångar, ibland vill hon inte på flera veckor och ibland kan det bli flera ggr i veckan. För min del får det gärna bli flera ggr per dag :) Jag finner mig i situationen och klarar mig rätt bra med att onanera (i smyg). Minst en gång per dag ibland 3-4 ggr. Även då vi har sex. Jag kollar på tjejer på ex instagram och på porrfilm när jag gör det. Blir lätt kåt och kan börja fantisera bara jag ser nån fin på stan eller liknande. Är detta beteendet helt onormalt och isf vad ska jag ta mig till?

    Tack!

  • Svar på tråden Onani
  • Fri 11 Jun 2021 11:32
    #1

    Det är normalt. Fortsätt bara att göra det i smyg, tala aldrig om det för henne. :/ Och på den tiden då jag var gift hade maken och jag exakt samma sexliv som Du nämner, och det funkade utmärkt. Du kommer sluta få sex helt om Du pressar henne!

  • ungvar­d
    Fri 11 Jun 2021 11:37
    #2

    Det är normalt, gör likadant. Dock vet min fru att jag onanerar oftare än vi har sex och hon har inget emot det. Ibland brukar hon också runka av då kuken står rakt ut och hon inte orkar ha sex. (Vi har ett bra sexliv förövrigt, ca 1 gång i veckan)

  • Fri 11 Jun 2021 11:39
    #3
    StudierKemi skrev 2021-06-11 11:32:10 följande:

    Det är normalt. Fortsätt bara att göra det i smyg, tala aldrig om det för henne. :/ Och på den tiden då jag var gift hade maken och jag exakt samma sexliv som Du nämner, och det funkade utmärkt. Du kommer sluta få sex helt om Du pressar henne!


    Varför måste han dölja det?
  • Fri 11 Jun 2021 11:40
    #4
    Guldnovan skrev 2021-06-11 11:39:05 följande:

    Varför måste han dölja det?


    Plus en på den.
  • Fri 11 Jun 2021 11:40
    #5

    Nä det är kanske ingen fara.. Jag älskar ju sex och fantiserar en del om mitt x. Vi hade bra sexliv, gjorde det överallt, hon både sög och tog gärna analt och jag älskar båda sakerna. Min fru vill helst bara missionären i sängen, som sagt rätt sällan. Men jag tjatar inte och pressar inte och klarar mig rätt fint med smygpnani. Sen är det klart att man fantiserar om att ha sex med andra. Men fantasi kan väl inte skada..?

  • Fri 11 Jun 2021 11:44
    #6

    Uppmuntrar frun att onanera. Hon vet om att jag gör det.

    Det är skillnad på att ha sex med allt vad det innebär och onanera för att tex slappna av och direkt somna.

    Sen lust föder lust. Att onanera kan ge mer lust för "riktig" sex.

  • Fri 11 Jun 2021 11:47
    #7
    Sgtwolf skrev 2021-06-11 11:44:05 följande:

    Uppmuntrar frun att onanera. Hon vet om att jag gör det.

    Det är skillnad på att ha sex med allt vad det innebär och onanera för att tex slappna av och direkt somna.

    Sen lust föder lust. Att onanera kan ge mer lust för "riktig" sex.


    +1
  • Anonym (Vanli­gt)
    Fri 11 Jun 2021 12:56
    #8

    Det är nog rätt vanligt då oftast mannen har större sexbehov än kvinnan. Har onanerat hela mitt liv. Är snart 70. Gör det fortfarande ett par gånger i veckan. Har sex med sambon ungefär var 10:e dag. 

  • Fri 11 Jun 2021 14:26
    #9

    Hon har sexleksaker. Sist köpte vi en luftvibrator och den gillar hon att jag använder på henne innan sex. Hon blir riktigt våt av den och det brukar bli blött i sängen även att hon brukar dubbelvika en handduk under sig. Jag blir jäkligt tänd på hur hon kvider, vrider sig och nästan sprutar. Men hon vill inte så ofta ändå

  • Anonym (Mm...­)
    Fri 11 Jun 2021 14:32
    #10

    Låter väl alldeles rimligt. Jag är kvinna runt 40, gift, med små barn. Vårt sexliv har dalat rejält senaste åren. Är glad om vi har sex två ggr per månad...Både jag och min man onanerar ett par ggr per vecka gissningsvis. Vi smyger båda med det :) tyvärr kanske man ska säga. För mig är det en ventil..ett sätt att slappna av och underhålla min lust. Det är nåt privat som jag gör för min egen skull....Men visst önskar jag att min man och jag kunde ha sex mer ofta, absolut...Tycker det är svårt att vara kreativ i sängen efter 15 år dock. Tips..?

Svar på tråden Onani