• Sun 13 Jun 2021 10:44
    1626 visningar
    9 svar
    9
    1626

    Kärleken

    Hej

    Har haft kontakt med en tjej väldigt länge vi har pratat i telefon skickat sms

    O sagt saker där man känner att det klickat.

    Hon har berättat tidigare att hennes ex dog av en överdos 2019 men att hon var medveten att hon måste vidare.

    Jag ville inte tvinga henne att träffa mig för tidigt så vi pratade säkert två månader för att det skulle kännas bra och det gjorde det verkligen från hennes sida och från min.

    Vi skulle äntligen träffas och jag lagade mat o vi hade trevligt märkte att vi klickade.

    Vi sov tillsammans fast det hände inget ville inte vara för framfusig men vi kysstes innan.

    Vi hade kontakt efteråt med ett tag.

    Men märkte att hon var frånvarande i sina sms så frågade och då fick jag för svar att hon har inte läkt sina gamla sår än och att det kommer bli dåligt att gå in i ett förhållande när man inte är redo men att hon påpekade att hon inte vill klippa kontakten helt för det här och att hon tycker jag är en fin kille med hjärtat på rätt plats och att jag ser bra ut.

    Känns bara som om jag har blivit lurad eftersom såg henne på tinder för några dagar sen.

    Hur ska jag göra för har aldrig känt så för en tjej förut?

  • Svar på tråden Kärleken
  • Sun 13 Jun 2021 11:25
    #1

    Tråkigt svar, jag vet, men släpp henne. Skit i att ha kontakt, det är tydligt att hon inte känner som du, att då fortsätta ha sporadisk kontakt gör dig bara ledsnare.

    Bryt, ta tid på dig, gå vidare

    Lycka till

  • Sun 13 Jun 2021 11:49
    #2

    Jo

    Det är tråkigt jo får nog göra det.

    Kan det inte vara så att hon måste ha tid på sig då?

    Tack för svar hur som helst ??

  • Sun 13 Jun 2021 11:55
    #3
    Tsamani82 skrev 2021-06-13 11:49:34 följande:

    Jo

    Det är tråkigt jo får nog göra det.

    Kan det inte vara så att hon måste ha tid på sig då?

    Tack för svar hur som helst ??


    Tyvärr tror jag inte att det har med tid att göra. Hon är inte tillräckligt intresserad av dig. Hade hon varit det hade du vetat om det och hon hade inte funnits på dejtingsidor.
  • Sun 13 Jun 2021 12:05
    #4

    Jag får väl helt enkelt släppa taget fast det känns jobbigt

    Kärleken är inte lätt alltså

    Tack för tipsen

  • Magica­l
    Sun 13 Jun 2021 12:15
    #5
    Tsamani82 skrev 2021-06-13 11:49:34 följande:

    Jo

    Det är tråkigt jo får nog göra det.

    Kan det inte vara så att hon måste ha tid på sig då?

    Tack för svar hur som helst ??


    Hon har haft superlång tid, så nej, det är att du inte var den rätte helt enkelt. 
  • Nutid
    Sun 13 Jun 2021 12:16
    #6
    Martina1970 skrev 2021-06-13 11:55:24 följande:

    Tyvärr tror jag inte att det har med tid att göra. Hon är inte tillräckligt intresserad av dig. Hade hon varit det hade du vetat om det och hon hade inte funnits på dejtingsidor.


    TS, träffades ni vi datingtjänst?

    I så fall håller jag med övriga, hon har berättat vad hon känner men försöker vara finkänslig.

    Om ni fått kontakt på annat sätt, stäng inte kontakten men visa dig för driven.

    Det ska vara mest upp till henne att söka din kontakt eftersom du tydligt visat att du är intresserad, är det viktigt att inte vara på. Du ska inte finnas som ett reservkort som alltid är tillgänglig.
  • Sun 13 Jun 2021 12:54
    #7

    Hej
    ja hon skrev till mig på Badoo.

  • Nutid
    Sun 13 Jun 2021 12:59
    #8
    Tsamani82 skrev 2021-06-13 12:54:49 följande:

    Hej

    ja hon skrev till mig på Badoo.


    Tråkigt då klickade det helt enkelt inte för henne.

    Lycka till i fortsättningen,
  • Sun 13 Jun 2021 13:04
    #9

    jo det är väl så men hon påpekar ju att hon är velig o inte vet vad hon vill göra med sitt liv.
    Hon sa att hon klickade med mig när vi träffades.
    Men sen att hon inte var redo vad vet jag.

Svar på tråden Kärleken