• Anonym (Nyfik­en)
    Fri 18 Jun 2021 21:19
    9806 visningar
    239 svar
    239
    9806

    Personer som varit otrogna se hit!

    Hej!

    Jag har en enkel fråga till personer som varit otrogen mot sin partner. Varför var just du otrogen? Är nyfiken över varför folk är otrogna, är det för att man har en stark attraktion till någon annan än sin partner? Eller handlar det mer om vad man saknar i sitt egna förhållande? Kan förstås finnas andra anledningar, skriv gärna vad just din anledning varit!

    Inga dömande kommentarer tack, tråden handlar om varför inte om det är rätt eller fel!

  • Svar på tråden Personer som varit otrogna se hit!
  • Anonym (A)
    Fri 18 Jun 2021 21:23
    #1
    -1

    Olika orsaker. Främst var jag ung och inte redo för seriösa relationer. Utöver det hade jag en kille som misshandlade mig fysiskt och psykiskt i flera år, kändes inte som att jag behövde vara trogen mot en sån.

  • Anonym (Jäkli­gt het)
    Fri 18 Jun 2021 21:28
    #2
    -2

    För mig var anledningen att hon jag var med var jäkligt het. Det var hela orsaken, hon flirtade med mig och var jäkligt het. Inte olycklig i min relation, inte dåligt sexliv... har inget annat att skylla på.

    Tam ursäkt kanske, men såhär långt i efterhand har den jag bedrog skrattat åt det och sagt att det var åtminstone ärligt.

  • Anonym (Såld)
    Fri 18 Jun 2021 21:34
    #3
    -1

    Jag hade det dåligt i min relation och den jag till slut var otrogen med golvade mig totalt med sin personlighet och charm. Utseendet var sekundärt, för visst var han stilig men hur han vågade ta för sig, på ett nästan absurt sätt gjorde det för mig.

  • Fuskan­deman
    Sat 19 Jun 2021 01:31
    #4
    -2

    Tänder på betydligt äldre kvinnor än min egen partner.

    Kort och gott enda anledningen

  • Sat 19 Jun 2021 12:26
    #5
    -2

    Har inte varit "otrogen" så ofta men jag har några skäl:

    Alltid mer hett och spännande när man knullar med ngn första gången.

    Man kan vara svulten (får för lite sex i relationen) å då kan något extra/lösnummer då och då va mkt bättre än att gå runt å va bitter.

    Man träffar ngn som man blir tokkåt på å bara måste ha sex med (snygg, sexig, cool, stor mm).

    Man hamnar i en extremt sexig situation där det finns chans att göra något man fantiserat/vart sugen på länge (femdom, trekant, wetsex, analsex mm)...

  • Anonym (gg)
    Sat 19 Jun 2021 12:34
    #6

    Jag var i en realtion med psykisk misshandel och letade efter en väg ut, tror jag. Dock hade vi aldrig sex, men uttalat känslor för varandra. Jag lämnade partnern till sist och lever idag som singel.

  • Sat 19 Jun 2021 13:32
    #7
    -1

    Har inte varit "otrogen" så ofta men jag har några skäl:

    Alltid mer hett och spännande när man knullar med ngn första gången.

    Man kan vara svulten (får för lite sex i relationen) å då kan något extra/lösnummer då och då va mkt bättre än att gå runt å va bitter.

    Man träffar ngn som man blir tokkåt på å bara måste ha sex med (snygg, sexig, cool, stor mm).

    Man hamnar i en extremt sexig situation där det finns chans att göra något man fantiserat/vart sugen på länge (femdom, trekant, wetsex, analsex mm)...

  • Anonym (otrog­en)
    Sat 19 Jun 2021 13:42
    #8
    -2

    Ja du, spänningen kanske? Just att det är förbjudet så blir det lite mer pirrigt och spännande. Man kanske har tröttnat på sin partner?

  • Anonym (Nyfik­en7)
    Sat 19 Jun 2021 15:49
    #9
    -2
    Fuskandeman skrev 2021-06-19 01:31:02 följande:

    Tänder på betydligt äldre kvinnor än min egen partner.

    Kort och gott enda anledningen


    Fast du är i förhållande?

    Har en fd ung kk. Vi höll ihop länge innan han träffade en jämnårig tjej. De bor ihop osv. Varit ihop mer än ett år. Ändå ringer han mig ibland. Vill ses. Vill ha nätsex. Undrar verkligen varför. Stör mig inte. Blir glad. Men nyfiken på varför. Och enda svar jag fått är att han tänker på mig. Iaf när han är onykter, läget är rätt och han är kåt haha.
  • Anonym (Kravl­ös)
    Sat 19 Jun 2021 18:18
    #10
    -1

    Alltid bekräftelse.

Svar på tråden Personer som varit otrogna se hit!