• Anonym (Lust)
    Thu 24 Jun 2021 01:49
    110603 visningar
    219 svar
    -1 +1
    219
    110603

    vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

    Vilken porr/fantasi går ni igång på och varför?

    Själv går jag igång på interracial både visuellt och som berättelser.
    Jag har funderat varför det tänder mig, eftersom jag inte har någon som helst önskan typ Cockold eller så. Jag har kommit fram till att jag fantiserad om att bli kroppsligt åtråd av kvinnor på det sätt som män åtrår kvinnor. Jag vet ju att kvinnor inte åtrår mig på det sättet och för att göra illusionen trovärdig måste det till nåt mer där av svart/vit och kvinnornas begär efter de stora svarta.

    T

  • Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför
  • Anonym (Nästa­n samma)
    Thu 24 Jun 2021 07:24
    #1

    Gillar också interracial, fast med svart kvinna vit man. Både i porr om jag nu ser på det men även som par i film och tv-serier. När Rick och Michonne blev ett par (Walking dead) blev jag jätteglad.

    Är adopterad från Afrika. Vet inte om det är det fetischen kommer ifrån?

  • Anonym (Midso­mmar)
    Thu 24 Jun 2021 07:46
    #2
    +1

    Jag själv tänder på porr som handlar trekant eller morgon sex

  • Anonym (Nästa­n samma)
    Thu 24 Jun 2021 08:08
    #3

    Något jag inte tycker är så sexigt, men roligt är porr som går ut på att någon i familjen fastnat nånstans. Kanske i soffan eller tvättmaskinen. Sedan leder det till något annat. Help! Im stuck stepbro! Träffar jag nånsin en kille skall jag göra så. Låtsas fastna på olika ställen och se om han fattar vad jag är ute efter.  

  • Anonym (Lust) Trådstartaren
    Thu 24 Jun 2021 08:44
    #4
    Anonym (Nästan samma) skrev 2021-06-24 08:08:39 följande:

    Något jag inte tycker är så sexigt, men roligt är porr som går ut på att någon i familjen fastnat nånstans. Kanske i soffan eller tvättmaskinen. Sedan leder det till något annat. Help! Im stuck stepbro! Träffar jag nånsin en kille skall jag göra så. Låtsas fastna på olika ställen och se om han fattar vad jag är ute efter.  


    Det hade varit ett riktigt roligt rollspel
  • Anonym (Sprut­)
    Thu 24 Jun 2021 09:27
    #5

    Jag gillar när killen drar sig ur fittan och lägger en rejäl sats på magen eller rumpan

  • Anonym (Mats)
    Thu 24 Jun 2021 09:33
    #6

    Jag går igång på filmer med kvinnliga underkläder dvs trosor. 
    Skön sex men trosor i fokus.

  • Thu 24 Jun 2021 09:37
    #7

    Ha ha, jo cuckold cleanup. Sen är en annan, killen som förlorar klädpoker och får en avrunkning inför det andra (som skrattar hysteriskt när han kommer).

  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Thu 24 Jun 2021 10:00
    #8

    Fantasier om att träffa män.
    Varför? För att jag går igång på det Skrattande

  • ungvar­d
    Thu 24 Jun 2021 10:13
    #9

    Gillar att efter ett bra knull att spruta satsen i ansiktet på partnern. Är väl porren som gjort det samt ett par kvinnor jag varit med :)

  • Anonym (Lust) Trådstartaren
    Thu 24 Jun 2021 10:25
    #10
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-24 10:00:12 följande:

    Fantasier om att träffa män.
    Varför? För att jag går igång på det Skrattande


    Det var lite oväntat, i andra trådar du skrivit i får uppfattningen att yngre kvinnor är något du tänker på.

    Har du varit sexuell med någon man någon gång?
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför