• Anonym (Tjeje­n)
    Mon 12 Jul 2021 21:54
    1815 visningar
    38 svar
    38
    1815

    Gillar inte att bli slickad - är det bara jag?

    Det ger mig inget att bli slickad.

    Hur killarna är försöker (och de har varit jäkligt erfarna, några av dem) så blir det alldeles för mjukt.

    Dessutom har några av mina tidigare killar förstört genom att inte gilla det och göra det ändå och därför blir jag bara stressad så även när det är skönt så kan jag inte slappna av. Blir så stressad att det MÅSTE gå för mig

    Tycker alla tjejer att det ÄR så fantastiskt?

    Hur kan jag slappna av - och hur kan jag få klitoris mer känslig för så mjuk stimulans?

    Några tips?

  • Svar på tråden Gillar inte att bli slickad - är det bara jag?
  • Anonym (Jo)
    Mon 12 Jul 2021 22:05
    #1

    Alla är vi olika.

  • Anonym (Ella)
    Mon 12 Jul 2021 22:10
    #2

    Nej du är inte ensam. Det låter skönt i teorin men det är det sällan. Antingen blir det för hårt och gör ont eller så kittlas det. Plus att det känns alldeles för närgånget och intimt att någon ska ha sitt ansikte där. Nej, jag avstår helst.jag

  • Anonym (Tjeje­n) Trådstartaren
    Mon 12 Jul 2021 22:12
    #3
    Anonym (Jo) skrev 2021-07-12 22:05:24 följande:

    Alla är vi olika.


    Det var ju inte ett så givande svar :D

    Men är du tjej? Gillar du det, älskar du det eller vad är din känsla?

    Jag VILL SÅ gärna känna nåt. Blir ledsen
  • Anonym (Tjeje­n) Trådstartaren
    Mon 12 Jul 2021 22:14
    #4
    Anonym (Ella) skrev 2021-07-12 22:10:50 följande:

    Nej du är inte ensam. Det låter skönt i teorin men det är det sällan. Antingen blir det för hårt och gör ont eller så kittlas det. Plus att det känns alldeles för närgånget och intimt att någon ska ha sitt ansikte där. Nej, jag avstår helst.jag


    Och jag känner dessutom att jag gör killarna så fruktansvärt besvikna

    Blir ännu mer pressad då.

    Moment 22 på värsta sättet
  • Anonym (Känne­r igen)
    Mon 12 Jul 2021 22:25
    #5

    Har haft partners som aldrig slickade och såna som slickade i typ 30 minuter utan resultat.

    Enklast för mig är när min nuvarande partner har ett finger i och kör ganska hårt med tungan. Med graviditeten har min klitoris blivit ännu mindre känslig och tycker nästan att tryck är skönare än slickande vänster/höger eller upp och ner. Så partnern har börjat suga lite på min och samtidigt trycker tungan fram och tillbaka och det är väldigt skönt just nu. Vet inte om fler känner igen sig att man blir mindre känslig av att vara gravid?

  • Anonym (A)
    Mon 12 Jul 2021 22:28
    #6

    Samma här, gillar det inte alls. Känns som att bli tvättad med en särdeles mjuk trasa, just som att bli slickad, och inte på nåt slags erotiskt sätt utan mer som man skulle slicka på en glass. Har ändå upplevt ett flertal olika killar som försökt. Sen en sak som jag inte alls gillar (och som min man envisas med att göra) är när killen tittar upp på en med sina stora ko-ögon, jag gillar inte att bli tittad på så där och dessutom ser de så dumma ut också. Det är riktigt avtändande.

  • Anonym (Mini)
    Mon 12 Jul 2021 22:34
    #7

    Nej, oftast ingen höjdare. Märker man att killen inte gillar det dessutom och slafsar runt där så är det en enorm turnoff.

    Jag trodde verkligen som yngre att det måste va det häftigaste, men icke. Man känner som du säger ts en press känner man fast det ibland blir komik istället.

    Nä, man måste lyssna in varandra, om killen gillar det så gillar jag det och kan slappna av och för mig fungerar fjäderlätt riktigt fjäderlätt stimulans. Inte typ äta upp underlivet som man ser i porren ofta och tjejer skriker besatta.

  • Anonym (E)
    Mon 12 Jul 2021 22:46
    #8
    Anonym (A) skrev 2021-07-12 22:28:22 följande:

    Samma här, gillar det inte alls. Känns som att bli tvättad med en särdeles mjuk trasa, just som att bli slickad, och inte på nåt slags erotiskt sätt utan mer som man skulle slicka på en glass. Har ändå upplevt ett flertal olika killar som försökt. Sen en sak som jag inte alls gillar (och som min man envisas med att göra) är när killen tittar upp på en med sina stora ko-ögon, jag gillar inte att bli tittad på så där och dessutom ser de så dumma ut också. Det är riktigt avtändande.


    Hahaha! Vilken beskrivning - stora ko-ögon! Vet precis vad du menar? Tidigare har jag tyckt exakt så, och det har liksom varit att killen har slickat för MIN skull, och då har jag inte kunnat slappna av alls. Som att de gör det lite pliktskyldigt och att jag ska visa tacksamhet, och om jag inte njuter blir deras ego sårat.

    Min man nu slickar för SIN skull. Han älskar det. Han blir superkåt av det och stenhård. Och blicken jag får från honom är helt dimmig av kåthet. Jag har aldrig känt mig så sexig någonsin! Och plötsligt kan jag slappna av fullkomligt, och jag får superorgasmer!
  • Anonym (A)
    Mon 12 Jul 2021 22:53
    #9
    Anonym (E) skrev 2021-07-12 22:46:14 följande:
    Hahaha! Vilken beskrivning - stora ko-ögon! Vet precis vad du menar? Tidigare har jag tyckt exakt så, och det har liksom varit att killen har slickat för MIN skull, och då har jag inte kunnat slappna av alls. Som att de gör det lite pliktskyldigt och att jag ska visa tacksamhet, och om jag inte njuter blir deras ego sårat.

    Min man nu slickar för SIN skull. Han älskar det. Han blir superkåt av det och stenhård. Och blicken jag får från honom är helt dimmig av kåthet. Jag har aldrig känt mig så sexig någonsin! Och plötsligt kan jag slappna av fullkomligt, och jag får superorgasmer!
    Ja men lite så, och så känns det ibland typ som "titta vad duktig jag är nu, klappa mig på huvudet lite, åååh så skönt du tycker att det är!", näej.... Fått höra att killen vill se en njuta, jag blir för självmedveten om nån ska stirra på mig på det där sättet x) Inte hela tiden men ändå...

    Låter som du hittat en härlig balans med den här mannen då! ;) :D
  • Anonym (Föred­rar massag­e och sexiga kovers­atione­r)
    Mon 12 Jul 2021 23:14
    #10

    Håller med de flesta här i tråden om att det är otroligt överreklamerat och mer otympligt och obekvämt de flesta gånger än skönt. Har varit med om alla varianter från den där självmedvetenheten "typ allt fokus på mig" och att vara tacksam, pliktskyldigheten, koögonen hihihi, kanske visserligen inte helt lätt för någon att ligga så där dubbelvikt med nacken och mer eller mindre kvävd mellan blygdläppar och lår alla gånger. Ofta kniper man ju ihop låren också runt deras öron vilket gör att responsen och flämtningarna kan vara svåra att höra...Jag kan ha väldigt svårt att komma och behöver ha fria ben för att kunna spänna dem i olika vinklar vilket vissa inte fattat och istället blockerat mina ben och hållit fast dem vilket gjort det hela än mer oskönt.

    Har också upplevt killarna som inte gillar det själv vilket märks lång väg eller de som stressar en och bara vägrar ge upp förrän man kommit fast man vet att man aldrig kommer att komma och hur besviken man kommer att göra dem. Ofta är den typen av män snarast besatta av kvinnokönet och ser slickandet som en tävling att vinna. För en sådan man är jag nog en stor besvikelse kan jag tro.

    Några få gånger då jag verkligen gillat att få oralsex har det varit väldigt avslappnat eller djuriskt och med personer som jag känt helhjärtat älskat det och blivit kåta av själva upplevelsen själv. Men jag föredrar att göra det på andra utan tvekan och skulle själv aldrig vilja vara med någon som inte älskade det. Killar jag varit med har nästan kunnat skippa samlaget eftersom oralsexet har gett dem så otroligt mycket mer njutning. Verkar väldigt skönt att bli avsugen som kille.

Svar på tråden Gillar inte att bli slickad - är det bara jag?