• Anonym (Penny­)
    Wed 21 Jul 2021 08:09
    7004 visningar
    80 svar
    -2
    80
    7004

    Grannen såg oss knulla!

    Jag skäms och har sån ångest nu...

    Vi bor i ett hus som ligger ensligt i skogen, inga grannar på flera kilometers håll. Men strax intill finns en liten sommarstuga. Paret som äger den bor långt bort och brukar bara vara där någon enstaka vecka på sommaren. Med andra ord brukar vi göra rätt mycket som vi vill eftersom vi bor ensligt där ingen ser eller hör oss.

    Igår kväll skulle vi ligga lite, vi befinner oss i vardagsrummet. Jag står lutad över soffbordet och min man tar mig bakifrån, och helst plötsligt tittar jag mot fönstret och får ögonkontakt med mannen som äger sommarstugan, och han bara stirrar! De måste precis ha kommit, sett att det lyste hos oss och kommit upp för att typ säga hej och berätta att de är här nu.

    Det känns som vi har ögonkontakt i en evighet innan han vänder om och går. Min man hann inte märka något men jag berätta ju givetvis direkt för honom. Han blir väl inte överförtjust han heller men verkar samtidigt inte tycka att det är någon stor grej. Men jag mår skit!

    Hur ska man ens hantera detta? Gömma mig inomhus tills de åkt hem igen? Säga något, inte säga något? Exakt HUR dum ska jag känna mig? Kan inte sluta tänka på hans ögon som stirrade på mig...

  • Svar på tråden Grannen såg oss knulla!
  • Anonym (N)
    Wed 21 Jul 2021 08:17
    #1

    Avvakta och se hur han beter sig idag. Han kanske tog det hur bra som helst och kommer och pratar med er idag istället och låtsas som ingenting. Bara tiden kan avgöra detta. Haha, han kanske tyckte om det han såg och hoppas på likadan show ikväll igen

  • Wed 21 Jul 2021 08:25
    #2

    Ja överdramatisera inte detta. Helt naturligt att knulla. Mannen såg nog inget som han inte sett förut -vem vet, han kanske blev inspirerad och gick raka vägen hem för att sätta på frugan (bakifrån). Finns ju många par som går igång på att knulla bredvid varandra. Hade du/ni tassat efter så kanske ni fått payback

    Hör han inte av sig så stolpa dit å hör hur det är....

  • Wed 21 Jul 2021 08:30
    #3

    Hade ni analsex eller tog han dig i musen? Vilken tur hade grannen! Flört

  • AnnaZL
    Wed 21 Jul 2021 08:51
    #4
    +1

    Det är ju varken konstigt eller kriminellt att knulla i sitt eget hem, så varför ska du skämmas? Grannen, däremot, som stod och stirrade på er i stället för att diskret smyga därifrån borde definitivt skämmas.

  • Anonym (Penny­) Trådstartaren
    Wed 21 Jul 2021 08:57
    #5
    Anonym (N) skrev 2021-07-21 08:17:57 följande:

    Avvakta och se hur han beter sig idag. Han kanske tog det hur bra som helst och kommer och pratar med er idag istället och låtsas som ingenting. Bara tiden kan avgöra detta. Haha, han kanske tyckte om det han såg och hoppas på likadan show ikväll igen


    Jag är på jobbet, hoppas att mannen och grannen kan få den där första jobbiga kontakten överstökad idag utan min inblandning.

    Haha usch någon mer show blir det inte, det blir släkt lampa och gardinerna för i fortsättningen.
  • Anonym (Penny­) Trådstartaren
    Wed 21 Jul 2021 08:59
    #6
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-21 08:25:10 följande:

    Ja överdramatisera inte detta. Helt naturligt att knulla. Mannen såg nog inget som han inte sett förut -vem vet, han kanske blev inspirerad och gick raka vägen hem för att sätta på frugan (bakifrån). Finns ju många par som går igång på att knulla bredvid varandra. Hade du/ni tassat efter så kanske ni fått payback

    Hör han inte av sig så stolpa dit å hör hur det är....


    Jag är redan rätt blyg av mig så jag brukar bara hälsa lite kort, men det här gjorde ju inte blygheten bättre direkt...

    Haha, jag hade nog mått ännu sämre om jag var den som kom på någon så ingen risk att jag börjar smyga runt deras hus.
  • Anonym (Penny­) Trådstartaren
    Wed 21 Jul 2021 09:00
    #7
    19mark82 skrev 2021-07-21 08:30:19 följande:

    Hade ni analsex eller tog han dig i musen? Vilken tur hade grannen! 


    Vaginalt, vet inte om det innebär tur eller otur för grannen men den delen av kroppen såg han nog inte från där han stod hoppas jag.
  • Anonym (Penny­) Trådstartaren
    Wed 21 Jul 2021 09:02
    #8
    AnnaZL skrev 2021-07-21 08:51:37 följande:

    Det är ju varken konstigt eller kriminellt att knulla i sitt eget hem, så varför ska du skämmas? Grannen, däremot, som stod och stirrade på er i stället för att diskret smyga därifrån borde definitivt skämmas.


    För att det var en himla märklig känsla att bli påsatt och samtidigt ha ögonkontakt med en typ främmande man. Men du har såklart rätt, vi gjorde ju inget fel. Men känner mlg ändå som ett pervo som haft sexshow för grannen.

    Jag vill ju inte tro att han stått där och stirrat länge men det kan jag ju inte veta..
  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Wed 21 Jul 2021 09:03
    #9

    Äh, inte hela världen. Han fick ju en show. Jag skulle nog inte ha stirrat sådär, men vem vet, kanske också blivit så paff så jag blev handlingsförlamad.
    Jag skulle istället ha släckt lampan och satt mig på en stol där i mörkret, och kollat vidare.

  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Wed 21 Jul 2021 09:11
    #10
    Anonym (Penny) skrev 2021-07-21 09:02:45 följande:
    För att det var en himla märklig känsla att bli påsatt och samtidigt ha ögonkontakt med en typ främmande man. 
    Nu i efterhand när du tänker på det, är det ändå lite upphetsande?
Svar på tråden Grannen såg oss knulla!