• Anonym (KK)

    Berättar ni för er nya partner att ni har en KK?

    Om ni har en KK som ni av och till har sex med när ni är singel, brukar ni berätta för er nya partner om den här KKn och vem hen är?

    En annan fråga, umgås ni med KKn på "vanligt" vis när ni är har en partner eller är det ingen kontakt alls som gäller?

  • Svar på tråden Berättar ni för er nya partner att ni har en KK?
  • Anonym (K)

    Vad tror du själv...? Absolut inte. Vem jag ligger med är min ensak, om det då är en kk eller ett ons spelar ingen roll. Varför skulle man??

    Och lika naturligtvis är det självklart så att man BRYTER med sin kk om man är i en relation! Lite respekt för partnern, om jag får be!

  • Anonym (oooo)
    Anonym (KK) skrev 2021-07-22 16:38:46 följande:

    Om ni har en KK som ni av och till har sex med när ni är singel, brukar ni berätta för er nya partner om den här KKn och vem hen är?

    En annan fråga, umgås ni med KKn på "vanligt" vis när ni är har en partner eller är det ingen kontakt alls som gäller?


    Varför skulle man ha en partner om man har KK? Eller: hur många partners tror du uppskattar att ens nya kärlek plötsligt talar om att denne har visst en kk som hen träffar ibland? 

    Om man inte tänker exakt lika i sådana här frågor blir det inte gångbart. Om du inte är ute efter något seriöst men möter någon som är det, blir det verkligen inget bra om du har en kk. 
  • BjornLoddbrok

    Nej, berätta inte (leder i 80% av fallen till knas förr eller senare). Ha kk:n på standby så du kan ta upp det igen om nya relation skiter sig (ibland går det snabbt...).

  • Anonym (KK)
    Anonym (oooo) skrev 2021-07-22 17:47:53 följande:
    Varför skulle man ha en partner om man har KK? Eller: hur många partners tror du uppskattar att ens nya kärlek plötsligt talar om att denne har visst en kk som hen träffar ibland? 

    Om man inte tänker exakt lika i sådana här frågor blir det inte gångbart. Om du inte är ute efter något seriöst men möter någon som är det, blir det verkligen inget bra om du har en kk. 
    Jag menade förstås att man slutat vara med sin KK när man blir ihop med någon. Men frågan var ifall man ska berätta det. Alltså om partnern frågar om man haft KK, ska man ljuga eller berätta? Och likaså om man ska berätta VEM det är?
  • Anonym (K)

    Du verkar vara en sån som vill äta kakan och ha den kvar, riktigt dålig stil mot en partner. Du borde fundera några varv på om du verkligen är mogen för en relation.

  • Anonym (KK)
    Anonym (K) skrev 2021-07-22 18:25:26 följande:

    Du verkar vara en sån som vill äta kakan och ha den kvar, riktigt dålig stil mot en partner. Du borde fundera några varv på om du verkligen är mogen för en relation.


    Jag menade inte att ha en KK som man hade sex med när man var i en relation, utan en KK som man kanske återgår till när en relation tar slut.
Svar på tråden Berättar ni för er nya partner att ni har en KK?