• Fri 30 Jul 2021 22:37
    1068 visningar
    3 svar
    3
    1068

    Nån som kan se vem….

    Någon här inne med medialgåva som kan hjälpa mig få svar på dessa två frågor:

    Fråga ett: I vårat hus så känner jag mig ibland iakttagen oftast när sonen sover å maken jobbar eller sover, eller ibland när jag e helt ensam. Det är inte obehagligt utan mer att jag känner att någon eller några finns här i huset hos oss. Så vem eller vilka är det som finns här med oss och ch varför?

    Fråga två: Vår katt Gucci försvann för flera år sedan. Jag känner att hon inte är död. Hur kan jag kontakta henne så jag får veta var hon finns? Kan du se henne? Har hon haft eller har hon ett bra liv?

  • Svar på tråden Nån som kan se vem….
  • Anonym (Siers­kan)
    Sat 31 Jul 2021 09:15
    #1
    -1

    Jag kan se att du har rätt i att inte vara ensam, det finns en stark närvaro hos er, en ond närvaro, personen som bodde i huset för flera generationer sen, förgrep sig på barn och mördade sin dotter. Denna ande vill er ont och du bör vara uppmärksam

    Gucci är inte längre i livet, kan se att hon blev överkörd redan första dagen hon försvann, jag känner plågorna hon genomgick, det tog två dagar för henne att ta sitt sista andetag i ett dike bland skräp. Beklagar?

  • Anonym (?)
    Sat 31 Jul 2021 10:49
    #2
    Anonym (Sierskan) skrev 2021-07-31 09:15:25 följande:

    Jag kan se att du har rätt i att inte vara ensam, det finns en stark närvaro hos er, en ond närvaro, personen som bodde i huset för flera generationer sen, förgrep sig på barn och mördade sin dotter. Denna ande vill er ont och du bör vara uppmärksam

    Gucci är inte längre i livet, kan se att hon blev överkörd redan första dagen hon försvann, jag känner plågorna hon genomgick, det tog två dagar för henne att ta sitt sista andetag i ett dike bland skräp. Beklagar?


    Beklagar med ett "?" efter?
    Hur tänkte du där?
  • Anonym (H)
    Sun 1 Aug 2021 20:40
    #3
    Anonym (Sierskan) skrev 2021-07-31 09:15:25 följande:

    Jag kan se att du har rätt i att inte vara ensam, det finns en stark närvaro hos er, en ond närvaro, personen som bodde i huset för flera generationer sen, förgrep sig på barn och mördade sin dotter. Denna ande vill er ont och du bör vara uppmärksam

    Gucci är inte längre i livet, kan se att hon blev överkörd redan första dagen hon försvann, jag känner plågorna hon genomgick, det tog två dagar för henne att ta sitt sista andetag i ett dike bland skräp. Beklagar?


    Det vore ju hemskt om det nu vara så. Men det som är ont här är du! Du verkar behöva en direkt bil till psyk.
Svar på tråden Nån som kan se vem….