• Anonym (Anna Anakon­da)
    Sat 31 Jul 2021 16:02
    1340 visningar
    48 svar
    48
    1340

    Alltså, jag vågar aldrig inleda ett förhållande igen! Vill bara ha svar från män.

    Viktigt, jag vill bara ha svar från män över 45.

    Jag har nyligen blivit singel efter ett nästan 15 år långt förhållande. Mitt ex och jag har haft ett lugnt och relativt stillsamt sexliv, inte en massa konster i sängen och pet i röven/anala samlag. Ingen av oss hade något önskemål om sånt.

    Så blev jag singel igen, har absolut ingen längtan efter någon man och trivs jättebra för mig själv. Men sen tänker jag i förlängningen, ja så kanske jag någon gång träffar en man som jag fattar tycker för. Ja, och som fattar tycke för mig i gengäld också förstås.

    Och då kommer jag till problemet... när jag läser här på FL så verkar många ha, i mitt tycke, väldigt utsvävande avancerade sexuella önskemål. Saker som jag inte ens i min vildaste fantasi skulle utsätta mig för. Jag gillar inte sånt helt enkelt, jag är en "vanlijkvinna" till 100%.

    Är det verkligen så vanligt som det verkar när man läser här att ha avancerade sexuella önskningar/vanor?
    Är jag en gamma stofil som nöjer mig med kyssar, smek och vaginala samlag utan gymnastiska inslag?

    Vad har du för tankar kring detta, i vilken ålder är du?
  • Svar på tråden Alltså, jag vågar aldrig inleda ett förhållande igen! Vill bara ha svar från män.
  • Anonym (Anna Anakon­da) Trådstartaren
    Sat 31 Jul 2021 17:02
    #11
    Anonym (45 singel) skrev 2021-07-31 16:58:42 följande:

    Går väl alldeles utmärkt med de hederliga ställningarna plus orala insatser och heta kyssar och lite läten som visar att man njuter.


    Fint, hoppas en ev framtida partner tänker som du. 
  • Anonym (Anna Anakon­da) Trådstartaren
    Sat 31 Jul 2021 17:03
    #12
    +1
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-31 16:58:00 följande:
    Ja, det kan jag förstå känns konstigt.

    Jag är själv livrädd för att träffa nån. Man får för sig att det kommer ställas massa krav på en, som man inte kan leva upp till. Men med rätt person så blir det nog inte så. Folk är olika, finns alla varianter. En del vill hänga upp och ner, byta partners, dra fram lådan med massvis av sexleksaker, och så vidare. Sen finns det såna som oss, som inte behöver allt det där. Vi, dom där tråkiga Flört
    Haha, jag är gärna tråkig ihop en en lika tråkig partner! Glad
  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Sat 31 Jul 2021 17:05
    #13
    Anonym (Anna Anakonda) skrev 2021-07-31 17:03:11 följande:
    Haha, jag är gärna tråkig ihop en en lika tråkig partner! Glad
    Jag har inget emot att ha tråkigt Flört
  • Anonym (Anna Anakon­da) Trådstartaren
    Sat 31 Jul 2021 17:06
    #14
    +1
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-31 17:05:14 följande:
    Jag har inget emot att ha tråkigt Flört
    Det är bra, då får vi hoppas att vi så småningom träffar varsin tråkmåns.
  • Anonym (H)
    Sat 31 Jul 2021 17:08
    #15
    +1

    Är 44 men svarar ändå. Jag har aldrig haft analsex eller vill ens pröva ha det. Är helt ok med vanligt sk vaniljsex om det är med rätt kvinna. Man ska ha skönt tillsammans, inte slå rekord i att ha provat mest.

  • Anonym (Kvinn­as svar)
    Sat 31 Jul 2021 17:08
    #16
    +1
    Anonym (Anna Anakonda) skrev 2021-07-31 17:01:12 följande:

    Haha. det är ok!

    Jo, starten ja. Men jag vill inte kasta bort min dyrbara tid liksom, på någon som efter ett tag efterfrågar saker som jag aldrig någonsin kommer ställa upp på.


    Men den risken tar man alltid när man inleder nåt. Nåt konstigt dyker upp efter hand, behöver inte gälla sex. Man kan prata sex precis som man pratar om annat i livet. Skulle någon tvinga dig till hans egen fantasi är han inte rätt. Sen kan man hitta nya njutningar men det ska ju alltid ske i samförstånd. Jag tror ff att du inte behöver vara orolig.
  • Sat 31 Jul 2021 17:09
    #17

    Jag är man 52 och har dejtat en hel del kvinnor mellan 40 - 53 de senaste fem åren. Alla som jag har träffat har varit vanilj - det är bara någon som har önskat något mer utöver oralt och vanliga ställningarna. Själv är jag helt nöjd med vanilj. Jag tror du kan var lugn - generationerna över 45 är nog inte så porrskadade som yngre verkar vara.

  • Anonym (Kvinn­a 50)
    Sat 31 Jul 2021 17:11
    #18
    +1

    Jag tycker TS sätter huvudet på spiken. Jag hr blivit ytterst misstänksam mot män, förväntar mig att de alla är perversa knäppskallar bakom fasaden.

    Själv vill jag nog mest ha vanligt vanilj, och även om jag kan tänka mig att njuta av en eller annan experimentell aktivitet, så misstänker jag att männen vill driva det längre, till gud vet vad; trekanter frykanter, smisk slag crossdressing, tidelag, gangbangs, sexklubbar, ja, jag har nog tappat förtroendet för män.

    Så?TS, du är inte ensam i dina tankar

  • Anonym (vanil­j är för de kära)
    Sat 31 Jul 2021 17:11
    #19
    +1

    Desto mer utlevande desto mindre känslor brukar jag säga. Sånt du beskriver ser man ofta i långvariga förhållanden där lusten börjat dala-Då brukar par ta till allt mer extrema former av sex för att stå ut och få lust till varandra. Samma ser man ju i porren. En tillvänjning av grövre sex som ofta har med sexmissbruk och känslomässig fattigdom att göra.

    Vad du ska ha i åtanke är att många av männen som hänger på dejtsidorna idag har varit där i flera år och är seriedejtare, många gånger oförmögna att knyta an.

    Kan se det i min egen bekantskapskrets där flera av killarna i inte haft långvariga relationer på flera år eller som på sin höjd varat 6 mån eller nånsin under sitt 30-40 åriga liv.  Istället har de haft väldigt många olika sexpartners och har som mål att leva kravlöst och hellre ha experimentellt sex med många olika kvinnor än att binda sig. Som en del av en bucketlist!

    Där tror jag män och kvinnor skiljer sig åt ganska mycket. Eftersom män kan tanka närhet från många olika källor. Den känslomässiga närhetsbiten blir därför inte lika viktig eftersom den kan tillgodoses via sex som dessutom ökar den manliga självkänslan mer än en kärleksrelation.

    Jag tror du kan hitta såna män som fungerar mer som du men för att göra det måste du nog vara rätt tydlig inledningsvis annars lär pirayorna vilseleda dig och ta dig på oönskade äventyr.

  • Anonym (45 singel­)
    Sat 31 Jul 2021 17:11
    #20
    +1
    Anonym (Anna Anakonda) skrev 2021-07-31 17:02:01 följande:

    Fint, hoppas en ev framtida partner tänker som du. 


    Tror du oroar dig i onödan..spela upp din repertoar så ska du se mannen blir nöjd..
Svar på tråden Alltså, jag vågar aldrig inleda ett förhållande igen! Vill bara ha svar från män.