• Anonym (Anna Anakon­da)
    Sat 31 Jul 2021 16:02
    1319 visningar
    48 svar
    48
    1319

    Alltså, jag vågar aldrig inleda ett förhållande igen! Vill bara ha svar från män.

    Viktigt, jag vill bara ha svar från män över 45.

    Jag har nyligen blivit singel efter ett nästan 15 år långt förhållande. Mitt ex och jag har haft ett lugnt och relativt stillsamt sexliv, inte en massa konster i sängen och pet i röven/anala samlag. Ingen av oss hade något önskemål om sånt.

    Så blev jag singel igen, har absolut ingen längtan efter någon man och trivs jättebra för mig själv. Men sen tänker jag i förlängningen, ja så kanske jag någon gång träffar en man som jag fattar tycker för. Ja, och som fattar tycke för mig i gengäld också förstås.

    Och då kommer jag till problemet... när jag läser här på FL så verkar många ha, i mitt tycke, väldigt utsvävande avancerade sexuella önskemål. Saker som jag inte ens i min vildaste fantasi skulle utsätta mig för. Jag gillar inte sånt helt enkelt, jag är en "vanlijkvinna" till 100%.

    Är det verkligen så vanligt som det verkar när man läser här att ha avancerade sexuella önskningar/vanor?
    Är jag en gamma stofil som nöjer mig med kyssar, smek och vaginala samlag utan gymnastiska inslag?

    Vad har du för tankar kring detta, i vilken ålder är du?
  • Svar på tråden Alltså, jag vågar aldrig inleda ett förhållande igen! Vill bara ha svar från män.
  • Anonym (Mx)
    Sat 31 Jul 2021 17:13
    #21
    +1

    Kaffedraken och TS kanske kan bli nåt =) haha

    Men för att svara på din fråga. Jag gillade väl lite extra ett tag, men har blivit mer vanilj med åren. Dock gillar jag när jag kan njuta av kvinnan även visuellt så helt mörkt känns trist. Förutom det så funkar vanilj alldeles utmärkt.

    Jag är 46 och har en go kvinna, men då vet du hur jag känner.

  • Anonym (Meh?!­)
    Sat 31 Jul 2021 17:14
    #22

    Men hallå, Kaffedraken2 o Anna Anakonda?! Ni får ju PMa varandra?! Spirar ju jättefint ju!!

    Puss nu och mer vaniljkärlek!

  • Anonym (Anna Anakon­da) Trådstartaren
    Sat 31 Jul 2021 17:15
    #23
    Anonym (H) skrev 2021-07-31 17:08:33 följande:

    Är 44 men svarar ändå. Jag har aldrig haft analsex eller vill ens pröva ha det. Är helt ok med vanligt sk vaniljsex om det är med rätt kvinna. Man ska ha skönt tillsammans, inte slå rekord i att ha provat mest.


    Tack för ditt svar, det är lugnt. 44 är ju ändå nästan i min målgrupp.
  • Anonym (Anna Anakon­da) Trådstartaren
    Sat 31 Jul 2021 17:17
    #24
    Anonym (Kvinnas svar) skrev 2021-07-31 17:08:40 följande:
    Men den risken tar man alltid när man inleder nåt. Nåt konstigt dyker upp efter hand, behöver inte gälla sex. Man kan prata sex precis som man pratar om annat i livet. Skulle någon tvinga dig till hans egen fantasi är han inte rätt. Sen kan man hitta nya njutningar men det ska ju alltid ske i samförstånd. Jag tror ff att du inte behöver vara orolig.
    Haha, fast jag är inte så öppen för prat om sex.
    Antar att jag är ganska mossig. 

    Den som försöker tvinga mig till något kan bara ta en enkel ut genom dörren. Alternativt bli anmäld.
  • Anonym (Anna Anakon­da) Trådstartaren
    Sat 31 Jul 2021 17:18
    #25
    Pinotage skrev 2021-07-31 17:09:09 följande:

    Jag är man 52 och har dejtat en hel del kvinnor mellan 40 - 53 de senaste fem åren. Alla som jag har träffat har varit vanilj - det är bara någon som har önskat något mer utöver oralt och vanliga ställningarna. Själv är jag helt nöjd med vanilj. Jag tror du kan var lugn - generationerna över 45 är nog inte så porrskadade som yngre verkar vara.


    Jag hoppas att du har rätt. 
  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Sat 31 Jul 2021 17:27
    #26
    Anonym (Anna Anakonda) skrev 2021-07-31 17:06:27 följande:
    Det är bra, då får vi hoppas att vi så småningom träffar varsin tråkmåns.
    Ja!
    Och jag tror inte du behöver oroa dig. Alla män är inte såhär Skrattande

  • Anonym (Anna Anakon­da) Trådstartaren
    Sat 31 Jul 2021 17:29
    #27
    Anonym (Kvinna 50) skrev 2021-07-31 17:11:05 följande:

    Jag tycker TS sätter huvudet på spiken. Jag hr blivit ytterst misstänksam mot män, förväntar mig att de alla är perversa knäppskallar bakom fasaden.

    Själv vill jag nog mest ha vanligt vanilj, och även om jag kan tänka mig att njuta av en eller annan experimentell aktivitet, så misstänker jag att männen vill driva det längre, till gud vet vad; trekanter frykanter, smisk slag crossdressing, tidelag, gangbangs, sexklubbar, ja, jag har nog tappat förtroendet för män.

    Så?TS, du är inte ensam i dina tankar


    Fast SÅ galna tror jag inte att de flesta män är, tidelag liksom?

    Men nja, det känns som att singellivet ändå är att föredra.
  • Anonym (Anna Anakon­da) Trådstartaren
    Sat 31 Jul 2021 17:30
    #28
    Anonym (Meh?!) skrev 2021-07-31 17:14:04 följande:

    Men hallå, Kaffedraken2 o Anna Anakonda?! Ni får ju PMa varandra?! Spirar ju jättefint ju!!

    Puss nu och mer vaniljkärlek!


    Tycker du det? Tyvärr måste jag göra dig besviken.
  • Anonym (Män med jobb och utseen­de)
    Sat 31 Jul 2021 17:34
    #29

    Jag känner att män är kräsna.Män tittar på

    Utseende,jobb,hem osv.Så vi vanliga tjejer med ok utseende,trevliga,trogna,med fast jobb,får ingen chans.

  • Anonym (Kvinn­a 50)
    Sat 31 Jul 2021 17:39
    #30
    +1
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-31 17:27:07 följande:

    Ja!

    Och jag tror inte du behöver oroa dig. Alla män är inte såhär 


    Ha ha, ja jäklar! Såg dendär filmen som barn. Riktigt rolig, i denhär tråden
Svar på tråden Alltså, jag vågar aldrig inleda ett förhållande igen! Vill bara ha svar från män.