• Anonym (Pinsam fråga)

    Hörlurar i solarium?

    Kan man använda sina egna trådlösa lurar i solarium?

    Jag solar i min kommunala anläggning med inte så tjusiga solarium.. :D Och där finns ju då inga högtalare eller dyligt..

  • Svar på tråden Hörlurar i solarium?
  • Anonym (Pinsam fråga)
    Drottningen1970 skrev 2021-08-01 13:56:35 följande:

    Vad har du för teori om varför man möjligtvis inte skulle kunna?


    Öh ingen aning egentligenSkrattande. Tänkte på att dom kanske skulle kunna smälta av värmen tex. 
  • Anonym (Haha)

    Nästan gulligt. Plast, vilket troligen är det ämne som smälter först har en smältpunkt på runt 300grader.

  • Anonym (W)

    Frågan är inte hälften så pinsam som det faktum att du solar i solarium.

  • Anonym (BUS)

    Visste inte att folk fortfarande solade solarium. Är det för att bli brun eller för andra saker som psoaris eller nåt?

    Om det är för att bli brun, varför inte busa?

  • Anonym (Pinsam fråga)
    Anonym (W) skrev 2021-08-01 14:37:27 följande:

    Frågan är inte hälften så pinsam som det faktum att du solar i solarium.


    Jaha.......
  • Anonym (Silos)

    Är många som solar solarium. Bor mittemot ett och det ingången från mitt köksfönster. Trafiken dit är stor. Så det är nog rätt vanligt. Är lite förvånad med tanke på hur det varnats för risker.

    Fast jag gissar att det är samma risker med B U S. En massa kemikalier inkletade över hela kroppen är nog inte ett bättre alternativ än solarie.

  • elin1989
    Anonym (Silos) skrev 2021-08-01 17:32:21 följande:

    Är många som solar solarium. Bor mittemot ett och det ingången från mitt köksfönster. Trafiken dit är stor. Så det är nog rätt vanligt. Är lite förvånad med tanke på hur det varnats för risker.

    Fast jag gissar att det är samma risker med B U S. En massa kemikalier inkletade över hela kroppen är nog inte ett bättre alternativ än solarie.


    Jo, det är ett väldigt mycket bättre alternativ. Googla.
Svar på tråden Hörlurar i solarium?