• Mammat­illtvå­barnen­hardia­beres
    Sat 4 Sep 2021 17:13
    4328 visningar
    4 svar
    4
    4328

    Älskade dotter förlorade leukemi

    Hej, jag är en mamma på 35 år och har två barn en på 11 och en på 9. Jag hade förut ett barn som skulle varit 10 år nu, men när hon var 5 år så blev hon trött och fick feber och en dag så åkte vi till Drottning silviasbarnsjukhus i Göteborg, och där tar dom massa blodprov och sen tar dom ett benmärgsprov och då ser dom att hon har akut lymfatisk leukemi, vi blev jättechokade men jag och min man tänkte också att vi skulle klara det. Efter ett halv år somnar hon in ???? jag och min man och våra två andra barn blev ledsna. Men har ni förlorat något barn? Eller har ni något barn med cancer eller bara vill flika in något svara gärna.

  • Svar på tråden Älskade dotter förlorade leukemi
  • Mammat­illtvå­barnen­hardia­beres
    Sat 4 Sep 2021 18:17
    #4

    Har även ett barn med diabetes hon som är 11 år och hon kan allt om cancer.

  • Anonym (F)
    Sat 4 Sep 2021 19:31
    #6
    Mammatilltvåbarnenhardiaberes skrev 2021-09-04 17:13:03 följande:

    Hej, jag är en mamma på 35 år och har två barn en på 11 och en på 9. Jag hade förut ett barn som skulle varit 10 år nu, men när hon var 5 år så blev hon trött och fick feber och en dag så åkte vi till Drottning silviasbarnsjukhus i Göteborg, och där tar dom massa blodprov och sen tar dom ett benmärgsprov och då ser dom att hon har akut lymfatisk leukemi, vi blev jättechokade men jag och min man tänkte också att vi skulle klara det. Efter ett halv år somnar hon in ???? jag och min man och våra två andra barn blev ledsna. Men har ni förlorat något barn? Eller har ni något barn med cancer eller bara vill flika in något svara gärna.


    Beklagar sorgen!

    Jag har mist ett barn innan födseln. Jag kan bara föreställa mig er sorg och hoppas att ni lyckats hitta ett sätt att gå vidare i sorgen.
  • Anonym (Bekla­gar)
    Sat 4 Sep 2021 19:42
    #7

    Jag kan inte föreställa mig din sorg (då hade jag gått under) men jag måste säga att jag tycker du är stark som skriver här. Jag förstår om man har svårt att gå vidare, men du är alldeles säker den bästa mamman du kan vara för dina barn och tillåt dig att vara ledsen. Om du inte redan kommit dit så tillåt dig att vara lycklig och glad, det hade din dotter velat!

    Ibland suger livet verkligen och det är orättvist att din dotter inte är här.

  • Anonym (Leila­)
    Sat 4 Sep 2021 20:20
    #9

    Låter fruktansvärt att förlora ett barn. Beklagar sorgen, finns inga ord.

    Hade jag förlorat mitt enda barn som jag som tur fick, hade jag antagligen inte orkat leva längre. Kärleken till henne är störst av allt. Älskar givetvis min sambo men kärleken till sitt barn är något annat.

Svar på tråden Älskade dotter förlorade leukemi