• Anonym (Handi­kappad­)
    Sun 12 Sep 2021 23:53
    45146 visningar
    101 svar
    101
    45146

    Fler välutrustade med svårigheter

    Jag undrar om det någon grupp för välutrustade eller något där man kan få lite råd o stöd av andra med egen erfarenhet om besvären det kan medföra , fysiska problem och även hur man löser sex med sin partner. Behandlingar eller annat osv.

  • Svar på tråden Fler välutrustade med svårigheter
  • Anonym (K)
    Mon 13 Sep 2021 07:28
    #1
    -2

    Absolut.

    Www . Lyxproblem . Se

  • Mon 13 Sep 2021 09:38
    #2
    +1

    Troll eller inte?
    Visst finns det nackdelar med att vara välutrustad, framförallt att hitta kådisar som passar. Men nån behandling lär du inte hitta, annat än impotenspiller....

  • Anonym (Aka)
    Mon 13 Sep 2021 10:10
    #3
    -1 +2

    Samma här.

    Har nästan 14cm. Så svårt det där.

  • Anonym (Handi­kappad­) Trådstartaren
    Mon 13 Sep 2021 20:18
    #4
    +1

    Ifinns ingen grupp /forum/el liknande för folk i samma sits? . Kommentaren LYXPROBLEM lär bli återkommande om man inte vart med om det själv.


    Anonym (K) skrev 2021-09-13 07:28:56 följande:

    Absolut.

    Www . Lyxproblem . Se


    Lyxproblem är det knappast om det gör att syftet med kuken blir omöjligt.
  • Mon 13 Sep 2021 20:39
    #5
    -2 +1

    har du lyckats rövborra nån tjej nån gång? hur hanterar du avsaknad av valmöjligheter i sänghalmen?

  • Anonym (Skäms­)
    Mon 13 Sep 2021 20:43
    #6
    -1 +1

    Galet ignoranta svar.

    Jag har sj varit med välutrustade och det ÄR problematiskt, att hitta kondomer är det minsta problemet, jag har gått sönder vid varje samlag, det gör ont så man inte kan knulla utan att hela tiden behöva hålla emot eller killen tänka på att inte jucka hela vägen in, man kan aldrig slappna av utan måste hela tiden hejda/värja sig, svårt att suga av osv...

    Hoppas du får vettigare svar i tråden...

    Det enda jag kan tipsa om utan att veta exakt vilka problem du har är:

    1. Om du bara söker sex, tala om storleken innan (om du är på dejtingsajt) så kanske lite större kvinnor söker sig till dig.

    2. Kommunisera o utforska... prata om det på ett avslappnat sätt, se första tidens knullande m ny partner va en testperiod, testa olika ställningar, vinklar, kuddar osv.

    3. VAR UPPMÄRKSAM på hennes signaler, kör inte på om det verkar som hon har ont (flyttar längre bort, håller upp en hand o trycker dig ifrån henne, spänner sig osv) vissa tjejer har förjävla svårt att säga om det inte känns bra, vissa stönar tom fast dom ligger o lider....

    4. Värm upp henne ordentligt, töj m fingrarna lite i taget, gör henne riktigt jvla våt innan ni kör igång o penetrerar.

    5. Hon eller du kan hålla handen framför fittan runt kuken så att du inte stöter längre in än så.

    6. Va kreativa, det finns lösningar om man vågar va lite lekfull o påhittig.

  • Anonym (Aka)
    Mon 13 Sep 2021 21:24
    #7
    -1
    Anonym (Handikappad) skrev 2021-09-13 20:18:52 följande:

    Ifinns ingen grupp /forum/el liknande för folk i samma sits? . Kommentaren LYXPROBLEM lär bli återkommande om man inte vart med om det själv.

    Lyxproblem är det knappast om det gör att syftet med kuken blir omöjligt.


    Hur stor är den då?
  • Anonym (2:an)
    Mon 13 Sep 2021 21:34
    #8
    Anonym (Skäms) skrev 2021-09-13 20:43:50 följande:

    Galet ignoranta svar.

    Jag har sj varit med välutrustade och det ÄR problematiskt, att hitta kondomer är det minsta problemet, jag har gått sönder vid varje samlag, det gör ont så man inte kan knulla utan att hela tiden behöva hålla emot eller killen tänka på att inte jucka hela vägen in, man kan aldrig slappna av utan måste hela tiden hejda/värja sig, svårt att suga av osv...

    Hoppas du får vettigare svar i tråden...

    Det enda jag kan tipsa om utan att veta exakt vilka problem du har är:

    1. Om du bara söker sex, tala om storleken innan (om du är på dejtingsajt) så kanske lite större kvinnor söker sig till dig.

    2. Kommunisera o utforska... prata om det på ett avslappnat sätt, se första tidens knullande m ny partner va en testperiod, testa olika ställningar, vinklar, kuddar osv.

    3. VAR UPPMÄRKSAM på hennes signaler, kör inte på om det verkar som hon har ont (flyttar längre bort, håller upp en hand o trycker dig ifrån henne, spänner sig osv) vissa tjejer har förjävla svårt att säga om det inte känns bra, vissa stönar tom fast dom ligger o lider....

    4. Värm upp henne ordentligt, töj m fingrarna lite i taget, gör henne riktigt jvla våt innan ni kör igång o penetrerar.

    5. Hon eller du kan hålla handen framför fittan runt kuken så att du inte stöter längre in än så.

    6. Va kreativa, det finns lösningar om man vågar va lite lekfull o påhittig.


    bra tips!

    har du lyckats med analsex vid träffar med större kukar? Isf hur?
  • Anonym (Skäms­)
    Mon 13 Sep 2021 21:43
    #9
    Anonym (2:an) skrev 2021-09-13 21:34:56 följande:

    bra tips!

    har du lyckats med analsex vid träffar med större kukar? Isf hur?


    Jag har aldrig haft analsex m en XXXL kuk, nej. Hur stor kuk handlar det om? Vid "normaltstort stor" så borde detta gå jättebra OM man gör förjobbet. 1. Att tjejen verkligen vill ha analsex!!!!!! 2. Massor m glidmedel o värm upp o töj ringmuskeln försiktigt, låt det ta tid. O sen försöktigt m kuken, tills det fungerar som ni vill ha det. O typ samma råd som innan även för detta.

    Jag hade personligen inte velat ha det m en gigantisk kuk. Inom porr har dom ju det m gigantiska så det går ju, men i porr får dom cash också, irl behöver tjejen vilja det för egen skull.

    Vill hon på riktigt o det handlar om en riktigt stor får man väll låta det ta månader av uppvärmning o töjande m plugar osv.
  • Anonym (Grupp­)
    Mon 13 Sep 2021 22:19
    #10

    Det finns en grupp för kvinnor som föredrar välutrustade män, den kallas Familjeliv.

Svar på tråden Fler välutrustade med svårigheter