• Anonym (hhhh)
    Mon 4 Oct 2021 22:23
    2619 visningar
    51 svar
    51
    2619

    Han började gråta

    Vet inte vad jag vill säga med detta inlägg, vill bara skriva av mig...

    Dejtat en kille under några månader , vi har verkligen haft det bra och igår skulle vi prata om vår relation och vart vi var stod. Han vill inte gå in i något förhållande med mig sa han....javisst jag hade haft det på känn ändå, så blev inte så chockad ..
    Han sa att han ville ta en paus några dagar för att tänka över saken?? Fattade inte..
    Jag sa då kan vi lika gärna säga hejdå nu, jag orkar inte gå runt, vänta och hoppas på nåt som inte blir.
    Han började då gråta så mkt, till slut var han tvungen att lämna lägenheten.
    Senare på eftermiddag han höll han på att skicka meddelanden till mig, att han vill snacka mer om saken, skrev att jag kände mig tom på ord, och att eftersom du redan har tagit ditt beslut, finns det inget mer att säga. Han svarade tillbaka "nej vänta :( , behöver lite tid att tänka"
    Vill han va med mig eller inte!?!?! eller leker han bara? 

  • Svar på tråden Han började gråta
  • Anonym (T)
    Fri 8 Oct 2021 18:16
    #31
    Anonym (hhhh) skrev 2021-10-08 17:35:46 följande:

    okej, då väntar jag helgen ut.


    Gör det och om han inte hör av sig skulle jag inte göra det heller. Antingen inser han att han vill vara med dig eller så går ni skilda vägar.
  • Anonym (hhhh) Trådstartaren
    Sun 10 Oct 2021 20:06
    #32

    Igår kväll tvingade jag honom att ge ett svar.
    det blev ett långt svar, om att han känner sig för feg för ett förhållande och magkänslan säger att han inte ska gå in i ett förhållande.
    Om hur fin jag är och hur mycket jag betyder för honom.
    Han tyckte vi kunde fortsätta ha kontakt som vänner. Jag sa jag ville bryta helt.
    Idag har varit den värsta dagen på länge, gråtit sönder mig,
    Men innerst inne vet jag ju att han inte var något för mig. Men såklart de ändå gör ont.
    Vad ska jag göra nu? 

  • Sun 10 Oct 2021 20:19
    #33

    Fy så tråkigt :(

    Men vilken töntig kille tycker jag.

    Det känns ändå som att han har nåt fuffens för sig, låter ju som att han vill vara med dig men ändå inte.

    Du får nog bara bryta ihop, sörja honom klart och gå vidare.

    Blocka honom allra helst för han kommer nog höra av sig och hålla på och vela lite till

  • Sun 10 Oct 2021 20:24
    #34
    Anonym (hhhh) skrev 2021-10-10 20:06:22 följande:

    Igår kväll tvingade jag honom att ge ett svar.
    det blev ett långt svar, om att han känner sig för feg för ett förhållande och magkänslan säger att han inte ska gå in i ett förhållande.
    Om hur fin jag är och hur mycket jag betyder för honom.
    Han tyckte vi kunde fortsätta ha kontakt som vänner. Jag sa jag ville bryta helt.
    Idag har varit den värsta dagen på länge, gråtit sönder mig,
    Men innerst inne vet jag ju att han inte var något för mig. Men såklart de ändå gör ont.
    Vad ska jag göra nu? 


    Resa dig upp, borsta av dammet och gå vidare.
    We need to take the wrong steps sometimes to find the right path.
  • Anonym (T)
    Mon 11 Oct 2021 09:33
    #35
    Anonym (hhhh) skrev 2021-10-10 20:06:22 följande:

    Igår kväll tvingade jag honom att ge ett svar.

    det blev ett långt svar, om att han känner sig för feg för ett förhållande och magkänslan säger att han inte ska gå in i ett förhållande.

    Om hur fin jag är och hur mycket jag betyder för honom.

    Han tyckte vi kunde fortsätta ha kontakt som vänner. Jag sa jag ville bryta helt.

    Idag har varit den värsta dagen på länge, gråtit sönder mig,

    Men innerst inne vet jag ju att han inte var något för mig. Men såklart de ändå gör ont.

    Vad ska jag göra nu? 


    Fast nu gjorde du ju precis det jag skrev om ovan. Varför måste man så tidigt börja definiera relationen? Ni har dejtat några månader så frågan är om du ens vet själv vad det ska leda till.

    Vad skulle skillnaden vara för dig om han hade sagt ja? Har ni inte varit exklusiva?

    Han berättar hur mycket du betyder för honom men allt du hör är att du inte får det svar du vill på ditt ultimatum. Han säger ju inte att han inte vill ha en relation med just dig utan att han inte är redo för en relation generellt just nu.

    Har ni ens pratat om hur ni definierar en seriös relation? Han kanske hör något helt annat än det du menar.

    Jag förstår inte riktigt varför man måste sätta allt på ett kort så tidigt. Risken är stor att det slutar så här om personen är ärlig, vilket han är. Om det var för att du ville veta om du betyder något för honom så har han ju bekräftat det.
  • Anonym (hhhh) Trådstartaren
    Mon 11 Oct 2021 17:27
    #36

    Jag har lagt som förslag att vi kunde fortsätta dejta och se vart de leder.
    Men han skrev också nu att han kände att det antagligen inte kommer förändra hans känslor på sikt. 

  • Anonym (Q50)
    Wed 13 Oct 2021 10:50
    #37
    Anonym (hhhh) skrev 2021-10-10 20:06:22 följande:

    Igår kväll tvingade jag honom att ge ett svar.
    det blev ett långt svar, om att han känner sig för feg för ett förhållande och magkänslan säger att han inte ska gå in i ett förhållande.
    Om hur fin jag är och hur mycket jag betyder för honom.
    Han tyckte vi kunde fortsätta ha kontakt som vänner. Jag sa jag ville bryta helt.
    Idag har varit den värsta dagen på länge, gråtit sönder mig,
    Men innerst inne vet jag ju att han inte var något för mig. Men såklart de ändå gör ont.
    Vad ska jag göra nu? 


    Vilken skithög! Jag vet att det gör ont men om du tänker till så vill du inte vara med en sån kille. Du förtjänar en fin kille som vill vara med dig och visar det också. Gråt, låt det göra ont men för guds skull, gå inte tillbaka.
  • Anonym (go)
    Wed 13 Oct 2021 13:09
    #38
    Anonym (hhhh) skrev 2021-10-11 17:27:08 följande:

    Jag har lagt som förslag att vi kunde fortsätta dejta och se vart de leder.
    Men han skrev också nu att han kände att det antagligen inte kommer förändra hans känslor på sikt. 


    Let him go, och tacka dig själv för att han inte fattar någonting och förmodligen aldrig kommer att göra det.

    Jävla idiot.
  • Anonym (go)
    Wed 13 Oct 2021 13:10
    #39
    Anonym (go) skrev 2021-10-13 13:09:21 följande:
    Let him go, och tacka dig själv för att han inte fattar någonting och förmodligen aldrig kommer att göra det.

    Jävla idiot.
    Sen kan han ju sitta och böla för sig själv, kärring jävel, var glad att du slipper det.
  • Anonym (hhhh) Trådstartaren
    Wed 13 Oct 2021 13:32
    #40

    Tack för er pepp! känns så mkt bättre!

Svar på tråden Han började gråta