• pandarinen

    Någon mer än jag som håller på att bli knäpp på symtom och väntan?

    Inne på sjätte försöket nu och känner att jag håller på att bli galen :D Hahaha skengravid varje period mellan äl och Bim, och runt ägglossning snurrar känslorna och paniken att hinna ha sex, inte bara hinna utan pricka in rätt dagar också.
    För att inte tala om denna eviga väntan mellan ÄL och BIM. 

  • Svar på tråden Någon mer än jag som håller på att bli knäpp på symtom och väntan?
  • Nannisen16

    Jag känner som du ???? tror jag är skengravid så att det smäller om det. Tog ett digitalt test bim+1, det var negativt. Har typ mensvärk och illamåendet från helvetet men ändå ingen mens i sikte. Har haft känslan av att mensen har kommit i ca 1 vecka. Vid varje toalettbesök har har varit övertygad om att det ska komma blod, men nej. Bara lätta flyttningar. Blir galen! Är idag på bim+4 och tänker att jag får väl testa mig imorgon igen.

  • Melii
    pandarinen skrev 2021-10-10 22:33:49 följande:

    Inne på sjätte försöket nu och känner att jag håller på att bli galen :D Hahaha skengravid varje period mellan äl och Bim, och runt ägglossning snurrar känslorna och paniken att hinna ha sex, inte bara hinna utan pricka in rätt dagar också.

    För att inte tala om denna eviga väntan mellan ÄL och BIM. 


    Hur har det gått för dig?
  • LinneMarie

    Här kör vi på sjunde nu! Försöker att inte hetsa så att kroppen får slappna av och köra sitt men i perioder är det svårt.

    Första barnet var jag skitstressad, av egentligen ingen anledning men ovanan. Vid fjärde försöket slutade jag stressa, sket i allt och det tog sig direkt. Andra barnet visste jag skulle ta tid så vi började försöka lite tidigare, tog sig andra försöket vilket jag inte alls var beredd på. Nu med tredje (och sista) började vi inte försöka förrän vi verkligen kände att vi är redo eftersom det gått rätt snabbt de andra gångerna. Och nu är vi på sjunde försöket?. Har tagit äl-test till och från men försöker slappna av nu och hjälpa kroppen lite. Tar folsyra (multivitamin) och rosenrot för att ge en extra skjuts.

Svar på tråden Någon mer än jag som håller på att bli knäpp på symtom och väntan?