• Sun 10 Oct 2021 23:21
    1879 visningar
    4 svar
    4
    1879

    När har jag äl? Konstiga symtom

    Håller på att bli knäpp. Fick glad fubbe på fredag em följt av molnande och kramo i nedre delen av magen så npgot hände. Lördag fick jag blodblandade flytningar. Dessa är kvar idag söndag. Nu på söndag kväll känner jag molnande värk igen. Inte krampande som i fredags utan mer molnande.

    Trodde jag hade äl i fredags kanske lördag men är det idag jag har eller varför molnande nu?

    Så förvirrad. Vill bara pricka in rätt dag.

  • Svar på tråden När har jag äl? Konstiga symtom
  • Sun 10 Oct 2021 23:23
    #1

    Glömde säga att jag hade rikliga flytningar fram till tom fredag typ. Inga sådana flytningar idag.

    Men känner lite spänningar redan i brösten.

  • Sat 6 Nov 2021 14:45
    #2

    Hur har det gått?

  • Thu 11 Nov 2021 21:12
    #3

    Jag hoppar in här. Är 37 år och jag å min nya pojkvän försöker aktivt få ett gemensamt kärleksbarn. Jag har 4 st sedan innan. Enligt äl test så har äl varit. Men nu har jag väldigt vattniga flytningar. Igår var dom mer tjocka å idag mer vattniga. Vi längtar så fruktansvärt mycket att få ett gemensamt barn ?

  • Fri 12 Nov 2021 17:49
    #4
    Madelen21 skrev 2021-11-11 21:12:41 följande:

    Jag hoppar in här. Är 37 år och jag å min nya pojkvän försöker aktivt få ett gemensamt kärleksbarn. Jag har 4 st sedan innan. Enligt äl test så har äl varit. Men nu har jag väldigt vattniga flytningar. Igår var dom mer tjocka å idag mer vattniga. Vi längtar så fruktansvärt mycket att få ett gemensamt barn ?


    Precis när ägget släpper har jag vattniga flytningar. Det är inte alltid att man kan lita på ältest heller. Lyssna på din kropp och hoppas du snart blir gravid :)
Svar på tråden När har jag äl? Konstiga symtom