• En manlig man
    Sun 17 Oct 2021 13:15
    2621 visningar
    13 svar
    13
    2621

    Överreagerade min kvinna?

    Vi har varit ihop i några år nu men har mycket sex fortfarande. Jag är både dominant och gillar lite hårdare tag som smisk och lättare förnedring men även intim mjuk sex med släkt lampa osv. Hon gillar båda och har lätt att komma. Jag är den bästa hon haft säger hon (jo, jag vet att det kan vara för att ge mig en ego boost). Men summa summarum så är sexet bra och varierat. Senaste året har jag märkt att hon inte riktigt är lika kåt som innan. Det är väl naturligt såklart efter en tid så det är inget problem heller för mig. Hon suger ofta av mig eller ställer nästan alltid upp om jag vill. Hon har t.o.m uppmuntrat mig att t.ex på morgonen bara kliva på och utnyttja henne om jag vill.

    Hon gillar det har hon sagt och jag tror henne. Kanske ska tillägga att hon verkligen tycker om mig och vill ha närhet och bekräftelse hela tiden. Nästan så det blir för mycket ibland. Men det händer givetvis att hon inte vill ha sex ibland och då respekterar jag det och gör ingen stor sak av det. Men igår var det ombytta roller. Jag är lite i en svacka just nu och var verkligen inte på humör och det händer verkligen inte ofta. Hon ville ligga och tog initiativ. Jag tänkte att jag ställer upp så hon får komma. Jag älskar att tillfredställa henne och det brukar gå rätt fort om jag vill. Vi kom igång och hon började stöna och vrida sig som hon brukar när det är skönt. Men jag kunde inte hålla ståndet trots att det brukar egga mig att hon har det skönt. Testade tom kukringen men jag var helt off och avbröt och sa att jag inte ville och inte var på humör. Då började hon gråta och sa att jag inte ville ha henne osv. Jag påpekade då att hon har ju själv varit off och inte velat ha sex och då har ju jag känt samma som hon (nä, det har jag inte men sa så för att hon skulle se det för vad det var).

    Så har ni varit med om det här och hur reagerade ni? Är det värre för kvinnor att bli nobbade sex än det är för män? Blev det värre för henne att vi hade påbörjat sexakten än om jag sagt till från början?

  • Svar på tråden Överreagerade min kvinna?
  • Sun 17 Oct 2021 13:29
    #1

    Jag tycker att hon överreagerar. Händer även här ibland att jag inte har lust, och då är det inga som helst problem.

  • Anonym (Hon)
    Sun 17 Oct 2021 13:32
    #2

    Hon är överdrivet känslig. Hade hon pms kanske ?

  • Anonym (K)
    Sun 17 Oct 2021 13:34
    #3

    Hon är en dramaqueen.

  • En manlig man
    Sun 17 Oct 2021 13:35
    #4
    Anonym (Hon) skrev 2021-10-17 13:32:19 följande:

    Hon är överdrivet känslig. Hade hon pms kanske ?


    Nej, hon har knappt pms. Jag har iallafall inte märkt något under våra år ihop.
  • En manlig man
    Sun 17 Oct 2021 13:37
    #5
    Anonym (K) skrev 2021-10-17 13:34:32 följande:

    Hon är en dramaqueen.


    Haha, det borde nog ha framgått tidigare i så fall.
  • Anonym (K 2)
    Sun 17 Oct 2021 14:13
    #6

    Jag tror att vi människor ofta reagerar starkare första gången vi råkar ut för något som är jobbigt. Det blir en chock liksom, för att det aldrig hänt förr och man aldrig tänkt att det skulle kunna hända. Hoppas att hon kommer över det och fattar att det inte är fel på henne bara för att du inte är kåt jämt!

  • En manlig man
    Sun 17 Oct 2021 14:45
    #7
    Anonym (K 2) skrev 2021-10-17 14:13:33 följande:

    Jag tror att vi människor ofta reagerar starkare första gången vi råkar ut för något som är jobbigt. Det blir en chock liksom, för att det aldrig hänt förr och man aldrig tänkt att det skulle kunna hända. Hoppas att hon kommer över det och fattar att det inte är fel på henne bara för att du inte är kåt jämt!


    Det löser sig säkert. Jag blev bara förvånad över hennes reaktion.
  • Anonym (skuld­?)
    Sun 17 Oct 2021 15:06
    #8

    Känner du skuld för att du inte kunde tillfredställa din kvinnas behov? För att du inte kan prestera?

  • En manlig man
    Sun 17 Oct 2021 15:13
    #9
    Anonym (skuld?) skrev 2021-10-17 15:06:10 följande:

    Känner du skuld för att du inte kunde tillfredställa din kvinnas behov? För att du inte kan prestera?


    Inte det minsta i det här läget. Givetvis skulle det bli jobbigt om det hände igen. Men då är det bara att ta ett litet piller så är saken löst. Men undviker dem om jag kan då det kanske behövs senare i livet.
  • Anonym (qqq)
    Sun 17 Oct 2021 15:13
    #10
    En manlig man skrev 2021-10-17 14:45:45 följande:
    Det löser sig säkert. Jag blev bara förvånad över hennes reaktion.
    Jag tror att hon känner sig utnyttjad. Hon har ställt upp hundratals gången för dig och nu kunde inte du det (eller ja, du försökte). 

    Men du får väl prata med henne helt enkelt, istället för att sitta här och försöka beskriva en situation som blir ganska svår för oss som läser att förstå hur det egentligen var - och vad hon upplevde kan bara hon förklara. 
  • En manlig man
    Sun 17 Oct 2021 15:20
    #11
    Anonym (qqq) skrev 2021-10-17 15:13:57 följande:

    Jag tror att hon känner sig utnyttjad. Hon har ställt upp hundratals gången för dig och nu kunde inte du det (eller ja, du försökte). 

    Men du får väl prata med henne helt enkelt, istället för att sitta här och försöka beskriva en situation som blir ganska svår för oss som läser att förstå hur det egentligen var - och vad hon upplevde kan bara hon förklara. 


    Jag erbjöd mig att lösa det på annat sätt men hon ville inte.

    Jag har inget emot att ge. Det händer att vi ligger med varandra och hon kommer några ggr men jag håller mig. Vill ha lite energi över....är ju ändå 50+

    Om man skulle behöva veta allt om hur man känner och hur motparten känner för att starta en tråd så lär det inte bli så många trådar startade överhuvudtaget. Håller du med eller är du för liten människa för att göra det?
  • Anonym (Ghost­)
    Sun 17 Oct 2021 17:07
    #12

    Med tanke på att hon är en svag människa annars redan med stort bekräftelsebehov så blev det här som ett slag i magen för henne. Hon överreagerar sjukt mycket iaf och skulle behöva terapi. Har ju inte med henne att göra om du är lite off en dag.

  • En manlig man
    Sun 17 Oct 2021 17:14
    #13
    Anonym (Ghost) skrev 2021-10-17 17:07:36 följande:

    Med tanke på att hon är en svag människa annars redan med stort bekräftelsebehov så blev det här som ett slag i magen för henne. Hon överreagerar sjukt mycket iaf och skulle behöva terapi. Har ju inte med henne att göra om du är lite off en dag.


    Du överdriver lite även om det du skriver säkert stämmer till viss del.
Svar på tråden Överreagerade min kvinna?