• skaviblifyra

    BF juli 2022

    Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!

    BF lista;

    4/7 tredje barnet

  • Svar på tråden BF juli 2022
  • Zasooo89

    Jag plussade nu på morgonen, helt oplanerat och har gått och väntat på mensen så mitt humör ska bli stabilt men fick frågan igår om jag är gravid så tänkte jag gör ett test och ja nu är jag här, tankar och känslor är lite överallt just nu. Fjärde barnet för min del. Bf 11 jul 2022. Jag själv är 32 år.

  • Nooiir

    Hej! 29 år och plussade igår, BF 6/7, andra barnet. Finns det en fb-grupp eller vill ni att jag startar en?

  • Ewcia
    Nooiir skrev 2021-10-30 09:06:57 följande:

    Hej! 29 år och plussade igår, BF 6/7, andra barnet. Finns det en fb-grupp eller vill ni att jag startar en?


    Starta gärna! Jag har letat flera gånger
  • Nooiir

    Så! Dold fb-grupp skapad, den är inte sökbar så skicka PM till mig med länk till er fb-profil (gå in på en profil, tryck på de tre prickarna och välj ?Kopiera länk till profil?) så bjuder jag in er :)

  • Zasooo89
    Närsomhelstnu skrev 2021-10-30 15:16:52 följande:

    Nu är vi en gäng, kul :)

    Hur mår ni allihopa?

    Ajävk är jag lite mer trött bara, än så läge iaf :D


    Jag mår bra förutom trött och en tickande bomb, gråter och är irriterad för allt!
  • dujagochbebisen
    Närsomhelstnu skrev 2021-10-30 15:16:52 följande:

    Nu är vi en gäng, kul :)

    Hur mår ni allihopa?

    Ajävk är jag lite mer trött bara, än så läge iaf :D


    Jag är fortfarande väldigt trött och illamående till och från hela dagarna.. Tycker tiden går så långsamt, bara vetat om graviditeten en vecka men känns redan som en evighet haha. Hur får man tiden att gå snabbare?
  • Närsomhelstnu
    Zasooo89 skrev 2021-10-30 16:36:48 följande:

    Jag mår bra förutom trött och en tickande bomb, gråter och är irriterad för allt!


    Ooh segt med humöret :/ så jbbigt mör man inte kan styra det. Fast du kanske inte tycker det är jobbigt?
    dujagochbebisen skrev 2021-10-30 18:16:45 följande:

    Jag är fortfarande väldigt trött och illamående till och från hela dagarna.. Tycker tiden går så långsamt, bara vetat om graviditeten en vecka men känns redan som en evighet haha. Hur får man tiden att gå snabbare?


    Haha segt med trätt get och illamående. Idsg är första dagen jag känner större trötthet och ska lägga mig nu. Tidigt för att vara mig hehe.

    Men eller hur, men denna gången kan för mig vara sista så jag, försöker att njuta lite... Eller jag ska försöka iaf. Men jag vill att tiden ska gå så man får se bebis på Vul snaaaart.
  • aaasap

    Någon mer som får graviditeten uppföljd med hcg? I torsdags hade jag 350 och nu idag nästan 900 vilket är lite för högt för att va i vecka 5? Tror jag är snarare i vecka 6?

    Och på frågan hur jag mår, jag mår piss...illamående, trött, känns som att brösten ska sprängas och jag har fått slidkatarr på det!

  • Zasooo89
    Närsomhelstnu skrev 2021-10-30 22:34:28 följande:

    Ooh segt med humöret :/ så jbbigt mör man inte kan styra det. Fast du kanske inte tycker det är jobbigt?

    .


    Jo det är så himla jobbigt, känner mig så himla sänkt.
Svar på tråden BF juli 2022