• Wed 20 Oct 2021 13:16
    70829 visningar
    332 svar
    -2
    332
    70829

    BF juli 2022

    Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!

    BF lista;

    4/7 tredje barnet

  • Svar på tråden BF juli 2022
  • Sun 21 Nov 2021 16:59
    Kalaskulan94 skrev 2021-11-21 05:18:33 följande:

    Hur går det för allihopa? Jag har en del symtom, stora ömma bröst och bröstvårtor, tungt att andas, känns liksom att jag blir utan syre, kramper varje dag, rycker o sliter. Även ett litet illamående har börjat smyga sig på. Och en stor hunger, äter nästan dubbelt mer än jag brukar. Dock åt jag kanske för dåligt före. :) allt är så sjukt kul. Visste ej att symtom kan vara så starka så tidigt. Mina började jag ovetandes dokumentera 3 dagar före bim.


    Jag går imorgon in i v.6 är redan nu illamående och har svullna ömma bröst. Sen värker magen till och från lite hela tiden.

    Funderar oxå över att boka tidigt ul för att stilla sin oro lite.
  • Sun 21 Nov 2021 18:02
    nyfiken23 skrev 2021-11-21 16:59:45 följande:

    Jag går imorgon in i v.6 är redan nu illamående och har svullna ömma bröst. Sen värker magen till och från lite hela tiden.

    Funderar oxå över att boka tidigt ul för att stilla sin oro lite.


    Jag gick in i v6 idag. Har mestadels molvärk. Litr smått illamående på morgonen. Har tidigt vul on ca 10dagar:)
  • Sun 21 Nov 2021 18:26
    Kalaskulan94 skrev 2021-11-21 05:18:33 följande:

    Hur går det för allihopa? Jag har en del symtom, stora ömma bröst och bröstvårtor, tungt att andas, känns liksom att jag blir utan syre, kramper varje dag, rycker o sliter. Även ett litet illamående har börjat smyga sig på. Och en stor hunger, äter nästan dubbelt mer än jag brukar. Dock åt jag kanske för dåligt före. :) allt är så sjukt kul. Visste ej att symtom kan vara så starka så tidigt. Mina började jag ovetandes dokumentera 3 dagar före bim.


    Jag går in i vecka 9 imorgon. Lätt illamående som känns som en långdragen bakfylla och extremt öm i bröstvårtorna. Fortfarande väldigt trött också men skall ta nya blodprover i veckan och se om vi fått rätt på alla värden :)
  • Sun 21 Nov 2021 18:39

    Hej!

    Plussade för en vecka sen, första barnet. Hade ett missfall precis nyss, så jättenervös. Men fått tid för tidigt ultraljud, de känns skönt.

    Finns det förresten nån facebooka grupp? Där vi,såklart, då det är tidigt, kan snacka men fortfarande hålla det privat?

  • Sun 21 Nov 2021 19:58

    Skulle någon kunna bjuda in mig i den hemliga Facebook-gruppen? Kan skicka min profillänk i ett meddelande här på FL :)


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Sun 21 Nov 2021 20:03
    Nooiir skrev 2021-10-30 09:42:27 följande:

    Så! Dold fb-grupp skapad, den är inte sökbar så skicka PM till mig med länk till er fb-profil (gå in på en profil, tryck på de tre prickarna och välj ?Kopiera länk till profil?) så bjuder jag in er :)


    Om denna fortfarande är aktiv så skicka till henne:)
    Mamma till 1 med ICSI 2019
  • Sun 21 Nov 2021 20:20
    Lewaize skrev 2021-11-21 20:03:00 följande:

    Om denna fortfarande är aktiv så skicka till henne:)


    Jag gjorde det igår eller i förrgår men har inte fått något svar, hehe :)
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Sun 21 Nov 2021 22:49
    Kalaskulan94 skrev 2021-11-21 05:18:33 följande:

    Hur går det för allihopa? Jag har en del symtom, stora ömma bröst och bröstvårtor, tungt att andas, känns liksom att jag blir utan syre, kramper varje dag, rycker o sliter. Även ett litet illamående har börjat smyga sig på. Och en stor hunger, äter nästan dubbelt mer än jag brukar. Dock åt jag kanske för dåligt före. :) allt är så sjukt kul. Visste ej att symtom kan vara så starka så tidigt. Mina började jag ovetandes dokumentera 3 dagar före bim.


    Än så länge har jag inte så värst mycket men konstant växtvärk/molvärk i både tjejmagen och i ländryggen och lite smått ömma bröst men de är så lite ömma att det knappt räknas :P med dottern började jag må kraftigt illamående från 5+5 och spydde varje dag och gick på lergigan fram tills typ v20+1. Är i 4+5 nu så jag håller tummarna på att det blir annorlunda denna graviditet x)
    Mamma till 1 med ICSI 2019
  • Sun 21 Nov 2021 23:02

    Det verkar inte vara någon som har skapat någon grupp eller så är den stängd för nya medlemmar. Får ingen kontakt med de som startade tråden i slutet av oktober. Vill någon av er skapa en superdold osökbar hemlig grupp så gör det :)


    Mamma till 1 med ICSI 2019
  • Mon 22 Nov 2021 06:55

    Jag kan starta en ny grupp om ni vill?

    Om jag skapar en osökbar grupp, hur många är vi då som skulle vara med i den? Vill ju gärna att vi blir ett gäng, så det blir aktivitet i gruppen :)


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
Svar på tråden BF juli 2022