• Wed 20 Oct 2021 13:16
    70949 visningar
    332 svar
    -2
    332
    70949

    BF juli 2022

    Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!

    BF lista;

    4/7 tredje barnet

  • Svar på tråden BF juli 2022
  • Mon 22 Nov 2021 23:06

    Nótt, de rosa är tidigast från vänster och det till vänster det sista. Och tvärt om på de blå :)

  • Mon 22 Nov 2021 23:51
    Närsomhelstnu skrev 2021-11-22 23:02:13 följande:

    Hehe, alla är vi lika grymma fast med olika situationer. Har ju två stora (11,13) med men de är sååå hjälpsamma och fina, de fi k veta då de verkligen ville veta MED EN GÅNG om jag blev gravid igen.

    Men,sömnen kunde varit bättre, den är dålig som den är som mamma till bebis och som gravid hehe.


    Tur ändå att de äldre barnen kan hjälpa till ! Guldvärt ju! Sen så löser allt sig alltid oavsett:)) förstår dock problematiken med sömnen+graviditeten+bebis? all lycka till er<3
  • Tue 23 Nov 2021 22:59
    Gabriella33 skrev 2021-11-22 23:51:21 följande:

    Tur ändå att de äldre barnen kan hjälpa till ! Guldvärt ju! Sen så löser allt sig alltid oavsett:)) förstår dock problematiken med sömnen+graviditeten+bebis? all lycka till er<3


    Tack :)
  • Thu 25 Nov 2021 10:05

    Hejsan! Gruppen som nyss startade blir för stor för min bekvämlighet då det blev för alla sommarbebisar. Kanske passar längre in i graviditeten sen. Så om någon vet av en mindre vill jag gärna komma med i den. Vill vara lite privat ännu. :) Jag har nu bokat tid för inskrivning.. frågade om dom mäter hcg i blodet då vecka 8, icke. Tänk att man först vecka 12 får veta om allt ser ok ut! Det är sjukt lång tid. Har svårt att hålla hemligt på jobbet och känns sådär att berätta utan att ha sett att allt pekar åt rätt håll iallfall.. men vi ska tro att det går vägen, om inte så får jag möjlighet att normalisera att prata om missfall. Gyllene kant på allt :)

  • Thu 25 Nov 2021 10:28
    Kalaskulan94 skrev 2021-11-25 10:05:43 följande:

    Hejsan! Gruppen som nyss startade blir för stor för min bekvämlighet då det blev för alla sommarbebisar. Kanske passar längre in i graviditeten sen. Så om någon vet av en mindre vill jag gärna komma med i den. Vill vara lite privat ännu. :) Jag har nu bokat tid för inskrivning.. frågade om dom mäter hcg i blodet då vecka 8, icke. Tänk att man först vecka 12 får veta om allt ser ok ut! Det är sjukt lång tid. Har svårt att hålla hemligt på jobbet och känns sådär att berätta utan att ha sett att allt pekar åt rätt håll iallfall.. men vi ska tro att det går vägen, om inte så får jag möjlighet att normalisera att prata om missfall. Gyllene kant på allt :)


    Jag har bokat in ett tidigt ultraljud privat =) Tycker det känns skönt, känner som du att det är länge till vecka 12!
  • Thu 25 Nov 2021 13:47
    Kalaskulan94 skrev 2021-11-25 10:05:43 följande:

    Hejsan! Gruppen som nyss startade blir för stor för min bekvämlighet då det blev för alla sommarbebisar. Kanske passar längre in i graviditeten sen. Så om någon vet av en mindre vill jag gärna komma med i den. Vill vara lite privat ännu. :) Jag har nu bokat tid för inskrivning.. frågade om dom mäter hcg i blodet då vecka 8, icke. Tänk att man först vecka 12 får veta om allt ser ok ut! Det är sjukt lång tid. Har svårt att hålla hemligt på jobbet och känns sådär att berätta utan att ha sett att allt pekar åt rätt håll iallfall.. men vi ska tro att det går vägen, om inte så får jag möjlighet att normalisera att prata om missfall. Gyllene kant på allt :)


    Tråkigt att du drog dig ur! Förstår att du vill hålla det hemligt ett tag till. Men det vill ju alla som är i gruppen:) därav en dold/privat., samtidigt är vi bara 14 personer, så även om gruppen är för flera så är vi få. Mindre grupp än så finns nog inte än:D men som sagt, tråkigt!!
  • Thu 25 Nov 2021 15:06
    +1
    Kalaskulan94 skrev 2021-11-25 10:05:43 följande:

    Hejsan! Gruppen som nyss startade blir för stor för min bekvämlighet då det blev för alla sommarbebisar. Kanske passar längre in i graviditeten sen. Så om någon vet av en mindre vill jag gärna komma med i den. Vill vara lite privat ännu. :) Jag har nu bokat tid för inskrivning.. frågade om dom mäter hcg i blodet då vecka 8, icke. Tänk att man först vecka 12 får veta om allt ser ok ut! Det är sjukt lång tid. Har svårt att hålla hemligt på jobbet och känns sådär att berätta utan att ha sett att allt pekar åt rätt håll iallfall.. men vi ska tro att det går vägen, om inte så får jag möjlighet att normalisera att prata om missfall. Gyllene kant på allt :)


    Haha, vi är bara 14 stycken :)
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Thu 25 Nov 2021 16:04

    Hur många grupper finns det? Känns som att det är flera som startat grupper.

  • Thu 25 Nov 2021 16:21
    Närsomhelstnu skrev 2021-11-25 16:04:48 följande:

    Hur många grupper finns det? Känns som att det är flera som startat grupper.


    Ingen aning. Vi har iallafall ändrat från bf juli 22 till sommarbebisar 2022. Så alla fr juni till aug är välkomna:) har du gått me?
  • Thu 25 Nov 2021 17:32
    Gabriella33 skrev 2021-11-25 16:21:15 följande:

    Ingen aning. Vi har iallafall ändrat från bf juli 22 till sommarbebisar 2022. Så alla fr juni till aug är välkomna:) har du gått me?


    Nej jag har inte gått med i någon grupp än då jag vill gå på Vul först och se så allt ser okej ut :)
Svar på tråden BF juli 2022