• Anonym (Kaffedraken)

    BF juli 2022

    Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!

    BF lista;

    4/7 tredje barnet

  • Svar på tråden BF juli 2022
  • Anonym (Kaffedraken)
    Nótt skrev 2021-11-27 02:01:01 följande:

    Jag bokade provat hos en ultraljudsklinik som tar emot från vecka 6. Jag har haft en del blödningar och känner mig generellt ganska orolig, så de godkände det ?? De ville ta mig redan nu i vecka 6, men jag vill vänta till vecka 7 för att säkrare kunna se hjärtat!


    Vad skönt att du fick en tidig tid! Nog klokt å vänta tills vecka 7 iaf, annars blir det kanske bara onödig oro om inte hjärtat synts än. Du får säga hur det gick sen :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Är i v7 och nu har det börjat ett märkligt illamående, inte på morgonen, som man hört är det vanligaste, utan mår illa när jag blir hungrig men är ju inte det minsta sugen på att äta när jag mår illa. Någon annan som känner igen det? Är ju inte fullständigt bedrövligt men ändå irriterande eftersom illamåendet inte direkt får mig att vilja äta. Men får väl försöka vara förutseende med min hunger, som jag inte riktigt lärt mig att förstå än. Brukar egentligen aldrig känna några större hungerskänslor.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Loremipsum skrev 2021-11-28 16:46:18 följande:

    Vad skönt att du fick en tidig tid! Nog klokt å vänta tills vecka 7 iaf, annars blir det kanske bara onödig oro om inte hjärtat synts än. Du får säga hur det gick sen :)


    Jag har tyvärr idag gått igenom ett kraftigt missfall så resan slutade fort för oss :(
  • Anonym (Kaffedraken)
    Nótt skrev 2021-11-28 23:24:30 följande:

    Jag har tyvärr idag gått igenom ett kraftigt missfall så resan slutade fort för oss :(


    Åh nej, fy vad tråkigt, så ledsen för er skull <3 .. förstår att det nog känns tungt nu, försök ta hand om dig själv å om det hjälper det minsta så försök fokusera på att för de flesta går det fort att bli gravid igen, om det är vad du/ni vill. Stor kram
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej på er, hur mår ni?

    Jag gick precis in i v.10 och för någon dag sedan kom illamåendet och kräkningar som en smäll, är de någon mer som vart med om att de kommer senare? Annars har man mest hört att det brukar börja avta nu

  • Anonym (Kaffedraken)
    Lind94 skrev 2021-12-01 13:01:22 följande:

    Hej på er, hur mår ni?

    Jag gick precis in i v.10 och för någon dag sedan kom illamåendet och kräkningar som en smäll, är de någon mer som vart med om att de kommer senare? Annars har man mest hört att det brukar börja avta nu


    Hej! Kul att någon är kvar här inne :) Jag har funderat på detta med. Jag går in i v.7 på fredag och har inget illamående/kräkningar alls. Tänker att det kanske kan komma senare som för dig. Hur mår du annars?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Lind94 skrev 2021-12-01 13:01:22 följande:

    Hej på er, hur mår ni?

    Jag gick precis in i v.10 och för någon dag sedan kom illamåendet och kräkningar som en smäll, är de någon mer som vart med om att de kommer senare? Annars har man mest hört att det brukar börja avta nu


    Det har jag nog inte hört innan men det händer säkert, segt när man tänkt att man klarat sig från det hehe.

    Själv mår jag bättre, inte lika trött eller illamående.

    Var på UL igår och såg ett litet hjärta ticka, det var mysigt. Även sambon fick gå med denna gången.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Lyftaren skrev 2021-12-01 21:35:07 följande:

    Hej! Kul att någon är kvar här inne :) Jag har funderat på detta med. Jag går in i v.7 på fredag och har inget illamående/kräkningar alls. Tänker att det kanske kan komma senare som för dig. Hur mår du annars?


    Får hoppas att du slipper de, verkar ju inte vara speciellt vanligt. Annars mår jag bra, lite växtvärk i magen till och från bara :)
Svar på tråden BF juli 2022