• Wed 20 Oct 2021 13:16
    70832 visningar
    332 svar
    -2
    332
    70832

    BF juli 2022

    Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!

    BF lista;

    4/7 tredje barnet

  • Svar på tråden BF juli 2022
  • Anonym­ous39
    Sun 2 Jan 2022 06:29

    Hej!

    Hur mår alla och hur går det?

    Vad tyst det har blivit i tråden.

    Gott nytt år till er alla!

    Här går det bra, gjorde Kub i veckan o det gick bra, blev flyttad till 6/7 så är snart inne i andra trimestern :).

  • Sun 2 Jan 2022 09:50

    Går bra , går in i vecka 13 på tisdag. Har inte kub förräns 12/1, är rädd att det är för sent är i vecka 14 då men bm bokade det så får väl lite på det. Trött är jag. Förkyld i flera veckor.

  • Sun 2 Jan 2022 15:17
    Anonymous39 skrev 2022-01-02 06:29:46 följande:

    Hej!

    Hur mår alla och hur går det?

    Vad tyst det har blivit i tråden.

    Gott nytt år till er alla!

    Här går det bra, gjorde Kub i veckan o det gick bra, blev flyttad till 6/7 så är snart inne i andra trimestern :).


    Det går bra här :) vecka 10+1 idag.

    Illamåendet har lagt sig lite, men det kommer och går. (Avskyr fortfarande pepparkakslukten)..

    Har inskrivningssamtal 2 på tisdag. Kub nästa onsdag. Ska bli spännande :D

    Gott nytt år till er
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Sun 2 Jan 2022 20:39

    Vecka 10+4, lite illamående, trött men inte mkt mer. Längtar tills KUB så jag vet om allt är OK å isf kan berätta på jobbet, väldigt jobbigt att hålla det undan då vi är mitt i omorganisation å jag kan behöva anställa in folk - så vill sätta rätt förväntningar..men fått det väldigt sent bokat tyvärr, 13+2 :(

    Har ni börjat förbereda nått än? Vet att det är tidigt men jag har inte kunnat låta bli å göra listor på vad som behövs å råkade köpa ett par nappar här om dagen haha..

  • Mon 3 Jan 2022 16:56

    Jag skulle inte ha sagt något. Kräktes i morse ;P Vecka 10+2

    Har inte kräkts någonting innan dess!


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Mon 3 Jan 2022 16:58
    Loremipsum skrev 2022-01-02 20:39:47 följande:

    Vecka 10+4, lite illamående, trött men inte mkt mer. Längtar tills KUB så jag vet om allt är OK å isf kan berätta på jobbet, väldigt jobbigt att hålla det undan då vi är mitt i omorganisation å jag kan behöva anställa in folk - så vill sätta rätt förväntningar..men fått det väldigt sent bokat tyvärr, 13+2 :(

    Har ni börjat förbereda nått än? Vet att det är tidigt men jag har inte kunnat låta bli å göra listor på vad som behövs å råkade köpa ett par nappar här om dagen haha..


    Jag har inte förberett någonting, för vi har barn sedan tidigare som är ovetande, hehe

    Men jag tror jag kommer att börja förbereda lite nån gång runt RUL :) känns för mig som en bra tid att börja
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Tue 4 Jan 2022 21:33
    Anonymous39 skrev 2022-01-02 06:29:46 följande:

    Hej!

    Hur mår alla och hur går det?

    Vad tyst det har blivit i tråden.

    Gott nytt år till er alla!

    Här går det bra, gjorde Kub i veckan o det gick bra, blev flyttad till 6/7 så är snart inne i andra trimestern :).


    Det går bra! Är i v. 11+3 idag och vi gjorde VUL förra veckan och där inne var det en liten sprattlig 4cm blivande bebis med ett tickande hjärta så det känns skönt att veta att man inte inbillat sig. Illamåendet har väl blivit lite bättre tror jag men är trött och sover mycket. Sen känns det som att jag varit förkyld länge också vilket ju inte gör tröttheten bättre. Magen är ju kaos också, är uppblåst som en badboll, men det går väl säkert över snart.
  • Thu 13 Jan 2022 17:51

    Har ni gjort kub?

  • Fri 14 Jan 2022 00:33
    blåbär123 skrev 2022-01-13 17:51:41 följande:

    Har ni gjort kub?


    Skulle ha gjort det igår men har fått covid.. Hoppas kunna göra det om två veckor.

    Jag är inte orolig, men pappan är det.

    Ska ni göra kub?
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Fri 14 Jan 2022 08:37

    Ja gjorde det, fick 1:144 sannolikhet för kromosom. Är ju inte hög risk ändå om man vänder på det men vi ska gå vidare med moderkaksprov. Det är jag lite nojig över

Svar på tråden BF juli 2022