• Malina­70
    Wed 20 Oct 2021 20:05
    2701 visningar
    9 svar
    9
    2701

    Ångrar mig för livet

    Har en arbetskamrat i 11 år och vi är bästa vänner på jobbet men hon pratar om alla och bet allt om alla gåt tom på Google och söker om folk . Hon blev irriterad på en annan kollega som vabar my så hon skrek i korridoren att nu räcker det och att hon är trött på det eftersom den som VAB a åkte till en köpcenter trots att barnen är sjuka . Jag vet inte vad som gjorde att jag så fort den andra kom, gick fram till henne och sa vad de pratade om på jobbet och att chefen ska prata med henne .Hon blev jätteledsen och ringde upp min vän och sa varför hon pratar skit om henne på jobbet så att alla ska höra. Ja nu är min vän jättearg på mig pratar i te med mig eller svarar när jag frågar för hon vet att jag har sagt det. Det är första och sista ggr jag sagt nått sånt . Mår dåligt av det nu. Vad ska jag göra nu ????

  • Svar på tråden Ångrar mig för livet
  • Wed 20 Oct 2021 20:08
    #1

    Stå för det. Det är din vän som ska skämmas.

  • Malina­70
    Wed 20 Oct 2021 20:10
    #2

    Tycker du ? Tack snälla ????

  • Wed 20 Oct 2021 20:17
    #3

    Helt rätt gjort av dig att inte hålla din skvallrande, taskiga "vän" bakom ryggen. Så där gör man inte. Tänk så här: om hon pratar skit om andra, vad säger att hon inte skulle prata skit om dig till någon? Säger som föregående - stå för det. Såna där personer förstör bara.

  • Wed 20 Oct 2021 20:22
    #4

    Din vän borde tänkt sig för innan hon skriker ut i korridoren på jobbet att en kollega gått på köpcentrum vid VAB. Din kollega är väl inte chef och har då inte med det att göra. Den som VABat kanske bara skulle inom apoteket på köpcentret?

    Du verkar inte gjort något fel. Försök hålla sig neutral. Din vän kommer troligtvis prata med dig igen när hon lugnat ner sig och fått tänkt igenom händelsen. Gör hon inte det är hon inte mycket till vän oavsett. Vänner är inte till för att enbart stryka en medhårs?

  • Malina­70
    Wed 20 Oct 2021 20:45
    #5

    Tack ????????

  • Malina­70
    Wed 20 Oct 2021 20:45
    #6

    Tack ????????

  • Malina­70
    Wed 20 Oct 2021 21:14
    #7

    Tack ???????? skulle det stå

  • Malina­70
    Thu 21 Oct 2021 13:48
    #9
    Tidenorge skrev 2021-10-21 12:39:54 följande:

    Herregud hur gammal är du? 15? Ni är väl vuxna människor, man kan inte tror det dock pga hur du skriver.

    Fy för vad världen hade varit en bättre plats om idioter som du inte fanns! SÅ mycket bättre!!!!


    Ja verkligen, du har all rätt i världen du smarta fina .
  • Thu 21 Oct 2021 15:52
    #10
    Tidenorge skrev 2021-10-21 12:39:54 följande:

    Herregud hur gammal är du? 15? Ni är väl vuxna människor, man kan inte tror det dock pga hur du skriver.

    Fy för vad världen hade varit en bättre plats om idioter som du inte fanns! SÅ mycket bättre!!!!


    Ursäkta mig men varför är TS en idiot? Är väl hennes kollega/vän du ska gå på i så fall. Sluta vara taskig
Svar på tråden Ångrar mig för livet