• En manlig man
    Fri 22 Oct 2021 00:16
    59775 visningar
    404 svar
    -10 +5
    404
    59775

    Din åsikt om kvinnor som inte kan få orgasm och de som fejkar.

    Ett väldigt känsligt ämne som förtjänar en egen tråd. När jag kommenterat om detta tidigare har jag fått mycket skit för det...av kvinnor förstås.

    1. Män föredrar att ha sex med kvinnor som får riktiga orgasmer.

    2. Kvinnor som får orgasm gillar sex mer än de som inte kan få orgasm. Iofs helt logiskt att det är så.

    3. Det finns inte en kvinna som inte skulle ta illa upp om hennes man aldrig kom när de hade sex. Då skulle de börja anklaga mannen för att inte tända på henne, att hon inte är tillräckligt attraktiv, att han är bög...o.s.v

    4. Kvinnor som fejkar gör det av två anledningar, de vill få sin man att tro att de tycker det är skönt och att han är en bra älskare och tillfredställer henne eller så förstår de att män tycker bättre om kvinnor som får orgasm och de är rädda att han ska tröttna på dem.

    Vad tycker ni män om detta och hur skulle ni reagera om ni fick veta att er kvinna sen många år fejkat orgasmer men i själva verket aldrig fått någon?

    Tycker ni om att kvinnan får orgasm och tycker ni det berikar sexlivet.

    Tycker ni dessa kvinnor är falska?

    Om du är kvinna och fejkar, vad är din anledning och känner du skuld för ditt beteende?

  • Svar på tråden Din åsikt om kvinnor som inte kan få orgasm och de som fejkar.
  • Anonym (Johan­na)
    Fri 22 Oct 2021 00:39
    #1

    Får aldrig orgasm under sex, känner ingen njutning i slidan så antar det är därför jag aldrig vill ha sex

  • En manlig man
    Fri 22 Oct 2021 00:46
    #2
    -1
    Anonym (Johanna) skrev 2021-10-22 00:39:27 följande:

    Får aldrig orgasm under sex, känner ingen njutning i slidan så antar det är därför jag aldrig vill ha sex


    Som jag skrev, det är fullt logiskt.
  • Anonym (Lägg ner!)
    Fri 22 Oct 2021 01:25
    #3

    Jag kräks....

  • Fri 22 Oct 2021 01:30
    #4
    +5

    Eh...nej det stämmer inte att kvinnor som får orgasm gillar sex mer. Att knulla är skönt hela vägen och det är inte bara orgasmen som räknas.

    Du har missuppfattat ganska mycket...

    Dessutom är du man så hur kan du veta?

  • Anonym (?.)
    Fri 22 Oct 2021 05:36
    #5

    Jag är kvinna och tycker du har rätt i det mesta här.

    Självklart vill man som kvinna har mer sex om man alltid skulle få orgasm. Det är ju därför många kvinnor tröttnar. Tänk själv att aldrig eller sällan få orgasm som man. Tror många hade tröttnat för länge sen då. Mycket logiskt.

  • Anonym (Jaget­)
    Fri 22 Oct 2021 07:22
    #6
    +4
    Guldnovan skrev 2021-10-22 01:30:33 följande:

    Eh...nej det stämmer inte att kvinnor som får orgasm gillar sex mer. Att knulla är skönt hela vägen och det är inte bara orgasmen som räknas.

    Du har missuppfattat ganska mycket...

    Dessutom är du man så hur kan du veta?


    Han är ju en manlig man och därför veeet han allt om kvinnor, och raljerar över hud gudalik han är. och vi kvinnor ska vara tacksamma att han berättar hur vi är :)
  • Anonym (nja)
    Fri 22 Oct 2021 07:40
    #7
    +3

    Punkt tre håller jag inte med om. Jag tror att om en man aldrig kom vid sex skulle kvinnan tycka synd om honom och oroa sig för att han hade något medicinskt problem. Det är ju mycket ovanligare att män har svårt att få orgasm så de flesta skulle nog undra om det berodde på något allvarligt fel.

    Jag skulle inte säga att kvinnor som fejkar är falska. Däremot tror jag att de har dåligt självförtroende och är dåliga på att kommunicera om sex.

  • Anonym (M)
    Fri 22 Oct 2021 07:55
    #8
    -1 +3

    Män kanske behöver lära sig kvinnokroppen lite bättre då. Bli bättre i sängen. Det vinner väl alla på.

  • Anonym (Ja)
    Fri 22 Oct 2021 08:24
    #9

    Ja jag får aldrig orgasm vid sex, fejkar dock. Jag vill typ aldrig ha sex, skulle nog vilja ha sex oftare om jag fick orgasm av det. Nu är det mest man ställer upp för mannens skull.

  • Fri 22 Oct 2021 10:09
    #10
    Anonym (Ja) skrev 2021-10-22 08:24:00 följande:

    Ja jag får aldrig orgasm vid sex, fejkar dock. Jag vill typ aldrig ha sex, skulle nog vilja ha sex oftare om jag fick orgasm av det. Nu är det mest man ställer upp för mannens skull.


    Får du orgasm om du onanerar?
Svar på tråden Din åsikt om kvinnor som inte kan få orgasm och de som fejkar.