• Anonym (Hanna­)
    Sat 30 Oct 2021 02:57
    41695 visningar
    377 svar
    -12
    377
    41695

    Legat med få?

    Har nyss börjat träffa en kille på 44 år.

    Jag har haft sex med ca 25 pers och haft några långa förhållanden. Han har bara haft ett förhållande på 4 år men bara haft sex med ca 11 st. Han verkar verkligen vara en person som gillar sex är inte typen som tackar nej som singel om man säger? så varför är de så få? Eller är det ett normalt antal för en kille som inte verkar vara direkt pryd men ändå ser bra ut

  • Svar på tråden Legat med få?
  • Sat 30 Oct 2021 03:09
    #1
    +3

    11st tror jag generellt sett är ett högre antal än vad de flesta avverkat.

  • Anonym (L)
    Sat 30 Oct 2021 03:59
    #2
    +3

    Alla ligger inte runt och med olika partners.Vi människor är olika och att ha sex med många är ingen wow för alla.

  • Anonym (Rätt normal siffra­)
    Sat 30 Oct 2021 06:26
    #3

    Skulle nog hävda att det är en rätt normal siffra för en vanlig snubbe. Ett fåtal snubbar har det väldigt lätt att ligga, de flesta ganska svårt och ett fåtal väldigt svårt.

    Han är en vanlig kille helt enkelt. Då är det ungefär sådär många vid hans ålder. Jag har legat med fler än honom, nästan samma ålder men min siffra är uppblåst av att jag som ung 18-22 gillade att frekventera ett ställe där äldre damer brukade gå. 

  • Sat 30 Oct 2021 07:09
    #4

    Jag gick som ung på Sveasalen i Stockholm. Där slogs medelålders damer om yngre killar.

  • Anonym (qqq)
    Sat 30 Oct 2021 07:52
    #5
    +1
    Anonym (Hanna) skrev 2021-10-30 02:57:54 följande:

    Har nyss börjat träffa en kille på 44 år.

    Jag har haft sex med ca 25 pers och haft några långa förhållanden. Han har bara haft ett förhållande på 4 år men bara haft sex med ca 11 st. Han verkar verkligen vara en person som gillar sex är inte typen som tackar nej som singel om man säger? så varför är de så få? Eller är det ett normalt antal för en kille som inte verkar vara direkt pryd men ändå ser bra ut


    11 är inte så få. 
    Jag är 50+ och har haft sex med 14 st i mitt liv. 

    Förstår inte riktigt varför du reagerar på det antalet. Varför ni ens pratat om antal är också märkligt, i er ålder liksom. 
  • Anonym (X)
    Sat 30 Oct 2021 08:05
    #6
    +3

    Alltså förlåt, men i alla världar är 11 st inte få. Bland mina vänner (o makens) är 11 väldigt många. Vi är över 40. Jag har legat med tre och mannan med tre. Alla våra vänner som vi någonsin pratat om detta med (inte pryda på ngt sätt) ligger på samma antal. Menar inte alls att det ena är bättre än någonting annat, bara det att det inte måste vara en generell sanning att 11 är lite. Min man ser bra ut men har aldrig varit intresserad av tillfälliga förbindelser. För sex måste han de en framtid. Det finns män som är sådana, bara att det inte hörs så mycket om dem!

  • Anonym (Anna)
    Sat 30 Oct 2021 08:29
    #7
    +2

    11 är inte få alls tycker jag. Själv är jag 39 år och har legat med 3 personer..

    Visserligen har jag varit i ett väldigt långt förhållande under flera år och sedan därefter legat med 2 pers efter jag blev singel. Jag vet inte om jag kanske är gammaldags men jag ligger bara med personer jag är i ett förhållande med, inga ons eller så. För mig betyder sex så otroligt mycket känslomässigt så jag har inte förmågan att "ligga runt", känner inte behovet av det.

  • Anonym (Provo­cera?)
    Sat 30 Oct 2021 08:41
    #8
    +2

    Vill du provocera eller tror du på riktigt att 11 är då få? Alla ligger inte runt. Jag är 38 legat med 3, långt förhållande 20+ år och maken legat med 4 innan mig alltså 5 sammanlagt.

  • Sat 30 Oct 2021 09:10
    #9
    +5

    Ni är i 40 års åldern och redovisar antal sexpartners för varandra?

    Hahaha.

  • Sat 30 Oct 2021 09:46
    #10

    Blir lite förvånad om man tror allt partnern säger då man tydligen redovisar sitt tidigare sexliv. Det skulle inte falla mig in att prata med nuvarande om det. Undrar om ni förhör varandra om ställningar och utförande med?

Svar på tråden Legat med få?