• Tue 9 Nov 2021 12:59
    5250 visningar
    8 svar
    8
    5250

    Önskar hjälp med Roblox

    Kan någon hjälpa mig med Roblox????

    Min son vill ladda ner Roblox på min bärbara HP,

    går det?

    Vad hittar jag Roblox att ladda ner?

    Han pratar även om "auto click" som han vill ladda ner till Roblox.

    Vad hittar jag det?

    Jag är urkass på datorer och önskar så få utförlig beskrivning hur jag ska gå tillväga!

    Hoppas någon kan hjälpa mig????

  • Svar på tråden Önskar hjälp med Roblox
  • Anonym (M)
    Tue 9 Nov 2021 13:06
    #1
    Sidy skrev 2021-11-09 12:59:56 följande:

    Kan någon hjälpa mig med Roblox????

    Min son vill ladda ner Roblox på min bärbara HP,

    går det?

    Vad hittar jag Roblox att ladda ner?

    Han pratar även om "auto click" som han vill ladda ner till Roblox.

    Vad hittar jag det?

    Jag är urkass på datorer och önskar så få utförlig beskrivning hur jag ska gå tillväga!

    Hoppas någon kan hjälpa mig????


    Det är bara att gå till www.roblox.com/  registrera ett konto och ladda ned ("get it from Microsoft" knappen). I Roblox finns det massor av olika spel och där får ni söka efter "auto click", om det nu är ett roblox-spel.  
  • Anonym (Xx)
    Tue 9 Nov 2021 13:44
    #2

    1) Gå in på Roblox.com

    2) Skapa ett konto.

    3k) Välj sedan ett spel. När ni valt spel kommer en nedladdningsfråga. Välj ladda ner så finns typ hela Roblox med alla spel på datorn sedan.

    Var noga med att notera användarnamn, registrera korrekt e-post samt telefonnummer. En dag kommer ni behöva logga in igen och det är ett skit när det inte funkar!

  • Anonym (Tillå­tet?)
    Tue 9 Nov 2021 16:13
    #3

    Jag tror att autoclick är förbjudet i många spel. Det är ett eget program man laddar ner, men kolla noga upp vad som är tillåtet eller så kan kontot bli avstängt.

    När man inte rört sig på 20 min stängs spelen av. Med autoclick kan man fuska och vara inloggad flera timmar fast man gör annat än att spela. I många spel får man belöningar för inloggad tid och i tex Bee swarm kan man skörda blommor utan ansträngning fast man lämnat datorn.

  • Tue 9 Nov 2021 18:00
    #4
    Anonym (Xx) skrev 2021-11-09 13:44:08 följande:

    1) Gå in på Roblox.com

    2) Skapa ett konto.

    3k) Välj sedan ett spel. När ni valt spel kommer en nedladdningsfråga. Välj ladda ner så finns typ hela Roblox med alla spel på datorn sedan.

    Var noga med att notera användarnamn, registrera korrekt e-post samt telefonnummer. En dag kommer ni behöva logga in igen och det är ett skit när det inte funkar!


    Tusen tack för Ditt svar!

    Kan man logga in med samma konto som man har på ipaden?
  • Tue 9 Nov 2021 18:08
    #5
    -1
    Anonym (Tillåtet?) skrev 2021-11-09 16:13:27 följande:

    Jag tror att autoclick är förbjudet i många spel. Det är ett eget program man laddar ner, men kolla noga upp vad som är tillåtet eller så kan kontot bli avstängt.

    När man inte rört sig på 20 min stängs spelen av. Med autoclick kan man fuska och vara inloggad flera timmar fast man gör annat än att spela. I många spel får man belöningar för inloggad tid och i tex Bee swarm kan man skörda blommor utan ansträngning fast man lämnat datorn.


    Tack för Ditt svar!

    Precis detta som Du beskriver med autoclick är det tydligen många av min sons kompisar som gör! Det är just belöningarna dom är ute efter.
  • Tue 9 Nov 2021 18:17
    #6
    Anonym (Tillåtet?) skrev 2021-11-09 16:13:27 följande:

    Jag tror att autoclick är förbjudet i många spel. Det är ett eget program man laddar ner, men kolla noga upp vad som är tillåtet eller så kan kontot bli avstängt.

    När man inte rört sig på 20 min stängs spelen av. Med autoclick kan man fuska och vara inloggad flera timmar fast man gör annat än att spela. I många spel får man belöningar för inloggad tid och i tex Bee swarm kan man skörda blommor utan ansträngning fast man lämnat datorn.


    Skulle Du kunna förklara hur man laddar ner autocklick till Roblox?
  • Anonym (Xx)
    Tue 9 Nov 2021 19:22
    #7
    Sidy skrev 2021-11-09 18:00:32 följande:

    Tusen tack för Ditt svar!

    Kan man logga in med samma konto som man har på ipaden?


    Ja, du har samma inloggning på alla apparater. Barnen har det på datorn, paddan och sina telefoner. Jag har inlogg på dator och telefon.
  • Anonym (Tillå­tet?)
    Tue 9 Nov 2021 20:10
    #8
    Sidy skrev 2021-11-09 18:17:13 följande:
    Skulle Du kunna förklara hur man laddar ner autocklick till Roblox?
    Nej, tyvärr. Jag valde att inte ladda ner det efter att ha läst att jag kanske kunde bli bannad. Det jag hann inse är att det finns många olika autoclick-program. Antingen kanske han kan fråga sina kompisar (eller du fråga föräldrarna) vilket program de använder, eller så kan du googla autoclick roblox och få lite olika tips.
Svar på tråden Önskar hjälp med Roblox