• Anonym (Wl)

    Nylonstrumpor idag

    Vilka har nylonstrumpor på sig idag

  • Svar på tråden Nylonstrumpor idag
  • Anonym (Kille med tjejben)
    Anonym (Man i nylon) skrev 2022-01-15 23:07:46 följande:

    Liten annorlunda. Men kul att testa.

    Wow, vad fin du är.


  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har på mig min systers nylonstrumpor

  • Anonym (kjolkille)

    Håller med att solbruna nylonstrumpor är finast till kjol. Använder dessa själv varje dag, både som strumpbyxor och stay ups.
    Däremot har jag idag svarta stayups med bred spetskant till en svart klänning. Jätteskönt och i em kommer mina gäster.
    Kramis

  • Anonym (kjolkille)

    Idag bruna något rökfärgade strumpbyxor till svart utsvängd knälång kjol, vit spetsblus samt svarta pumps

  • Anonym (Gina)
    Anonym (kjolkille) skrev 2022-01-17 06:24:19 följande:

    Idag bruna något rökfärgade strumpbyxor till svart utsvängd knälång kjol, vit spetsblus samt svarta pumps


    Nästan alla höstmodetoner genom åren har varit en blandning av brunt och grått. Det har förekommit nyanser i den rena brunskalan bl a Paola, Espresso och Chocolat. Fast bruna kläder har aldrig varit nån hit i kvinnomodet. Liksom grönt för herrar.
    Nylonstrumpor rent i gråskalan kom hösten 1983.
    Noblesse hette den. Sen kom ett gäng i grått under senare 80- tal. Trenden maxades 1991 med den gråsvarta Delphi.

    Vi kör klassiska nyansen

    Gazelle idag. I brungrått.
    Ideologiskt är det viktigt med förstärkt byxdel, tycker jag. Den är en del av fascinationen.
  • Sam Ståhl

    Tack till er som bjuder på trevliga bilder.

    Jag drar mitt strå till stacken. 15 den i kombination med tunna tighta leggings med lagom glans och klassisk skinnpumps med trevlig 10 cm klack.

    / Sam Ståhl

  • Anonym (Gina)
    Anonym (Transflicka) skrev 2022-01-10 18:03:27 följande:
    Läckra. Ja tjejer har en tro av att tydligt visa nylonben så att det syns på 200m och väljer tyvärr svarta av ren inkompetens om killar. Men de har inte fattat hur det triggar än mer när det råder tvivel om det finns nylon el inte. Det gör att man i smyg tittar 5 gånger mer på ben där hon har tunna beiga, solbruna, blanka, ljusa...och man går bara närmare henne för att avgöra nylon el ej. Knästrumpor ser jag som fusk och avtändande medan det är helsexigt när hon har nylonben mitt i sommarvärmen för då har hon fattat och vill få blickar och tankar om sig. Mitt ex vet hur jag gillar detta och efter separation kom hon i kjol på en varm skolavslutning där hon visste att jag var och hade supertunna osynliga strumpbyxor jag köpt henne. Retsticka.

    Har själv svarta tunna idag
    Det här är definitivt trissandets kärna. Har hon eller inte? Ovissheten som måste stillas. Begäret mättas. Lyckan och kättjan kännas. Sinnena uppfyllas.

    Jag har nästan alltid rätt även en varm sommardag men ibland bara måste man få bekräftat genom att komma så nära att man kan urskilja de enskilda trådarna i garnet som blandar sig med hudens nyans. 
  • Sam Ståhl
    Anonym (Gina) skrev 2022-01-23 17:46:13 följande:
    Det här är definitivt trissandets kärna. Har hon eller inte? Ovissheten som måste stillas. Begäret mättas. Lyckan och kättjan kännas. Sinnena uppfyllas.

    Jag har nästan alltid rätt även en varm sommardag men ibland bara måste man få bekräftat genom att komma så nära att man kan urskilja de enskilda trådarna i garnet som blandar sig med hudens nyans. 
    Du är inte ensam att alltid kolla av. Men visst är väl de benen insvepta i tunn nylon! 

    / Sam
Svar på tråden Nylonstrumpor idag