• Anonym (Hjälp­)
    Wed 17 Nov 2021 17:49
    2076 visningar
    8 svar
    8
    2076

    Min kille tycker sex är jätteskönt men jag tycker bara det är helt ok

    Min kille tycker sex är jätteskönt, jag tycker det är helt ok att ha sex men inte mer än så. Han vill ha sex betydligt oftare än mig. Jag klarar mig på sex 1 gång i veckan typ. Hur gör man här? Jag tänkte väl att sex skulle vara jätteskönt men det är det inte? Jag ställer såklart upp så ofta jag kan men ja?

  • Svar på tråden Min kille tycker sex är jätteskönt men jag tycker bara det är helt ok
  • Anonym (prata­)
    Wed 17 Nov 2021 18:15
    #1
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-11-17 17:49:10 följande:

    Min kille tycker sex är jätteskönt, jag tycker det är helt ok att ha sex men inte mer än så. Han vill ha sex betydligt oftare än mig. Jag klarar mig på sex 1 gång i veckan typ. Hur gör man här? Jag tänkte väl att sex skulle vara jätteskönt men det är det inte? Jag ställer såklart upp så ofta jag kan men ja?


    Har du provat med att faktiskt PRATA med din kille?

    Har hört att det kan vara bra ibland....
  • Anonym (Du först)
    Wed 17 Nov 2021 18:15
    #2

    Tillfredställer han dig först innan han stoppar kuken i dig?  Han ska ge dig en orgasm med fingrar och tunga innan han får komma till. Gör han det eller han tänker bara på sin egen njutning?

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Wed 17 Nov 2021 18:56
    #3
    Anonym (Du först) skrev 2021-11-17 18:15:56 följande:

    Tillfredställer han dig först innan han stoppar kuken i dig?  Han ska ge dig en orgasm med fingrar och tunga innan han får komma till. Gör han det eller han tänker bara på sin egen njutning?


    Ja han har gett mig orgasm några gånger. Men det är liksom inte jätteskönt. Blir jag sugen så onanerar jag hellre då jag tycker det är mycket skönare än sex. Vad gör vi för fel?
  • Anonym (Lär)
    Wed 17 Nov 2021 20:16
    #4

    Lär honom vad du tycker är skönt, visa honom hur du vill bli stimulerad och smekt. Jag

  • Anonym (Artif­iciell­t)
    Wed 17 Nov 2021 20:36
    #5
    -1

    www.familjeliv.se/forum/thread/81417137-ointresserad-av-sex

    Kvinnor fejkar. Killar tror att kvinnor ska låta som på porrfilm. Jag har grannar som låter så, men dom fejkar.
    För kvinnor så är sex ett nödvändigt ont. Ställa upp för husfridens skull, eller när man vill ha en bulle i ugnen.

  • Wed 17 Nov 2021 23:42
    #6

    Hej!

    Av i tidigare förhållande har jag känt/varit som du. Att det varit skönare och mer upphetsande att onanera själv. Min slutsats är att de partnerna som det blivit så med är att vi liksom inte klickat på ett sexuellt plan.

    Fantiserar du om din kille när du onanerar? Jag fantiserade om andra / annat.

  • Anonym (Säxmä­n)
    Wed 17 Nov 2021 23:48
    #7
    Anonym (Artificiellt) skrev 2021-11-17 20:36:36 följande:

    www.familjeliv.se/forum/thread/81417137-ointresserad-av-sex

    Kvinnor fejkar. Killar tror att kvinnor ska låta som på porrfilm. Jag har grannar som låter så, men dom fejkar.För kvinnor så är sex ett nödvändigt ont. Ställa upp för husfridens skull, eller när man vill ha en bulle i ugnen.


    Konstigt, för det blir ingen husfrid av sex utan bara mer drama och skit. Lugnare innan man involverar sex i ekvationen. Vill man riskera att det blir drama, intriger och skit = ha sex.

    Annars är det ju lugnare och mer fridfullt att bara vara vänner.
  • Thu 18 Nov 2021 05:25
    #8
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-11-17 17:49:10 följande:

    Min kille tycker sex är jätteskönt, jag tycker det är helt ok att ha sex men inte mer än så. Han vill ha sex betydligt oftare än mig. Jag klarar mig på sex 1 gång i veckan typ. Hur gör man här? Jag tänkte väl att sex skulle vara jätteskönt men det är det inte? Jag ställer såklart upp så ofta jag kan men ja?


    Frågan är om det är du som har svårt att njuta mer eller om det är han som inte klarar att ge dig mer njutning?
    Svar på det vore intressant, inte minst för dig.
Svar på tråden Min kille tycker sex är jätteskönt men jag tycker bara det är helt ok