• Anonym (Tindra)

    Extrem svartsjuka = liten snopp?

    Har ingått i en relation med en man som jag får se det rätta ansiktet på. Han lider utav impotens och har en micropenis; men jag lider inte utav det. Problemet är att han är jätte svartsjuk. Har fått tagit bort mina sociala medier, han vill ha koll på min telefon hela tiden och har fått avsluta relationer med gamla barndomsvänner där barn är inblandat. Fick säga upp kontakten med en gammal vän där både hans son och min är bästa vänner. Känns jätte hemskt men jag älskar denna person. Kan hans svartsjuka ha något att göra med hans penis bekymmer?

  • Svar på tråden Extrem svartsjuka = liten snopp?
  • EpicF

    Varför i helvete är du tillsammans med en sådan omogen man? Nej, han hade förmodligen varit svartsjuk oavsett.

  • Anonym (Tindra)

    Vet inte om han är narcissistisk eller extremt svartsjuk. Kan man bota detta på något sätt?

  • Anonym (Tindra)

    Även bett mig ta klamydia prov för att bevisa för honom att jag inte har legat med någon innan han.

  • Anonym (Tindra)

    Även bett mig ta klamydia prov för att bevisa för honom att jag inte har legat med någon innan han.

  • Anonym (slut)
    Anonym (Tindra) skrev 2021-11-21 22:08:51 följande:
    Ingen som har tips ?
    Gör slut.
  • Anonym (K)
    Anonym (Tindra) skrev 2021-11-21 22:12:17 följande:

    Vet inte om han är narcissistisk eller extremt svartsjuk. Kan man bota detta på något sätt?


    Nej det går inte att bota hur som helst och du kan inte göra nåt åt det iaf. Det du kan och borde göra är att lämna en sjuk och kontrollerande man.
  • EpicF
    Anonym (Tindra) skrev 2021-11-21 22:13:01 följande:

    Även bett mig ta klamydia prov för att bevisa för honom att jag inte har legat med någon innan han.


    Han låter helt onormal och omogen. Inte direkt pojkvönsmaterial. Gör dig själv en tjänst och dumpa honom innan han blir mer kontrollerande.
  • Anonym (K)
    Anonym (Tindra) skrev 2021-11-21 22:13:01 följande:

    Även bett mig ta klamydia prov för att bevisa för honom att jag inte har legat med någon innan han.


    Haha är han dum eller? :D Man får inte klamydia för att man har sex, du hade kunnat ligga med ett helt kompani utan att han vet om det.
  • Anonym (Läs på)

    Läs en av följande eller alla böcker:

    Ny bryter vi tystnaden

    Genomskåda narcissisten! : en sann kärlekshistoria med farliga konsekvenser

    Perfekt på ytan defekt inuti

Svar på tråden Extrem svartsjuka = liten snopp?