• Noslrac

    Fler som precis påbörjat bebisverkstaden?

    Hej! Jag och min partner har äntligen börjat barnverkstaden efter många års väntan och längtan. Vi valde att köra på ägglossningsstickor direkt (Kunde inte låta bli!!) och idag fick jag ett tydligt positivt resultat på ägglossningstestet. Vi myste till det den 18, 21 & idag (den 22) pga det positiva testet. Jag vet att det kan ta lång tid att bli gravid men man kan ju inte låta bli att bli SÅ HIMLA förväntansfull!!! Kan inte fler som påbörjat denna resan skriva här så vi kan följa varandra?! Jag ska ha min mens 9 december men hoppas såklart den håller sig borta?.!

  • Svar på tråden Fler som precis påbörjat bebisverkstaden?
  • nomina

    Vi är också på vårt första försök nu, jag är 38 år så jag känner att jag vill köra med stickor för att inte chansa. Har redan kört med stickor i några månader för att veta att allt funkar, vilket det verkar göra. Vi har precis gift oss och äl förra veckan under bröllopsresa, bim 3/12

    Vi har varit tillsammans i 6 år och vi längtar såå efter att bli föräldrar!

    Jag har varit gravid två gånger tidigare, tyvärr missfall en gång och abort en gång :(

    Båda så otroligt jobbiga att gå igenom.

  • Kelpis

    Jag har ägglossning idag!!

    3e försöket för första barnet woho! BIM 8e December!

    Körde ägglosnings stickor sen första försöket. Fick ett plus på första försöket men dagen efter fick jag min mens. Förra månaden var alla grav tester negativa så vi får ju hoppas att det kanske händer nu. Nu ska jag vänta två veckor :D

  • bubbelfika

    Hej! Jag slutade med mina ppiller i tisdags och kommer börja försöka med ett litet syskon! Redan nu så ivrig ich vill bara att kroppen sja komna igång, men det kan väl ta allt från ingen tid, till flera månader.

    Har en pojk på 4 år sen innan ich nu är vi redo för ett syskon. Ska bli så spännande detta!

Svar på tråden Fler som precis påbörjat bebisverkstaden?