• EricaCarlsn79

    Bryr ni er om Margaux Dietz brutna förlovning?

    Jag bryr mig inte så mycket, men inser också att jag kanske är "för gammal" för denna typ av "news"..????

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bryr ni er om Margaux Dietz brutna förlovning?
  • Fjäril kär

    Den som är van att följa influensers bloggar/vloggar kan nog tycka att det är en nyhet av intresse.

    Man bryr sig om nyheter som är av betydelse för en själv helt enkelt.

  • Bonobo

    Eftersom att mitt intresse för influencers är lika med noll så bryr jag mig inte alls. Jag vet inte vem personen är eller vad hon sysslar med.

    Men jag skulle nog inte bry mig ens om en vän bröt sin förlovning. Det har inte med mig att göra.

  • Aikido

    Jag har legat sömnlös sedan det hände. Har man en chans nu månntro?

    Undrar om hon legat runt mycket. Man vill ju inte ha någon med en fitta stor som en saluhall och med en lätt doft av en dansk ostaffär som gått i konkurs.

    Så många frågor. Vill hon kan jag bli hennes rebound. Fast hon måste gilla att ligga sked.

    Nej. Jag bryr mig inte. Vet inte ens vem hon är. Var hon med i Expedition Robinson 1972?

  • Postman

    Vet inte vem det är men såg i tråden nu att det tydligen är en influencer. Är totalt ointresserad av influencers.

  • Linnie

    Var det inte hon som fick åka SÄPO-bil efter en blöt utekväll med SubbEbbas Buske?

    Kunde inte bry mej mindre.
    Hoppas killen är gladare nu. Hon med för den delen. Om det nu var en man hon var förlovad med?

  • Pinnen2

    Jag vet inte ens vem det är. Och om det nu är en kändis jag missat, varför skulle jag bry mig om ifall en kändis förlovning tar slut?

  • riboflavin

    Jag trodde faktiskt att jag inte gjorde det, men kom på mig själv med att tänka att det var väl tur att det sket sig innan de hann gifta sig så ungen slapp en skilsmässa till, det gick ju rätt fort med förlovningen och ingen trodde väl det skulle hålla ändå.

    Människor i hennes situation har en tendens att ha helt absurd syn på relationer och verkar mest basera sina beslut på vad som ser bra ut i flödet tyvärr. Vi kan nog räkna med ytterligare några kortvariga "seriösa" relationer, en och annan förhastad förlovning eller ett snabbt skenbröllop till innan hon själv inser det dock.

    Tycker lite synd om pappan till barnet som verkar jagas av pressen varenda gång hon byter pojkvän.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Bryr ni er om Margaux Dietz brutna förlovning?