• Anonym (Ts)
    Wed 24 Nov 2021 16:33
    29319 visningar
    100 svar
    100
    29319

    Tjejen kollar lite udda porr

    Lånade tjejens mac för några dagar sedan och en sida som var uppe var en känd porrsida. Har inget problem med det men blev mest chockad över själva kategorin. Glory hole, alltså en kuk sticker ut från ett hål i väggen och tjejen på andra sidan väggen suger/runkar den till det sprutar. Verkar inte heller vara någon storleksgrej för när jag backade så var det flera filmer med väldig variant på storlekarna?en del med riktigt små till och med.

    Tror ni det är vanligt? Är det udda? Tror ni hon vill göra detta i verkligheten? Skulle ställa mig väldigt tveksam till det då. Tycker ni att jag skall berätta för henne att jag vet?

    /Ts

  • Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr
  • Anonym (556)
    Wed 24 Nov 2021 16:39
    #1
    +4

    Vill du att din partner kollar upp o kommenterar din internethidtorik?

    Vill du genomföra alla dina fantasier i verkligheten?

    Hade jag varit fin flickvän hade jag önskat att du inte kollade min historik. Hade du gjort det skulle jag önska att du höll käften om det.

  • Anonym (JP)
    Wed 24 Nov 2021 17:29
    #2

    Jag är tjej och tycker också sånt är sexigt. Är det värre att hon kollar på när en tjej suger genom gloryhole än om hon suger en kille hon ser resten av kroppen på? Varför i så fall?

  • Wed 24 Nov 2021 17:34
    #3
    Anonym (556) skrev 2021-11-24 16:39:12 följande:

    Vill du att din partner kollar upp o kommenterar din internethidtorik?

    Vill du genomföra alla dina fantasier i verkligheten?

    Hade jag varit fin flickvän hade jag önskat att du inte kollade min historik. Hade du gjort det skulle jag önska att du höll käften om det.


    "Lånade tjejens mac för några dagar sedan och en sida som var uppe var en känd porrsida"

    Han snokade inte, sidan var uppe. Om han inte modifierat sanningen lite då...
  • Anonym (Va?)
    Wed 24 Nov 2021 17:43
    #4
    -5

    Trodde inte att kvinnor kollar på porr. Okej vissa gör det men det är ovanligt.

  • Wed 24 Nov 2021 17:56
    #5

    Vill du förverkliga all typ av porr du tittar på? Om inte, så tror jag inte hon heller vill det. För övrigt har jag tittat på både 2 girls 1 cup och dvärgsex - inte fan har jag blivit upphetsad av det.

  • Anonym (K)
    Wed 24 Nov 2021 18:27
    #6
    +2

    Vanilla much....? Glory hole är verkligen inte vad jag skulle kalla udda. Slappna av lite.

  • Wed 24 Nov 2021 18:46
    #7
    Anonym (K) skrev 2021-11-24 18:27:56 följande:

    Vanilla much....? Glory hole är verkligen inte vad jag skulle kalla udda. Slappna av lite.


    Kan nog tycka att glory hole har lite av fetisch över sig. Om det nu är just det hon tänder på. Det kräver liksom att man både går igång på själva sugandet och samtidigt gillar tanken på att göra det på okända som man aldrig kommer få ett ansikte på. Så på det sättet är det väl lite udda. tror betydligt fler män går igång på det, och då med en touch av förnedring.

    Däremot ligger det absolut inom vanilj för mig. Men även udda saker kan vara vanilj.

    Men säger som du, slappna av, hon verkar ju inte gå igång på helt galna saker.
  • Anonym (Jo, även kvinno­r ser porr)
    Wed 24 Nov 2021 19:31
    #8
    Anonym (Va?) skrev 2021-11-24 17:43:44 följande:

    Trodde inte att kvinnor kollar på porr. Okej vissa gör det men det är ovanligt.


    Jag är kvinna och kollar absolut på porr. Tänder dock inte på de traditionella mannen-pumpar-kvinnan-skriker-filmerna. Jag gillar lite mer sensuell porr och ser gärna filmer med två kvinnor som har sex med varandra. Är hetero och har ingen egen önskan om att ha sex med en kvinna, men tänder på kvinnors kroppar (på avstånd).
  • Anonym (K)
    Wed 24 Nov 2021 19:51
    #9
    +1
    Hotelliggaren skrev 2021-11-24 18:46:32 följande:
    Kan nog tycka att glory hole har lite av fetisch över sig. Om det nu är just det hon tänder på. Det kräver liksom att man både går igång på själva sugandet och samtidigt gillar tanken på att göra det på okända som man aldrig kommer få ett ansikte på. Så på det sättet är det väl lite udda. tror betydligt fler män går igång på det, och då med en touch av förnedring.

    Däremot ligger det absolut inom vanilj för mig. Men även udda saker kan vara vanilj.

    Men säger som du, slappna av, hon verkar ju inte gå igång på helt galna saker.
    Jag tänker ett steg längre, att hon tänder på tanken. Inte att hon skulle vilja det i verkligheten. Porr är ett sätt att utleva sina fantasier på ett tryggt sätt.
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Wed 24 Nov 2021 20:21
    #10
    Anonym (556) skrev 2021-11-24 16:39:12 följande:

    Vill du att din partner kollar upp o kommenterar din internethidtorik?

    Vill du genomföra alla dina fantasier i verkligheten?

    Hade jag varit fin flickvän hade jag önskat att du inte kollade min historik. Hade du gjort det skulle jag önska att du höll käften om det.


    Fast jag kollade inte historik. Sidan var uppe. Vi lånar varandras grejer.
Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr